Siirry pääsisältöön

Rakastan, rakastan :)

No niin, se on sitten taas viikonloppuun päästy tässä viikossa. Mies lähti muuttoavuksi siskolle, ja äiti toi korvaukseksi omppupiirakas ja pannarin meille :)
Meidän piti lähteä vähän kaupoillekin tänään, vaan näyttääpä hyvin kuluneen päivä tässä tössöttäessä, ja jotenkaan enää ei millään jaksais- hämärtääkin alkaa,heh.

Minun piti kirjoittaa varmaan jo keskiviikkona, torstaina, tänne aiheesta "I love my home", koska mä vaan rakastan tätä taloa. Paikat on saatu kivaan malliin, ja vielä kun ne sais pidettyä sellaisessa siisteydessä, mistä tykkään, niin avot. Onhan mulla onneksi nuita apulaisia, jotka auttaa kodin ylläpitosiivoiluissa, teinityttö tykkää rikkaharjalla ottaa lattioita,ja mikäpäs siinä. Pienemmät juoksuttaa roskia ulos, ja Milo osaa kyllä jo hyvin siivoilla keittiötäkin. Aika kauan on siitä, kun olen itse joutunut hirveästi siivoamaan, on helpompi kun tekee joka päivä pienempiä juttuja,ei ehdi tulla hurjan sotkuista.

Mutta juu, täällä on siis kaunista!! Otin kuvia päivänä eräänä, ideana että esittelen kodin jo silloin tässä "I love my home"- postauksessa, mutta taisi jäädä silloin uupumaan kuvia, koska muistan...keittiö oli jumalattomassa kunnossa!! Anyway, täällä alkaa olla niin harmoonisen näköistä, oloista ja erityisesti tuntuista, että ei voi muuta sanoa kuin että, voisin viipyä täällä todella kauan. On riittävästi tilaa, koska Milolla,Vienolla ja teinitytöllä on omat huoneet (teinillä jopa superluxus iso, koko alakerran käytössä oleva) ,Danielilla ja Saamuelilla on yhteinen huone, jossa leikit pysyy yllättävän hyvin. Legot oli hetken olkkarissa minun riesana,  koska mies kasaili pikkupoikien hajottamia legojuttuja, mutta nyt kun natsimutsi on taas käskyttänyt kaiakki niiden huoneeseen, niin olkkaria sotkee vain...sekaiset sohvatyynyt!!! :D No mutta, tässä vähän maistiaisia meiltä


Tervetuloa!! 



Tuulikaappi


Tuulikaapista oikealle: eteinen


Tuulikaapista suoraan aukeaa olkkari (ja valitettavasti en ennakkoeditoinut tuota vaatekasaa pois lattialta,ajattelin että se vähän niinkuin kuuluu lapsiperheen kotikuvaan) 


Aikuisten makkari


Mamman työpöytä makkarissa


Olkkarista makkariin näkymä


Takapihaa ikkunan läpi 





Etupihaa


Takapihaa


No niin, nyt on kierretty nämä yleiset tilat vähän niinkuin. Lastenhuoneista ei ole kuvia, eikä saunasta,takka ja allashuoneesta. Ne nyt on mitä on, kaakelia :) Mutta jos joku haluaa, niin toki voin paljastaa meidän kymppärimme ihanat 70-lukuiset keltaiset kaakelit. Niin ja allasosaston herkullisen vaaleanturkoosin ilmeen :) Allasosastossa on sitten enemmän nähtävää, kun saatais se vesi sinne!!! Taloyhtiö junnaa korjausta, koska kaikki ovat kuulema kateellisia, koska täällä on oma uima-allas. Tyhmää!

Tänään meidän tosiaan piti lähteä käymään jossain, mutta ei. Ruuanlaitto oli yhtä showta, joka vakuutti minut taas siitä että Jumalalle kiitos miehestäni, joka kokkaa. Ei sitä pölhöilyä kukaan jaksais katsoo, vähiten minä kun käämit kärvähtää tuorepastan keitossa. Joten hiiitaaassssssti tätä päivää menty .Teinillä poikkis käymässä, kaikkien iloksi katoin päiväkahveet, mutta yksin tässä saan kynttilän loimussa olla :)

Mutta niin, rakastan,rakastan, kotia ja miestäni ja koko perhettä, vaikka olenkin liian usein kusessa kaikkien edellämainittujen kanssa :D  Yritän koota itseäni ja korjata puutoksia, jotta kaikilla olis kivempaa. Se on mun elämäni kehitystehtävä, ei mulle muuten tällaista sarkaa olisi paiskattu hoidettavaksi.

Mukavaa viikonlopun jatkoa just sulle!!

ps. saa kommentoida :)


Kommentit