Tulimme tänne tosiaan jo 22.12. Lähdimme aamulla noin klo 10 , ja kolmella pysähdyksellä, joista yksi oli ruokatauko, pääsimme perille Yyterin kylpylähotellille 14.50.
Vastaanotossa meitä odottikin kiva yllätys, sillä meille oli varattu Yyteri Villa, eli lomahuvila. Huvila-majoitus itsessään oli mahtava ylläri, mutta käytännön kannalta osoittautui vähän työlääksi, koska kaikki ruokailut ja tapahtumat ovat hotellilla.
Huvilassa on alakerta, jossa 2 makuuhuonetta parisängyin, olohuone tv:llä ja takalla, kylppäri jossa sauna ja pesukone!!!!, ja keittiö. Parvella oli kaksi sänkyä. Huonejaot meni jonkinasteisen väännön jälkeen niin, että toiseen parisänkyyn menivät nukkumaan Milo ja Samuel, parvelle sitten loput, niin että Danielilla oli lisäpatja lattialla. Näin on ollut ihan hyvä järjestys, ja rauha säilynyt. Tosin, tyypit olleet niin väsyneitä iltaisin ,että nukkumaanmeno-ongelmia ei ole ollut. Tosin aikataulukin ollut myöhempi, koska iltapala klo 20, ja sen jälkeen iltatoimia vasta.
Ihan liikaa tullut syötyä, ekana päivänä olimme ihan täyteen pumpattuja lihapullia. Huh, ei osannut minun kroppa ymmärtää niin montaa erilaista ruokaa. Sitten kun opin ottamaan vain ruokalusikallisen kaikkea mitä halusin, tilanne onneksi rauhoittui. Silti on ylensyönyt olo, vaikka joka päivä oltu noin 2 tuntia uimassakin. Eilen olimme ensin 2t ja siihen päälle 45 minuutin aika tiukka vesijumppa, niin että jo illalla raajat ilmoittelivat olemassaolostaan. Mutta tosi hyviä liikkeitä, pitää yrittää muistella niitä ja tehdä jumppaohjelma kotiinkin !
Tämä ja huominen vielä kokonaisia päiviä ja tiistaina puolenpäivän jälkeen lähtö. Huh huh, aikamoinen aktiiviloma tämä ollutkin, ei mitään lekottelua suklaarasioiden äärellä :D Itseasiassa meillä ei ole ainuttakaan suklaarasiaa mukana, paitsi lahjapaketissa taitaa olla yksi, joka olisi parempi unohtaa näiden mässäilyjen jälkeen.
Eilen tosiaan joulupukkikin kävi hotellilla, ja Vienon ilme kun hänen nimi sanottiin ekana meidän lapsista. Ilme oli iloinen kunnes paketista paljastui sama heppasetti millaisen oli jo saanutkin. Uskomatonta säkää! Me jäimme sinne ravintolaan kuuntelemaan joululauluja ja rakentamaan uusia Legoja ja bioniclejä. Milo ja Tuuli olivat menneet jo pelihuoneisiin, ja Vieno oli uuden ystävänsä kanssa. Niin ja Samuel oli ihastumut tonttuleikkien aikaan yhteen tyttöön, ja käyttäytyi kuin ihastunut konsanaan ;)
Tällä hetkellä istuskelen leikkihuoneessa Samuelin,hänen ihastuksensa ja Vienon leikkejä katsellen. Tässä on kerrankin niin paljon aikaa että ehtii kunnolla. Toinen vaihtoehto oli mennä uimaan tässä kohtaa.
Eli jatkamme lomailua vielä pari päivää.
Palataan raportteihin taas kun joudan, tämäkin teksti näpytelty kännyllä,huh.
Terkkui siis Yyteristä, aamun hartaus pidettiin rannalla ja voi hyvänen että siellä kävi tuuli ja oli kylymää, mut niiiinnnnn hienoo!
Vastaanotossa meitä odottikin kiva yllätys, sillä meille oli varattu Yyteri Villa, eli lomahuvila. Huvila-majoitus itsessään oli mahtava ylläri, mutta käytännön kannalta osoittautui vähän työlääksi, koska kaikki ruokailut ja tapahtumat ovat hotellilla.
Huvilassa on alakerta, jossa 2 makuuhuonetta parisängyin, olohuone tv:llä ja takalla, kylppäri jossa sauna ja pesukone!!!!, ja keittiö. Parvella oli kaksi sänkyä. Huonejaot meni jonkinasteisen väännön jälkeen niin, että toiseen parisänkyyn menivät nukkumaan Milo ja Samuel, parvelle sitten loput, niin että Danielilla oli lisäpatja lattialla. Näin on ollut ihan hyvä järjestys, ja rauha säilynyt. Tosin, tyypit olleet niin väsyneitä iltaisin ,että nukkumaanmeno-ongelmia ei ole ollut. Tosin aikataulukin ollut myöhempi, koska iltapala klo 20, ja sen jälkeen iltatoimia vasta.
Ihan liikaa tullut syötyä, ekana päivänä olimme ihan täyteen pumpattuja lihapullia. Huh, ei osannut minun kroppa ymmärtää niin montaa erilaista ruokaa. Sitten kun opin ottamaan vain ruokalusikallisen kaikkea mitä halusin, tilanne onneksi rauhoittui. Silti on ylensyönyt olo, vaikka joka päivä oltu noin 2 tuntia uimassakin. Eilen olimme ensin 2t ja siihen päälle 45 minuutin aika tiukka vesijumppa, niin että jo illalla raajat ilmoittelivat olemassaolostaan. Mutta tosi hyviä liikkeitä, pitää yrittää muistella niitä ja tehdä jumppaohjelma kotiinkin !
Tämä ja huominen vielä kokonaisia päiviä ja tiistaina puolenpäivän jälkeen lähtö. Huh huh, aikamoinen aktiiviloma tämä ollutkin, ei mitään lekottelua suklaarasioiden äärellä :D Itseasiassa meillä ei ole ainuttakaan suklaarasiaa mukana, paitsi lahjapaketissa taitaa olla yksi, joka olisi parempi unohtaa näiden mässäilyjen jälkeen.
Eilen tosiaan joulupukkikin kävi hotellilla, ja Vienon ilme kun hänen nimi sanottiin ekana meidän lapsista. Ilme oli iloinen kunnes paketista paljastui sama heppasetti millaisen oli jo saanutkin. Uskomatonta säkää! Me jäimme sinne ravintolaan kuuntelemaan joululauluja ja rakentamaan uusia Legoja ja bioniclejä. Milo ja Tuuli olivat menneet jo pelihuoneisiin, ja Vieno oli uuden ystävänsä kanssa. Niin ja Samuel oli ihastumut tonttuleikkien aikaan yhteen tyttöön, ja käyttäytyi kuin ihastunut konsanaan ;)
Tällä hetkellä istuskelen leikkihuoneessa Samuelin,hänen ihastuksensa ja Vienon leikkejä katsellen. Tässä on kerrankin niin paljon aikaa että ehtii kunnolla. Toinen vaihtoehto oli mennä uimaan tässä kohtaa.
Eli jatkamme lomailua vielä pari päivää.
Palataan raportteihin taas kun joudan, tämäkin teksti näpytelty kännyllä,huh.
Terkkui siis Yyteristä, aamun hartaus pidettiin rannalla ja voi hyvänen että siellä kävi tuuli ja oli kylymää, mut niiiinnnnn hienoo!
Kommentit
Lähetä kommentti