Jännä juttu että tähän mennessä yksikään lääkäri ei ole tunnustanut näitä mun oireita lääkkeestä johtuviksi. Sanotaan vaan,että Marevan on niin hyvin siedetty lääke.
Ja hitot, minun kroppa ei ainakaan siedä tätä lääkettä.Nyt on viikko menty pahoinvoinnin kera,samaten huimauksen,sydämen tykyttelyn ja rinta-alan painontunteen kera.Mulla oli tänään ihan hyvä olo kunnes otin Marevanit ja noin 15 minuutissa kuin hyökyaalto,pahoinvointi heitti minut rähmälleen ja päässä vaan vippasi vaikka istuin jne. Kyllä mä sanon,että ihan karseaa. Silti mulle yritetään selittää,että tämä kaikki on vielä keuhkoveritulppien syytä!
Ok,mä ymmärrän että vointi ei ole voimakas vielä.Se on ihan normaalia, mutta en minäkään tyhmä ole jos puhutaan yhteenlaskusta lääke+ seuraus =pahoinvointi ym.
Silloin kun mun tauti alkoi,siis se korkean kuumeen nostattanut "bronkiitti" johon söin antibioottina Amorionin. Se antibiootti teki mulle myös hitonmoisen pahoinvoinnin ja mä mietin montako Amorion kuuria mun lapsilla on ollut ja kukaan ei ole osannut sanoa pahasta olosta,vaan olen huomannut ettei ruoka ole maistunut.Olen niin pahoillani heidän puolestaan nyt kun itse koin sen.
Lääkkeen suhteen siis mun teoria- mun elimistö yrittää viestittää ettei tuollaisia myrkkyjä saa tunkea sisuksiin.Ymmärrän.Mutta mulla ei ole vaihtoehtoja. Viikon päästä lääkäri soittaa.Jos mun olo yhtä huono,niin ilmoitan että en pysty! Vai pitääkö mun alkaa syödä viel pahoinvoinninestolääkitystäkin tähän syssyyn?????
Mainitsinko päänsäryn?Lisäksi päässä tuntuu sille,että päänahan alla olisi ilmaa.Sellainen viileä tunne .tai vettä.Voin sanoa että suht ikävää kun tuntee kropassa niin paljon uusia outoja juttuja joista ei tiedä, pitäisikö niistä huolestua....Näistä päätuntemuksista en nimenomaan tykkää.Niin ja närästys! Edes raskausaikoina ei ole närästänut ja nyt saan syödä Renniet monta nappia päivässä...
Jos joku lukee tämän,joku jolla Marevan lääkitys,voisitko jättää kommenttia,Kuulostaako oireet yhtään samalle tai onko tullut jotain muuta...veli kookkeli ei paljastanut vertaistukea mulle.
Kommentit
Lähetä kommentti