Siirry pääsisältöön

Day out- jatkot

Onko sullakin tapana mietiskellä kaikkea ajomatkalla?
Mulla lentää ajatukset huimaa vauhtia autoa ajaessa, ja joku henkisyydestä jotain tietävä joskus ihan nimesikin autolla ajelun sellaiseksi, jossa on helpompaa saada yhteys. Selitystä en nyt muista, mutta no, minulla sekin toimii loistavasti juuri autoa ajaessa.

Mutta juu, tulimme Karismasta ja naureskelin taas että jotenkin hassua että näin lähellä ,alle 10 minsan  päässä, on näin kiva kauppakeskus, josta saa vaikka mitä. Mietin, että ei tämä Lahti ole köpsempi paikka olla, kaikkien käytännön juttujen kautta ajatellen, eli täältä löytyy ikäänkuin se mitä tarvimmekin. Täällä on kaikki mitä haluan ja tarvin, paitsi mun pojat!!!! Ne kun saisin näille nurkille vielä, niin voi ILO!! Tyttärellä on avopuoliso ja kaksi kissaa, ne pärjää siellä perheenä, mutta nämä kaksi poikasta, nuoria miehiä toki kumminkin, ovat yksin siellä suuressa maailmassa ilman äitiä ja meidän perheen sellaista tukea, että "tulempa kahville kotiin" tai "voisko saunaan tulla". Se minua surettaa. Yritän kysellä kuulumisia, mutta eihän se mitään korvaa. Eilen tuli iso ikävä nuorempaa, vasta pesästä lentänyttä poikasta. Voi voi voi voi, en muuta sano. Mutta nyt näin, ja toivon vain, että ne poijjaat siellä pärjäilee ilman mammaa.

Tuli tänään tieto, että pitää tehdä pikavisiitti Manseen keskiviikkona. Toivottavasti poikasella on vapaapv ,että ehditään tapaamaan. Pikavisiittiin sisältyy kyllä ehdottomasti Ikea- ruokailu ja pikakierros hakemassa ne  muutamat halvat romppeet sieltä- vain koska mä oon niin tottunut hakemaan  kaiken Ikeasta.Kaiken! Se on oikeastaan liki huvittavaa. Mutta juu semmoinen reissu tiedossa, jännittää vähän ajella yksin toi matka edestakas, mutta toisaalta, saa kuunnella radioo tai vaikka levyjä rauhassa, ja antaa ajatusten vaan lentää. Se voi olla tosi kivakin reissu :)

Joo mutta tää oli taas tällainen ps kakkonen, en koskaan muista kirjoittaa kaikkea yhdellä kertaa :)


Kommentit