Minä se oon kova kuntoilemaan.Vallankin nyt tämän taudin jälkeen,huh huh että on ollut kunto pohjalukemissa.Eilen kävin ryhmässä.siellä työttömien ryhmässä,ja niin otti kunnon päälle kiivetä kahdet portaat ylöspäin että tuntui että keuhkot kertakaikkiaan repeää,tuntui aikamoisen ankara kipu keuhkoissa.Ei ahdistanut henkeä,mutta se tunne...Ja kun sen tein kahteen kertaan,koska välillä piti käydä lounastamassa Silta-ravintolassa,niin hallelujaa mikä tunne.Loppu päivä olisi kulunut TAKKiin tutustuessa,mutta minä lähdin kotiin.Vointini oli koko loppu illan aikamoisen kaamea,nukuin siinä pari tuntia ensialkuun kotiin tullessani.
Illalla havaitsin meidän Sky-kissalla erikoista käytöstä- oli jo parina päivänä pissaillut vääriin paikkoihin ja illalla alkoi kulkea vessaan vähän väliä ja yritti tulla rahille pissaamaan.Myöhemmin huomasin yhden rätin jolle oli pissannut,ja huomasin että siinä olikin verta.Tuumasin että jaaha,se on sitten aamulla eläinlääkäriin soitto...
Aamu alkoi ihan hyvin,vaikka nukkumaan meno menikin liian myöhäiseksi.Heti kun Univet aukesi,soitin ajan.Sainkin jo 10.30 ajan,ja sitten mentiin.Eikä todellakaan turhaan.Sieltä löytyi ihan minimaalinen virtsarakko jonka seinät olivat paksuuntuneet ja jotain hiutaletta siellä näkyi.Kissa jäi sinne nesteytettäväksi,jotta saivat edes näytteen otettua ja ultrata paremmin rakkoa.Tuloksena se,että kissumme syö pelkästään sellaista virtsakiteitä hajoittavaa ruokaa 2-3kk ja sen jälkeen estoruokaa.Toivotaan että kiteet hajoaa eikä tarvita leikkausta!!!
Sillä välin kun kissu oli lääkärissä,minä,Ipana ja 18v,menimme Ikeaan :)
Söimme ensin,veimme Ipanan Smålandiin leikkimään,ja menimme ison poijjaan kanssa alakertakierrokselle.Kunto kesti hyvin,jalat ei ;)
Iso poitsu oli ihanan onnessaan,kun ehdotin jos valitsisi pussilakanasetin itselleen.Se olikin niin extreme kokemus,että ihan innolla tutkaili niitä settejä.Yllättäen osti hintahaitarin ihan yläpäästä sen pussilakanasetin ja sitten kun piti valita vielä aluslakanakin,niin oli kyllä ihana kun mietti minkä värisen lakanan ottaa :D Lopulta mukaan lähti parhaimman laatuinen lakana mitä Ikea myy ;)
Itselle en olis raaskinut ostaa niin kalliita,mutta katsos,lapsi onkin vähän eri juttu :)
Kotiin saakka ehdittiin,kunnes soittivat,että kissun saa hakea.
Siellä se opiaatteja saanut kissa ihan tyynenä kopassaan,ja kotonakin käyttäytyi ihan epätavallisesti,eli puski kaikkia ja oli niin "hyvää pataa" pupillit laajentuneina ;)
Pääasia että kissu paranee.
Rahaa paloi taas kiitettävästi,mutta ei tähän voi muuta todeta kuin että Elämä on (kallista)
Nyt alkaa päivä olla pulkassa.
Olen tehnyt päätöksen lopettaa Hemnes sohvasängyllä nukkumisen,ja hankkia tilalle runkopatjat.
Semmoista sekin on,tää minun elämä.Jatkuvaa säätöä ja suunnittelua .
Sohvasänky menee ilmeisesti Teinitytölle,ja häneltä vapautuva runkopatjasänky... no en tiedä vielä minne,ehkä Toriin :D
Tämän päivän kuntotesti siis läpäisty!! JEEEEEE.
Ikean alakerrasta kertyy kyllä tähän kuntoon nähden ihan riittävästi askelia :)
Illalla havaitsin meidän Sky-kissalla erikoista käytöstä- oli jo parina päivänä pissaillut vääriin paikkoihin ja illalla alkoi kulkea vessaan vähän väliä ja yritti tulla rahille pissaamaan.Myöhemmin huomasin yhden rätin jolle oli pissannut,ja huomasin että siinä olikin verta.Tuumasin että jaaha,se on sitten aamulla eläinlääkäriin soitto...
Aamu alkoi ihan hyvin,vaikka nukkumaan meno menikin liian myöhäiseksi.Heti kun Univet aukesi,soitin ajan.Sainkin jo 10.30 ajan,ja sitten mentiin.Eikä todellakaan turhaan.Sieltä löytyi ihan minimaalinen virtsarakko jonka seinät olivat paksuuntuneet ja jotain hiutaletta siellä näkyi.Kissa jäi sinne nesteytettäväksi,jotta saivat edes näytteen otettua ja ultrata paremmin rakkoa.Tuloksena se,että kissumme syö pelkästään sellaista virtsakiteitä hajoittavaa ruokaa 2-3kk ja sen jälkeen estoruokaa.Toivotaan että kiteet hajoaa eikä tarvita leikkausta!!!
Sillä välin kun kissu oli lääkärissä,minä,Ipana ja 18v,menimme Ikeaan :)
Söimme ensin,veimme Ipanan Smålandiin leikkimään,ja menimme ison poijjaan kanssa alakertakierrokselle.Kunto kesti hyvin,jalat ei ;)
Iso poitsu oli ihanan onnessaan,kun ehdotin jos valitsisi pussilakanasetin itselleen.Se olikin niin extreme kokemus,että ihan innolla tutkaili niitä settejä.Yllättäen osti hintahaitarin ihan yläpäästä sen pussilakanasetin ja sitten kun piti valita vielä aluslakanakin,niin oli kyllä ihana kun mietti minkä värisen lakanan ottaa :D Lopulta mukaan lähti parhaimman laatuinen lakana mitä Ikea myy ;)
Itselle en olis raaskinut ostaa niin kalliita,mutta katsos,lapsi onkin vähän eri juttu :)
Kotiin saakka ehdittiin,kunnes soittivat,että kissun saa hakea.
Siellä se opiaatteja saanut kissa ihan tyynenä kopassaan,ja kotonakin käyttäytyi ihan epätavallisesti,eli puski kaikkia ja oli niin "hyvää pataa" pupillit laajentuneina ;)
Pääasia että kissu paranee.
Rahaa paloi taas kiitettävästi,mutta ei tähän voi muuta todeta kuin että Elämä on (kallista)
Nyt alkaa päivä olla pulkassa.
Olen tehnyt päätöksen lopettaa Hemnes sohvasängyllä nukkumisen,ja hankkia tilalle runkopatjat.
Semmoista sekin on,tää minun elämä.Jatkuvaa säätöä ja suunnittelua .
Sohvasänky menee ilmeisesti Teinitytölle,ja häneltä vapautuva runkopatjasänky... no en tiedä vielä minne,ehkä Toriin :D
Tämän päivän kuntotesti siis läpäisty!! JEEEEEE.
Ikean alakerrasta kertyy kyllä tähän kuntoon nähden ihan riittävästi askelia :)
Kissojen on niin pakko pötköttää ruokapöydällä.Se vaan on niin...paras paikka.
Vasemmalla Sky,oikealla Börje
SKY :)
Ja ilme!!!
Että mua huvittaa tämä kissa kun hänestä saa hyvin helposti tällaisia lievästi ärsyyntyneen näköisiä kuvia.


Kommentit
Lähetä kommentti