No nyt se on varmaa,me muutetaan!(8.7)
Tampere here we come again.
Tässä oli kovin paineista aikaa välissä,kun tuli se tarjous,ja sitten mietin pääni puhki asioita jo ennenkuin päästiin katsomaan asuntoa,panikoin tyylilleni uskollisesti etukäteen jne. Maanantaina pääsin vasta katsomaan asuntoa sisältä ja kylläpä olikin pelottavaa.
Onneksi isä ja äiti sekä muutama muksu olivat testiryhmänä ja makutuomareina.Ei se tilanne ollut ollenkaan selvä sittenkään,maanantai meni pohtiessa ja jutellessa asiasta ja tiistaikin.Sitten vasta sain mielenrauhan kun minulle kerrottiin,että kuoleman kortti tiesi muutoksen tarpeellisuuden.Se helpotti.Moni muukin juttu sai helpotuksen huokauksia päälleen.
Tänään sitten sain vielä varmistuksen,että asuntoon tulee ne remontit jotka katsoin tarpeellisiksi,ja vähän enemmänkin mitä olisin osannut ajatella pyytää edes.Joten,saamme todellakin hyvillä mielin muuttaa
UUTEEN ALKUUN,tutuille huudeille.Voi vitsi miten kivaa!!!!
Ja että Tampere kerää muovijätettä,ja että keräyspiste on lähellä.
Ja että kiinteä netti kuuluu vuokraan
ja ja ja...
Kaikki järjestyi! Ja järjestyy.Aika mahtavaa.
14.7.
Oho,tää olikin jäänyt tänne luonnoksena,joten jatketaan perään.
Tässä on jo muutaman pv saanu pakkailla,ja armoton kämpän tyhjennys menossa.
Logistiikka hiukan kusasee tässä vaiheessa,kun oletettuja muuttoapuja ei tuukkaan.No ei sitten tarvi,kiitos vain.Rahallahan tästä selviää,joten konkurssin jatkoksi vaan.
Kieltämättä stressii pukkaa,mutta kyllä tää eteenpäin tästä menee.Muksut menee viikonlopuksi isälleen,joten me voitais saada hommia eteenpäin,jos vaan asianomaiset jaksaa.Isoimmat saa ihan tyyliin omatoimisesti pakata huoneensa,niitä laatikoita vaan pitää saada haettua Ikeasta,ja kaverilta sain myös vinkin hyvistä jätesäkeistä-semmoisista missä on kantokahvat.Mä alan pikkuhiljaa muistamaan,millaista meillä oli 2013 vuoden jouluna,kun oli sitten laatikkoo ja pussi poikineen.
Sopivasta olen jalkavammautunut tässä päivän aikana- toisen jalan polvi särkee ja toisen jalan nilkka,niin etten voi seistä taikka koukistaa jalkaa.Pakkaaminen sujuisi siis istualleen,eli joku voisi tuoda mulla kamaa jota pakkaan laatikoihin?Näppärää.
No eiköhän tää taas tästä.
Fiilikset pysyny hyvissä lukemissa,vaikk päätöksen jälkeenkin katselin vielä vuokraovea ja oikotie asuntoja,josko se unelmien talo siellä olisi,mutta pitänee nyt uskoa 7.7. minulle lausuttua,että unelmatalo antaa oottaa viel vuoden.Sitten ois tää sama ilo ehkäpä edessä ;)
Jep,mutta nyt toteutan osittain sen haaveen tästä tulevasta muutosta-minähän uhosin että seuraavaksi myyn kaiken ;) No kunhan ny muutaman kalun sais taas pois jaloista,niin ihan kiva olisi.
Tästä jatkuu taas stoori,jospa pääsis ihan oikeaan päivään jopa.
Valitan sekavaa tekstiä,kuten koko tämä päivä ollut täällä kauheaa pomppimista ja hommani on keskeytetty-keskeytyneet kymmeniä kertoja,niin myös tämä kirjoitus.
Seuraavaa päivää kohden,sohvalle lepäämään koipineni,LOMPS
Tampere here we come again.
Tässä oli kovin paineista aikaa välissä,kun tuli se tarjous,ja sitten mietin pääni puhki asioita jo ennenkuin päästiin katsomaan asuntoa,panikoin tyylilleni uskollisesti etukäteen jne. Maanantaina pääsin vasta katsomaan asuntoa sisältä ja kylläpä olikin pelottavaa.
Onneksi isä ja äiti sekä muutama muksu olivat testiryhmänä ja makutuomareina.Ei se tilanne ollut ollenkaan selvä sittenkään,maanantai meni pohtiessa ja jutellessa asiasta ja tiistaikin.Sitten vasta sain mielenrauhan kun minulle kerrottiin,että kuoleman kortti tiesi muutoksen tarpeellisuuden.Se helpotti.Moni muukin juttu sai helpotuksen huokauksia päälleen.
Tänään sitten sain vielä varmistuksen,että asuntoon tulee ne remontit jotka katsoin tarpeellisiksi,ja vähän enemmänkin mitä olisin osannut ajatella pyytää edes.Joten,saamme todellakin hyvillä mielin muuttaa
UUTEEN ALKUUN,tutuille huudeille.Voi vitsi miten kivaa!!!!
Ja että Tampere kerää muovijätettä,ja että keräyspiste on lähellä.
Ja että kiinteä netti kuuluu vuokraan
ja ja ja...
Kaikki järjestyi! Ja järjestyy.Aika mahtavaa.
Mulla on heinäkuun lopussa vielä yksi kerta Pajaa.Ja saan ehkä käydä päätöksen mukaisesti sen loppuun saakka,eli elokuun loppuun.Nyt pitää alkaa hakemaan Ötökälle päivähoitopaikkaa!
Tänään oltiin Vallitun leirikeskuksessa tosiaan Pajan tyyppien kanssa.pelattiin Mölkkyä,tehtiin kuntopiiriä ja venytyksiä,sitten siel oli uusia pottuja ja maggaraa ruuaksi,nam.
Oli niin kivaa.Tuosta ryhmästä oon kaverustunut kahden naisen kanssa,mutta on se vähän surkeaa että nyt sitten pois muutto.Onneks ei mennä pitkälle,täältäkään katsottuna.
Oho,tää olikin jäänyt tänne luonnoksena,joten jatketaan perään.
Tässä on jo muutaman pv saanu pakkailla,ja armoton kämpän tyhjennys menossa.
Logistiikka hiukan kusasee tässä vaiheessa,kun oletettuja muuttoapuja ei tuukkaan.No ei sitten tarvi,kiitos vain.Rahallahan tästä selviää,joten konkurssin jatkoksi vaan.
Kieltämättä stressii pukkaa,mutta kyllä tää eteenpäin tästä menee.Muksut menee viikonlopuksi isälleen,joten me voitais saada hommia eteenpäin,jos vaan asianomaiset jaksaa.Isoimmat saa ihan tyyliin omatoimisesti pakata huoneensa,niitä laatikoita vaan pitää saada haettua Ikeasta,ja kaverilta sain myös vinkin hyvistä jätesäkeistä-semmoisista missä on kantokahvat.Mä alan pikkuhiljaa muistamaan,millaista meillä oli 2013 vuoden jouluna,kun oli sitten laatikkoo ja pussi poikineen.
Sopivasta olen jalkavammautunut tässä päivän aikana- toisen jalan polvi särkee ja toisen jalan nilkka,niin etten voi seistä taikka koukistaa jalkaa.Pakkaaminen sujuisi siis istualleen,eli joku voisi tuoda mulla kamaa jota pakkaan laatikoihin?Näppärää.
No eiköhän tää taas tästä.
Fiilikset pysyny hyvissä lukemissa,vaikk päätöksen jälkeenkin katselin vielä vuokraovea ja oikotie asuntoja,josko se unelmien talo siellä olisi,mutta pitänee nyt uskoa 7.7. minulle lausuttua,että unelmatalo antaa oottaa viel vuoden.Sitten ois tää sama ilo ehkäpä edessä ;)
Jep,mutta nyt toteutan osittain sen haaveen tästä tulevasta muutosta-minähän uhosin että seuraavaksi myyn kaiken ;) No kunhan ny muutaman kalun sais taas pois jaloista,niin ihan kiva olisi.
Tästä jatkuu taas stoori,jospa pääsis ihan oikeaan päivään jopa.
Valitan sekavaa tekstiä,kuten koko tämä päivä ollut täällä kauheaa pomppimista ja hommani on keskeytetty-keskeytyneet kymmeniä kertoja,niin myös tämä kirjoitus.
Seuraavaa päivää kohden,sohvalle lepäämään koipineni,LOMPS

Kommentit
Lähetä kommentti