Siirry pääsisältöön

Eli mä siis tarvin....

Joogamaton
ja Ison tekokasvin, koska en usko että saan elävää ISOA viherkasvia mistän, ja jos saisinkin, niin saisinko pidettyä elävänä???
Sit mä haluun yrttitarhan!! Äiti keksi sen. Ja mä keksin että joo altaan päässä olevalla ikkunalla on ihan täydellinen paikka alkaa kasvattaa sitä hamp...siis oreganoa,paprikaa ja semmoisia kovia huumeita :D
Sit mä tarvin uimahallihuoneeseen pari ihan taivaallista kynttiläjuttua, ehkä sellaisia Hurrikaaneja? vai onkohan ne vaarallisia koska ne on lasisia,ja jos ipanat potkaisee????
Ja sit mä tarvin viimeinkin sen soittimen. Toisaalta ,ja käytännössä, luulen että se on BT kaiutin ja Spotify/ Tube, eli puhelin. Pitää siis tehdä erilaisia soittolistoja molempiin, kai?

Kunhan nää nyt sais sen tehtyy!!!
Oikeesti mä niin itken!
Koska, mies ja tytär on tuolla altaassa saumaamassa ja siivoaamassa,ja molemmat on ihan hemmetillisiä hommia. Ne vaan saatava tänään tehtyy että perjantaina saa laittaa vedet.
Ai miksi ME (tai siis he) siellä touhuuvat? Noooo, se saumaaja eilen, saumasi vaan ne uudet laatat, ei niitä vuokranantajan nylkemiä välejä. Jooooteeeennnnn.... siks.
No toivottavasti ne nyt jaksaa, tilasin niille (ja meille lopuillekki) kiitosruokaa lähi pitseeriasta.
Se idea lähti siitä, että Milo meni yökouluun, jossa he kimppatilaa pitsat, joten ei menyt ajateltu olla sen huonompii. Milo tulee aamulla sitten  kotiin. Meillä Samuelin kanssa vapaapäivä, jess, sopii mulle.
Tällä viikolla ollut muuten paljon kivaa menoa, eikä vähäisimpänä tänään kaupunkireissu kaverin kanssa. Samuel torille kerhon kanssa ja me mammelit käytiin töllistelemässä Sokkarilla ja sitten vähän vielä torilla liukumäkeä ja näin. Oikeesti, semmoinen elämän valopilkku oli tämä päivä.



Hihi siellä on se minun paratiisi!!! Uskoisko äkkiä?? Kyllä siitä viel ihana tulee. 
Pääsin näemmä itsekin kuvaan :)

Ja eiku pitsan kimppuun!! Olivatki ripeempiä ku lupasivat. 

Kommentit