Kissan kuolemasta kun aletaan selviämää,niin huomion vie tietenkin nyt taas se muutto.
Voin sanoa,että eipä ole ollut helppo juttu kaikkien liitteiden keruu,viimeiset laput piti rahalla hakea verotoimistosta,kun ei vaan millään mikään muu kelvannut.
Lisäksi naureskelin että ei herran jestas sentään,millaiset koneet/ohjelmistot/käyttäjät siellä on,kun yhteen sähköpostiin jokainen erikseensä liitetty liite,näkyy kuulema yhtenä kuvana,siis esim kaikki 10 liitetta samassa kuvassa??? Kyllä on huonosti hommat,jos ohjelmistot ei osaa käsitellä liitetiedostoja.
Tosin tämä kauhean nihkeä nainen joka sielläpäässä minun asiaa hoitaa,on kuulema joku kesäsijainen...huoltomies vain naureskellen kertoi,että siellä on kesän aikana nähty jos jonkinmoista piipertäjää,jotka ei tiedä oikeen mistään mitään.Huomattua tuli...hmph.Palautteesta kuulee.
No mutta,tämä pakkaaminen ei näemmä ole lempipuuhaani.Vaikka laatikoita ja nyssäköitä kertyy,niin silti tuntuu ettei kama vähene kämpästä..
Täytyy sanoa että herra "ihan just 11v" on pakannut todella upeesti!!
Neiti 8v sen sijaan niskuroi mieluummin,kuin laittaa ohjeiden mukaan tavaroitaan pakettiin.Jopa pikkuveljen kanssa ulkoilu on mieluisempaa ;)
Neiti kohta kasiluokkalainen ei ole aloittanutkaan,koskapa oli reissussa.En odota suuria ongelmia hänen suhteen
Herra 18v ei ole edes kotona,majailtuaan kuun alusta siskon kämpillä,mutta oman huoneen pakkaus ja hyllykön purku on hänellä ohjelmassa heti kun saan käskettyä kotiin.Uhkasin myydä huoneen sisällön 50 eurolla muuten ;)
Pienimmät ei todellakaan pakkaa mitään,ja heidän lelut nyt onkin varmaan viimeisiä pakattavia.Vaatekaapit raapaistaan käyttövaatteista tyhjäksi 31.7.
Ja sitten tämä kaikki loppu jää minulle ja miehelle.
Olen kyllä iloinen että en ole kohdannut montaakaan ihme röykkiötä jonka edessä tuntisin suurta voimattomuutta,eli oletusarvona on se,että liki kaikki mitä nyt mukaan lähtee,on tarpeellista :D
Viikonlopuksi suunniteltiin irtiottoa,tässä vielä 2pv mätetään,ja sitten ollaan päivä pois muissa maisemissa huvittelemassa ja katsomassa maisemia ja nauttimassa shoppailun hurmasta...
Kyl tää tästä.
9pv muuttoon,huijjjj.
Muuta kuin muuttoa:
muksut tappelee ihan hirveästi.ne hakkaa toisiaan,ja minä olen niin kurkkuani myöten täynnä.
Pitäisi opetella pois huutamisesta,mutta ei tunnu onnistuvan tällä tottelemattomuuden asteella..
se on tosi ikävää.Ei mene puhe perille vaan odotetaan kunnes karjahdan :(
Se vie voimia kauheasti.
Mutta mä yritän.Päätin että jokainen joka kätensä nostaa toista vastaan,pääsee keittiöön noin vartin jäähylle.Voin harkita kynää ja paperia seuraksi,vallankin jos jäähyläisiä alkaa olla enemmänkin.
Saa sitten miettiä aina itsekukin,onko kivempaa istua keittiössä,vaiko leikkiä ja olla hakkaamatta toista.
Mallioppiminen on kiirinyt pienimpään saakka,ja on todella pakottava tarve katkaista jatkumo,keinoja kaihtamatta.
Ehkä joudun jopa ammattiapua pyytämään tähän,en vaan jaksa.
Nyt olen tässä voimaantunut sen verran,että taidan hilpaista a) pyykkien kimppuun b) alakerran lastenhuoneen kimppuun
Ne jos jaksais yhdellä seisomalla (mulla siis erittäin kipeä jalka/nilkka ollut varmaan viikon,ja sen kanssa kävely-seisominen ollut tuskallista) niin hurraata huutelisin.
Kassotaan kuin käy.
Mukavaa torstaita sullekkin !!!
Voin sanoa,että eipä ole ollut helppo juttu kaikkien liitteiden keruu,viimeiset laput piti rahalla hakea verotoimistosta,kun ei vaan millään mikään muu kelvannut.
Lisäksi naureskelin että ei herran jestas sentään,millaiset koneet/ohjelmistot/käyttäjät siellä on,kun yhteen sähköpostiin jokainen erikseensä liitetty liite,näkyy kuulema yhtenä kuvana,siis esim kaikki 10 liitetta samassa kuvassa??? Kyllä on huonosti hommat,jos ohjelmistot ei osaa käsitellä liitetiedostoja.
Tosin tämä kauhean nihkeä nainen joka sielläpäässä minun asiaa hoitaa,on kuulema joku kesäsijainen...huoltomies vain naureskellen kertoi,että siellä on kesän aikana nähty jos jonkinmoista piipertäjää,jotka ei tiedä oikeen mistään mitään.Huomattua tuli...hmph.Palautteesta kuulee.
No mutta,tämä pakkaaminen ei näemmä ole lempipuuhaani.Vaikka laatikoita ja nyssäköitä kertyy,niin silti tuntuu ettei kama vähene kämpästä..
Täytyy sanoa että herra "ihan just 11v" on pakannut todella upeesti!!
Neiti 8v sen sijaan niskuroi mieluummin,kuin laittaa ohjeiden mukaan tavaroitaan pakettiin.Jopa pikkuveljen kanssa ulkoilu on mieluisempaa ;)
Neiti kohta kasiluokkalainen ei ole aloittanutkaan,koskapa oli reissussa.En odota suuria ongelmia hänen suhteen
Herra 18v ei ole edes kotona,majailtuaan kuun alusta siskon kämpillä,mutta oman huoneen pakkaus ja hyllykön purku on hänellä ohjelmassa heti kun saan käskettyä kotiin.Uhkasin myydä huoneen sisällön 50 eurolla muuten ;)
Pienimmät ei todellakaan pakkaa mitään,ja heidän lelut nyt onkin varmaan viimeisiä pakattavia.Vaatekaapit raapaistaan käyttövaatteista tyhjäksi 31.7.
Ja sitten tämä kaikki loppu jää minulle ja miehelle.
Olen kyllä iloinen että en ole kohdannut montaakaan ihme röykkiötä jonka edessä tuntisin suurta voimattomuutta,eli oletusarvona on se,että liki kaikki mitä nyt mukaan lähtee,on tarpeellista :D
Viikonlopuksi suunniteltiin irtiottoa,tässä vielä 2pv mätetään,ja sitten ollaan päivä pois muissa maisemissa huvittelemassa ja katsomassa maisemia ja nauttimassa shoppailun hurmasta...
Kyl tää tästä.
9pv muuttoon,huijjjj.
Muuta kuin muuttoa:
muksut tappelee ihan hirveästi.ne hakkaa toisiaan,ja minä olen niin kurkkuani myöten täynnä.
Pitäisi opetella pois huutamisesta,mutta ei tunnu onnistuvan tällä tottelemattomuuden asteella..
se on tosi ikävää.Ei mene puhe perille vaan odotetaan kunnes karjahdan :(
Se vie voimia kauheasti.
Mutta mä yritän.Päätin että jokainen joka kätensä nostaa toista vastaan,pääsee keittiöön noin vartin jäähylle.Voin harkita kynää ja paperia seuraksi,vallankin jos jäähyläisiä alkaa olla enemmänkin.
Saa sitten miettiä aina itsekukin,onko kivempaa istua keittiössä,vaiko leikkiä ja olla hakkaamatta toista.
Mallioppiminen on kiirinyt pienimpään saakka,ja on todella pakottava tarve katkaista jatkumo,keinoja kaihtamatta.
Ehkä joudun jopa ammattiapua pyytämään tähän,en vaan jaksa.
Nyt olen tässä voimaantunut sen verran,että taidan hilpaista a) pyykkien kimppuun b) alakerran lastenhuoneen kimppuun
Ne jos jaksais yhdellä seisomalla (mulla siis erittäin kipeä jalka/nilkka ollut varmaan viikon,ja sen kanssa kävely-seisominen ollut tuskallista) niin hurraata huutelisin.
Kassotaan kuin käy.
Mukavaa torstaita sullekkin !!!
Tää kuva olis ollut omiaan eiliselle,kamalalle päivälle

Kommentit
Lähetä kommentti