Eilen kävin minä mieleni pahoittamassa puntarilla. Melkolailla tasan 4 kuukautta keskenmenosta, ja kokolailla 3,5 kiloa painoa lisää :(
Tammikuusta elokuuhun olin saanut sen 12 kiloa pois, ja nyt nämä takaisin 4 kuukaudessa.
Se oli hyvä käynti puntarilla!! Eilen tein suunnitelman, jota noudatan. Samalla mennään, kuin silloin tammikuussakin. Karkit pois, herkut pois. En minä mitään muuta tehnyt. Ja kun tammikuussa diabeteshoitaja haastoi minut 2 viikon karkkilakkoon, otin sen haasteen vastaan. Elokuuhun saakka se pitikin. Ja alkuunhan en mitään muuta tehnyt, kuin jätin ne karkit pois.
No en minä ala sitä nyt suremaan, työstä on kumminkin reilu 8 kiloa jäljellä, josta olen iloinen ja tyytyväinen, ja tästä sitten jatketaan.
Meidän uima-allas on nyt KORJATTU! Eli viikonloppuna me UIDAAN. Ja tämähän tarkoittaa tietenkin sitä, että minun liikuntaharrastus ja elämäni elinehto tulee uudelleen käyttöön, saan tuettua ruokavaliota liikunnalla ja päinvastoin.Suunta on siis selkeästi ylöspäin, thumbs up!!!!
Tänään kävin ihanassa SHINDO- hoidossa.
Tuli pakottava tarve etsiä jotain "fyysistä", samalla todella rentouttavaa, oma keho on niin hurjassa paineessa ollut nyt, etten osaa edes kuvailla.
Hoito oli mahtava! Lisäksi sain ihania visioita hoidon aikana, vasemmalta puolelta nousi omena ja kirsikankukka, oikealta puolelta valkoinen elefantti. En tiedä vielä mitä ne kertovat minulle, mutta tiedän että niiden merkitys aukeaa minulle tässä aikojen kuluessa.
Sain myös vision meidän uimahalli-huoneesta. Näin itseni siellä tekemässä rentoutusvenytyksiä. Veden äärellä, hiljainen rauhallinen musiikki soi ,kynttilöiden valo antaa rauhaa entisestään. Tuskin maltan nyt odottaa, että saadaan siivottua allas ja ympäristö,ja että pääsen testaamaan tätä minun visiota. Torstaina tai perjantaina alkaa altaan täyttö!!!!
Tammikuusta elokuuhun olin saanut sen 12 kiloa pois, ja nyt nämä takaisin 4 kuukaudessa.
Se oli hyvä käynti puntarilla!! Eilen tein suunnitelman, jota noudatan. Samalla mennään, kuin silloin tammikuussakin. Karkit pois, herkut pois. En minä mitään muuta tehnyt. Ja kun tammikuussa diabeteshoitaja haastoi minut 2 viikon karkkilakkoon, otin sen haasteen vastaan. Elokuuhun saakka se pitikin. Ja alkuunhan en mitään muuta tehnyt, kuin jätin ne karkit pois.
No en minä ala sitä nyt suremaan, työstä on kumminkin reilu 8 kiloa jäljellä, josta olen iloinen ja tyytyväinen, ja tästä sitten jatketaan.
Meidän uima-allas on nyt KORJATTU! Eli viikonloppuna me UIDAAN. Ja tämähän tarkoittaa tietenkin sitä, että minun liikuntaharrastus ja elämäni elinehto tulee uudelleen käyttöön, saan tuettua ruokavaliota liikunnalla ja päinvastoin.Suunta on siis selkeästi ylöspäin, thumbs up!!!!
Tänään kävin ihanassa SHINDO- hoidossa.
Tuli pakottava tarve etsiä jotain "fyysistä", samalla todella rentouttavaa, oma keho on niin hurjassa paineessa ollut nyt, etten osaa edes kuvailla.
Hoito oli mahtava! Lisäksi sain ihania visioita hoidon aikana, vasemmalta puolelta nousi omena ja kirsikankukka, oikealta puolelta valkoinen elefantti. En tiedä vielä mitä ne kertovat minulle, mutta tiedän että niiden merkitys aukeaa minulle tässä aikojen kuluessa.
Sain myös vision meidän uimahalli-huoneesta. Näin itseni siellä tekemässä rentoutusvenytyksiä. Veden äärellä, hiljainen rauhallinen musiikki soi ,kynttilöiden valo antaa rauhaa entisestään. Tuskin maltan nyt odottaa, että saadaan siivottua allas ja ympäristö,ja että pääsen testaamaan tätä minun visiota. Torstaina tai perjantaina alkaa altaan täyttö!!!!
Klik.

Kommentit
Lähetä kommentti