Jotakuinkin näillä huitteilla syntyi mun Mister Viitonen,raskausviikkoja oli 39+3.
Vauva-parka kärsi matalista sokereista,koska diabeetikko mutsi ei ollut saanut insuliinia koko synnytyksen aikana.Vauva lähti täristelevänä lasten tarkkailuun eri osastolle glukoositippaan.Siellä sit tutustuttiin ja opeteltiin toisiimme.
Minun odotettu ihanuus,jolle oli pojan nimi päätetty,ennenkuin kukaan edes tiesi että hän on poika.Minä tiesin <3
Hieno poika kasvanut,iso kuin mikä,metrin se on pituutta venynyt 11 vuodessa ja lihonut jonkun 40 kiloa :)
ONNEA MURU :)
Vauva-parka kärsi matalista sokereista,koska diabeetikko mutsi ei ollut saanut insuliinia koko synnytyksen aikana.Vauva lähti täristelevänä lasten tarkkailuun eri osastolle glukoositippaan.Siellä sit tutustuttiin ja opeteltiin toisiimme.
Minun odotettu ihanuus,jolle oli pojan nimi päätetty,ennenkuin kukaan edes tiesi että hän on poika.Minä tiesin <3
Hieno poika kasvanut,iso kuin mikä,metrin se on pituutta venynyt 11 vuodessa ja lihonut jonkun 40 kiloa :)
ONNEA MURU :)
Kommentit
Lähetä kommentti