Eilen alkoi olla jo melko ihmismäinen olo,tarkoittaa sitä,että jaksoin olla istuksimassa ilman ihan hirvittävää oloa.Sain tosin olla ihan hiljaisuudessakin muutaman tunnin,kun vanhin tytär otti pari pikkusisarustaan ja vei ne leffaan,ja mies otti kuopuksen ja lähti kylään.Loput osasivat olla hiljaa kotona ;) Kyllä se hiljaisuuskin on lepoa sairaalle- huomasin sairaalassa sen merkityksen.Ei sitä turhaan sanota,ettei saa rasittaa puhumalla,tai edes mölyämällä.
Eiliset Marevanit meni paremmin kuin uskalsin edes odottaa! Olin syönyt aika hyvin noin tuntii ennen,ja kun lääkkeen otin ja alkoi hiipiä paha olo,niin aloin lappaa jätskiä nassuun.Se auttoi,ja parissa-kolmessa tunnissa paha olo oli mennyt,eikä ollut lähellekään niin kovaa kuin aiemmin.VOITTO!!!!
Tänään olen jaksanut niin ikään olla pystyssä,vaikkakin vaateriin on ollut pakko mennä pari kertaa,se on silti huima noususuhdanne verrattuna edellisiin päiviin :)
Olen niin onnellinen,että alan oikeasti paranemaan,ja olen niin iloinen kun saan voimani takaisin.
Meinasin kirjoittaa "san terveyteni takaisin" mutta sitä tuskin sentään...tämä tulppaepisodi jättää kyllä ikuisen jäljen minuun,ainakin lääkityksen muodossa,sekä osittain pelon ja varovaisuuden,tietoisuuden merkeissä.Nyt tiedän,millainen on keuhkoembolia,ja millaisia varoitusmerkkejä se antaa.
Toivon että keuhkovaurioita ei jää tästä.
Tänään siis otin Marevanin alle ruokaa.ja lääkkeen jälkeen ennaltaehkäisevästi pullaa :)
Haha,vanhin tytär siis leipoi sydänpullia,kun sopivasti Facen uutisvirtaan sellainen ohje pompsahti.
Ruunebergin kakun teki mies,koska aiempi satsi torttuja hujahti huiviin alta aikayksikön.
Kyllä on nyt ollut herkkuja tänään,nami nami.
Mutta siis,2 tuntia Marevanin otosta,ja kuvottaa kyllä ja huippaa,mutta pystyn olemaan tässä ja ottamaan välillä lepoa.
Ehdin tänään läträämään kännykällä Tori.fi sovellusta sen verran,että piti bongata yksi ilmoitus ;)
Ja sitäpä tuo miekkonen nyt lähti hakemaan.Eli yksi tervehtymisen merkki on se,että alan taas säätää!
Ikuinen suunnittelija vauhdissa jälleen ;)
No jos tämä minun löytö ei meille käy,niin varmaan vanhin poika ottaa sen mielellään- vanhimmalle tyttärellekin se kelpaisi,mutta kuljetusvaikeus taitaa pitää sen tässä kaupungissa kumminkin.
Että semmoista.
Eiliset Marevanit meni paremmin kuin uskalsin edes odottaa! Olin syönyt aika hyvin noin tuntii ennen,ja kun lääkkeen otin ja alkoi hiipiä paha olo,niin aloin lappaa jätskiä nassuun.Se auttoi,ja parissa-kolmessa tunnissa paha olo oli mennyt,eikä ollut lähellekään niin kovaa kuin aiemmin.VOITTO!!!!
Tänään olen jaksanut niin ikään olla pystyssä,vaikkakin vaateriin on ollut pakko mennä pari kertaa,se on silti huima noususuhdanne verrattuna edellisiin päiviin :)
Olen niin onnellinen,että alan oikeasti paranemaan,ja olen niin iloinen kun saan voimani takaisin.
Meinasin kirjoittaa "san terveyteni takaisin" mutta sitä tuskin sentään...tämä tulppaepisodi jättää kyllä ikuisen jäljen minuun,ainakin lääkityksen muodossa,sekä osittain pelon ja varovaisuuden,tietoisuuden merkeissä.Nyt tiedän,millainen on keuhkoembolia,ja millaisia varoitusmerkkejä se antaa.
Toivon että keuhkovaurioita ei jää tästä.
Tänään siis otin Marevanin alle ruokaa.ja lääkkeen jälkeen ennaltaehkäisevästi pullaa :)
Haha,vanhin tytär siis leipoi sydänpullia,kun sopivasti Facen uutisvirtaan sellainen ohje pompsahti.
Ruunebergin kakun teki mies,koska aiempi satsi torttuja hujahti huiviin alta aikayksikön.
Kyllä on nyt ollut herkkuja tänään,nami nami.
Mutta siis,2 tuntia Marevanin otosta,ja kuvottaa kyllä ja huippaa,mutta pystyn olemaan tässä ja ottamaan välillä lepoa.
Ehdin tänään läträämään kännykällä Tori.fi sovellusta sen verran,että piti bongata yksi ilmoitus ;)
Ja sitäpä tuo miekkonen nyt lähti hakemaan.Eli yksi tervehtymisen merkki on se,että alan taas säätää!
Ikuinen suunnittelija vauhdissa jälleen ;)
No jos tämä minun löytö ei meille käy,niin varmaan vanhin poika ottaa sen mielellään- vanhimmalle tyttärellekin se kelpaisi,mutta kuljetusvaikeus taitaa pitää sen tässä kaupungissa kumminkin.
Että semmoista.


Kommentit
Lähetä kommentti