Päätettiin lähteä pikaiselle IRTIOTTO PAKKAAMISESTA- reissulle launataina Kyläkauppaan Tuuriin.Samalla poikettaisi yhden muksun kummeilla takaisin tultaessa.
Startattiin matkaan klo 10,ja kotona olimme 23.20. Vähänkö oli tiukka reissu :)
Miljoonativoli siis hurrattu läpi,sitten tuulispään lailla kyläkaupasta läpi,muttei menty tarpeeksi nopiaan,kun tavaraa jäi käteenkin.
DC-fixiä uuden keittiön kuppaisille työtasoille
VALLILAA...verhona...mukeina...suihkuverhona <3
Lapsille uusia leluja (Luoja paratkoon!)
ja jotain muuta sälää.
Käytiin myös pettymässä ravintolassa :(
Sieltä sitten tosiaan muksun kummeilla piipahtamaan,ja voi että oli taas hänellä ihanaa.Muksu oli kuin taivaassa ja kuin ihmisen mieli.Hän selitti että hän on niin kiltti koska kummitäti on niin rakas.
Juu.
Äidistä viis ;)
Kyllä oli hieno reissu vaan kyl oltiin poikki,koko klaani!!!!
Startattiin matkaan klo 10,ja kotona olimme 23.20. Vähänkö oli tiukka reissu :)
Miljoonativoli siis hurrattu läpi,sitten tuulispään lailla kyläkaupasta läpi,muttei menty tarpeeksi nopiaan,kun tavaraa jäi käteenkin.
DC-fixiä uuden keittiön kuppaisille työtasoille
VALLILAA...verhona...mukeina...suihkuverhona <3
Lapsille uusia leluja (Luoja paratkoon!)
ja jotain muuta sälää.
Käytiin myös pettymässä ravintolassa :(
Sieltä sitten tosiaan muksun kummeilla piipahtamaan,ja voi että oli taas hänellä ihanaa.Muksu oli kuin taivaassa ja kuin ihmisen mieli.Hän selitti että hän on niin kiltti koska kummitäti on niin rakas.
Juu.
Äidistä viis ;)
Kyllä oli hieno reissu vaan kyl oltiin poikki,koko klaani!!!!
Kommentit
Lähetä kommentti