...sillä mulla on varmaan jotain pahasti vialla.
Sisimpäni,sielunmaisemani,on iloinen! Onnellinen jopa.
Kiitollinen!
Olen jotenkin "täynnä tarmoa" sisäisesti,sairas kroppa kyllä jarruttaa,mutta ei se tätä hyvää oloa ja fiilistä estä.
On nyt vaan sattunut tulemaan onnistumisia :) Ja niistä johtuva tyytyväisyys on kyllä hyvää huumetta.
Ihanat poikaset saattelin jo aamulla junaan,matkalle pohjanmaalle viikonlopuksi lellilomalle.
isoimman pojan kanssa kivaa aikaa ja jutustelua,ja olen iloinen hänen elämästä,kuinka saanut touhuttua eteenpäin ja on iloinen.
Omasta voinnista iloinen :) Kun jaksan tehdä kotihommia jo aika hyvin.
Muutama asia etenee kivasti,jotka sitten myöhemmässä vaiheessa tuottavat varmaan taas lisää onnistumisia ja tyytyväisyyttä.
Huomenna saan taas sängyn.
SÄNGYN!!!!
Mehän ostettiin se Ikean Hemnes-sohvasänky tässä hiljattain,joo.En koskaan ehtinyt postailla siitä mitään,vaikka kuvatkin jo otin,mutta nyt voin kokemuksesta kertoa seuraavaa:
Se on nätti,ja alalaatikot aavat tosi kätsyt säilytyspaikat petivaatteille tai vaikka omille päivävaatteille-ne voi laittaa sievästi laatikkoon eikä tarvi esim lattialle jättää ;)
Jos sulla on siinä kaksi erillistä patjaa,niin petaaminen joka pv on ihan nopea setti.Minäkin viikkasin peitot ja tyynyt laatikkoon,ja kiepsautin patjat päällekkäin,sohva kiinni,päiväeitto päälle ja koristetyynyt vielä.Nätti setti!
Mutta miinuksia.
Jos puolisosi on liian pitkä,eikä voi nukkua sillä puolella,jossa on päädyt, huono juttu,vallankin jos itse olet yöllä vessassa käyvä henkilö.
Minä olen.
Joka yö 1-2 krt joudun kiipeämään ukon yli,jotta pääsen sängystä pois.Voin todeta että se ei ole kivaa!!!! Ja tietenkin joudut kiivetä samaa reittiä takaisinkin.Eli päästäkseni vessaan,minun on häirittävä ukkoakin.
Eli liian iso ukko+ yölliset vessaravailut= ei tällaista petiä.
Mutta ei hätää,kaunotar siirtyy teinitytön huoneeseen ja minä saan sängyn.Runkopatjasängyn.Jälleen kerran ;)
Lauantaina on kyllä kauheat zembalot sänkyjen kanssa,mutta eiköhän niistä selvitä ;) Minun helppo sanoa,kun en voi osallistua mitenkään.
Varasin lauantaille leffaliputkin,jos vaikka pääsis vähän irtaantumaan kotoa hyvän uutuusleffan äärelle.
Mutta näillä seteillä aloitellaan nyt viikonloppua
Kaksi poikaa siis jo ulkoistettu, pienempi neiti isälle ja isompi neitokainen riparille!!!!
Jäännöksiksi jää Ötökkä/Ipana ja isoherra.
Kuulostaa aika lomalle,niinku mullekkin !
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
HYVÄÄ TALVILOMAA
Ihanaa aurinkoa sullekin,ja mielen virkeyttä ja positiivisia ajatuksia!!!
Sisimpäni,sielunmaisemani,on iloinen! Onnellinen jopa.
Kiitollinen!
Olen jotenkin "täynnä tarmoa" sisäisesti,sairas kroppa kyllä jarruttaa,mutta ei se tätä hyvää oloa ja fiilistä estä.
On nyt vaan sattunut tulemaan onnistumisia :) Ja niistä johtuva tyytyväisyys on kyllä hyvää huumetta.
Ihanat poikaset saattelin jo aamulla junaan,matkalle pohjanmaalle viikonlopuksi lellilomalle.
isoimman pojan kanssa kivaa aikaa ja jutustelua,ja olen iloinen hänen elämästä,kuinka saanut touhuttua eteenpäin ja on iloinen.
Omasta voinnista iloinen :) Kun jaksan tehdä kotihommia jo aika hyvin.
Muutama asia etenee kivasti,jotka sitten myöhemmässä vaiheessa tuottavat varmaan taas lisää onnistumisia ja tyytyväisyyttä.
Huomenna saan taas sängyn.
SÄNGYN!!!!
Mehän ostettiin se Ikean Hemnes-sohvasänky tässä hiljattain,joo.En koskaan ehtinyt postailla siitä mitään,vaikka kuvatkin jo otin,mutta nyt voin kokemuksesta kertoa seuraavaa:
Se on nätti,ja alalaatikot aavat tosi kätsyt säilytyspaikat petivaatteille tai vaikka omille päivävaatteille-ne voi laittaa sievästi laatikkoon eikä tarvi esim lattialle jättää ;)
Jos sulla on siinä kaksi erillistä patjaa,niin petaaminen joka pv on ihan nopea setti.Minäkin viikkasin peitot ja tyynyt laatikkoon,ja kiepsautin patjat päällekkäin,sohva kiinni,päiväeitto päälle ja koristetyynyt vielä.Nätti setti!
Mutta miinuksia.
Jos puolisosi on liian pitkä,eikä voi nukkua sillä puolella,jossa on päädyt, huono juttu,vallankin jos itse olet yöllä vessassa käyvä henkilö.
Minä olen.
Joka yö 1-2 krt joudun kiipeämään ukon yli,jotta pääsen sängystä pois.Voin todeta että se ei ole kivaa!!!! Ja tietenkin joudut kiivetä samaa reittiä takaisinkin.Eli päästäkseni vessaan,minun on häirittävä ukkoakin.
Eli liian iso ukko+ yölliset vessaravailut= ei tällaista petiä.
Mutta ei hätää,kaunotar siirtyy teinitytön huoneeseen ja minä saan sängyn.Runkopatjasängyn.Jälleen kerran ;)
Lauantaina on kyllä kauheat zembalot sänkyjen kanssa,mutta eiköhän niistä selvitä ;) Minun helppo sanoa,kun en voi osallistua mitenkään.
Varasin lauantaille leffaliputkin,jos vaikka pääsis vähän irtaantumaan kotoa hyvän uutuusleffan äärelle.
Mutta näillä seteillä aloitellaan nyt viikonloppua
Kaksi poikaa siis jo ulkoistettu, pienempi neiti isälle ja isompi neitokainen riparille!!!!
Jäännöksiksi jää Ötökkä/Ipana ja isoherra.
Kuulostaa aika lomalle,niinku mullekkin !
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
HYVÄÄ TALVILOMAA
Ihanaa aurinkoa sullekin,ja mielen virkeyttä ja positiivisia ajatuksia!!!

Kommentit
Lähetä kommentti