Oma vointi kohenee pikku hiljaa.
Juuri kun luulen,että tehdäämpä tässä nyt iso loikka parempaan,niin seuraavassa hetkessä se kostautuu.
Jos en ole elämässäni osannut ottaa pieniä askeleita ennen,niin nyt varmasti opin.
En kiellä,etteikö "ärsyttäisi" olla tässä kunnossa.En jaksa koko ajan huomautella ihmisille,etteivät jättäisi sotkuja perään,juuri kun mummo ja pappa ovat olleet 2 pv täällä siivoamassa.
Mutta yritän voimieni mukaan sanoa,ja pikkuisen tehdä itsekin.
Meillä oli perjantaina erittäin tärkeä päivä.
Sen päivän fiilistely alkoi jo keskiviikkona sillä,että mietin jälleen huvittuneena,kuinka karsean tylsä elokuva olikaan Pussikalja.
Se me nimittäin katsottiin miehen kanssa 4 vuotta sitten.Silloin oli perjantai,ja meillä lapsivapaa viikonloppu.
Pussikalja-leffan loputtua nousin nautinnollisesti sohvalta,ja kun pääsin seissomaan, lattialle jalkojeni juureen lorahti lätäkkö.
Siitä hetkestä muuttui meidän lapsivapaan viikonlopun teema kerta laakista :)
Ötökkä syntyi vasta sunnuntaina 12.2.2012,vasta kun oli oksitosiinitipalla häntä härnätty pari tuntia.Supistukset eivät siis alkaaneet,vaikka vettä liritti joka liikkeellä.Synnärillä kävimme lauantaina aamulla ja illan suussa kontrollissa,ja kun lauantaina ei tapahtunut mitään,niin sunnuntaille sitten käsky tulla synnyttelemään.
Oli se jännä viikonloppu!
Vanhin tytär oli juuri muuttanut pois kotoa,ja hänellä oli kaveri käymässä.Tytöt kävivät meillä ja minä heitä kuskasin takaisin tytön kämpille.Muistan kun hänen ystävänsä oli jotenkin kauhean huolissaan,että voitko nyt tuolleen ajella :)
Harmikseni hän ehti lähteä kotipuoleensa ennen kuin Ötökän kanssa päästiin osastolle,muuten olisi päässyt heti katsomaan uunituoretta vauvaa.
Oi niitä aikoja-oi niitä aikoja,ne tahtoisin niin elää uudelleen :)
Mutten saada lisää vauvoja.
Tämä viimeinen Ötökkä oli niin täydellinen,että häneen oli aivan mainio lopettaa.
Tänään sitten viikonlopun teema jatkuu ystävänpäivällä. Uusi ystäväni laittoi minulle viestiä aamulla,hyvää sydänpäivää <3 Mikä mainio nimi tälle päivälle.Taikka rakkauspäivä! Sillä rakkaudestahan tässä on kyse,Valentine´s Day,rakkauden pikku cupido.
Anyway, teille myös jotka luette blogiani,haluan sanoa samaa kuin Fb- ystävillenikin
(katsokaa teksti FB-sivulta)
Hymiö
Juuri kun luulen,että tehdäämpä tässä nyt iso loikka parempaan,niin seuraavassa hetkessä se kostautuu.
Jos en ole elämässäni osannut ottaa pieniä askeleita ennen,niin nyt varmasti opin.
En kiellä,etteikö "ärsyttäisi" olla tässä kunnossa.En jaksa koko ajan huomautella ihmisille,etteivät jättäisi sotkuja perään,juuri kun mummo ja pappa ovat olleet 2 pv täällä siivoamassa.
Mutta yritän voimieni mukaan sanoa,ja pikkuisen tehdä itsekin.
Meillä oli perjantaina erittäin tärkeä päivä.
Sen päivän fiilistely alkoi jo keskiviikkona sillä,että mietin jälleen huvittuneena,kuinka karsean tylsä elokuva olikaan Pussikalja.
Se me nimittäin katsottiin miehen kanssa 4 vuotta sitten.Silloin oli perjantai,ja meillä lapsivapaa viikonloppu.
Pussikalja-leffan loputtua nousin nautinnollisesti sohvalta,ja kun pääsin seissomaan, lattialle jalkojeni juureen lorahti lätäkkö.
Siitä hetkestä muuttui meidän lapsivapaan viikonlopun teema kerta laakista :)
Ötökkä syntyi vasta sunnuntaina 12.2.2012,vasta kun oli oksitosiinitipalla häntä härnätty pari tuntia.Supistukset eivät siis alkaaneet,vaikka vettä liritti joka liikkeellä.Synnärillä kävimme lauantaina aamulla ja illan suussa kontrollissa,ja kun lauantaina ei tapahtunut mitään,niin sunnuntaille sitten käsky tulla synnyttelemään.
Oli se jännä viikonloppu!
Vanhin tytär oli juuri muuttanut pois kotoa,ja hänellä oli kaveri käymässä.Tytöt kävivät meillä ja minä heitä kuskasin takaisin tytön kämpille.Muistan kun hänen ystävänsä oli jotenkin kauhean huolissaan,että voitko nyt tuolleen ajella :)
Harmikseni hän ehti lähteä kotipuoleensa ennen kuin Ötökän kanssa päästiin osastolle,muuten olisi päässyt heti katsomaan uunituoretta vauvaa.
Oi niitä aikoja-oi niitä aikoja,ne tahtoisin niin elää uudelleen :)
Mutten saada lisää vauvoja.
Tämä viimeinen Ötökkä oli niin täydellinen,että häneen oli aivan mainio lopettaa.
Tänään sitten viikonlopun teema jatkuu ystävänpäivällä. Uusi ystäväni laittoi minulle viestiä aamulla,hyvää sydänpäivää <3 Mikä mainio nimi tälle päivälle.Taikka rakkauspäivä! Sillä rakkaudestahan tässä on kyse,Valentine´s Day,rakkauden pikku cupido.
Anyway, teille myös jotka luette blogiani,haluan sanoa samaa kuin Fb- ystävillenikin
(katsokaa teksti FB-sivulta)
Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart Hymiö heart
#candycamera #candycam
Kukkapuskasta otin kuvia tällä Candycam sovelluksella,ihania suodattimia ainakin!!
Rakastan kukkia,ja oli ihana huomata kun tulppaanit alkoivat eilen aueta,että ne olivat pinkkejä!!
Sain ne appiukolta,joka kävi naisystävineen eilen tervehtimässä Ötökkää synttärivierailun merkeissä.
Synttäripäivänäänhän Ötökkä pääsi toisen mummon ja kahden tätinsä (toinen on kummitätikin Ötökälle) kanssa vähän humputtelemaan Funparkkiin,syömään komeasta autoboxista ja shoppaamaan lahjaa.
Vaatetta tuli kotiintuomisiksi lahana,vaikka Ötökkä hyvin vakuuttavasti minua silmiin katsoen sanoikin,että hän haluaa vain lelulahjoja :D
Me vanhemmat hieman repeiltiin siinä,mutta oli hän ihan tyytyväinen kun sai Turtles-juttuja meidän paketista.
Minut jätettiin tänne kotiin,kun isi lähti Ötökän kanssa ensin mäenlaskuun ja siitä sitten pyörähtämään kaupassa.
#pompdelux #fix
Tänään juhlitaan vasta kotona synttäreitä,sitten kun muutkin Ipanat tulevat kotiin isilästä.
Riemukasta ensi viikkoa Sinulle!!
Itse jännityksellä ootan,koska voimani laitetaan testiin ,ensi viikolla on pari juttua jotka voivat sitten viedä voimat,mutta korjaillaan sitä sitten.

Kommentit
Lähetä kommentti