Tänään käytiin tutustumassa kouluun.Kaikkien alakoululaisten luokkaan sulautumiset kuulostaa loistavalle,entisiin luokkiin ja parhaan kamun kanssa samalle luokalle ja ekaluokkalainen "perii" isoveljen vanhan opettajan,joka siirtyy taas neloselta ykkösien kanssa puurtamaan.
Sitten ajelimme keskustaan tekemään vuokrasopparin!!! Viimein!
Loppu viikon ohjelmaa ei liene tarvetta selvittää ;)
Sitten ajelimme keskustaan tekemään vuokrasopparin!!! Viimein!
Loppu viikon ohjelmaa ei liene tarvetta selvittää ;)
Katsahdus kaaokseen....
Koulun pihalla vähän makustamassa...takana häämöttää meidän tuleva koti ;)
Loppuun vielä kissapostauksia...
Sky
Misu
Sky
Tyttöset
On ne vaan niin ihania,mamman noitakissoja :)
Sirua ja Mimmaa ikävä :(
Kommentit
Lähetä kommentti