Hykerryttävän jännää!!
Perjantaina alkoi piinapäivät. Juu, ei tässä vauvaa enää metsästetä eikä siksi piinailla, mutta kahden viikon piina-aika käynnistyi, kun postilaatikkoon kolisi asuntotarjous. Huomenna pääsee katsomaan,ja sitten jääkin jäljelle enää se piinailu, ja haaveilu, mitä toki olen tehnytkin joka päivä.Viikonloppuna heräsin kahdesti siihen että olin sisustamassa uutta kotia. Ajatukset pörränneet todella tiiviisti siinä asunnossa. Se olis ihan erilainen, kuin mikään aiemmin, missä asunut. ja onhan siinä ne omat extreme-tilanhallintajututkin toki, kun on pienempi kuin mikään missä ollaan viimeiseen 12 vuoteen asuttu. Mutta juu, odotukset on silleen korkealla, jännittää!!
Ihanista ilmoista saatiin nauttia viikonloppu. Herra E oli meillä ja käytiin Perhepuistossakin koko muksuköörin kanssa. Oli kyllä kivaa, kaunis ilma ja silleen, mutta tuuli kävi, ja mua ainakin palelsi kun ei ollut t-paidan päällä kuin huppari.
Viikonloppuna sain kuivata pyykkejäkin ulkona!! Meillähän on tässä kodissa omalla pihalla semmoinen iso kuivausteline, niinkuin useimmin on taloyhtiöiden pihalla. Eilen vein sinne ekat lakanat kuivumaan (ja äsken hain pois kun näyttää että hipsuttaa lumihiutaleita!!!!)
Tänään siis sää kääntynyt kylmemmäksi, ja nyt tosiaan tuolta taivaalta leijailee valkoisia hiutaleita. Ihan hullua!!!
Mikähän vika tuossa meijän keittiössä on...
se on aina sotkuinen!!!
Herranjestas sentään, sen kun selkänsä kääntää, niin jo vain taas roikkua retkottaa jos jotakii työtasoilla. Eniten ärsyttää tätä nykyä tuo kierrätettävä materiaali, joiden keräämiselle ei vaan oo tilaa keittiössä. hemmetti!!!! Maitotölkit tiskipöydällä aina roikkuu, ja siis kaikki muukin pahvi ja kartonkijäte. On aika tekeminen olla ekologinen ja kierrättäjä, kun siihen kierrätykseen on niin vähän tilaa. Ja ihan tuo meidän perus roskiskin, energia ja kaatopaikkajäte. EI BIOJÄTETTÄ!!! Että mua riepoo!! Ihan jo sen takia, voisin haluta muuttaa, kun takaraivoa kiristää ihan liikaa tuo että biojäte laitettava kaatopaikkajätteeseen. Karseaa.
Ruokapöydän kanssa olen ottanut kovan kurin. Katsotaan kauanko pokka pitää koko ajan siivota se niin puts blankiksi, että ne ärsyttävät kamakasat jotka siihen aina hakeutuvat, unohtaisivat koskaan niissä paikoissa loikoillensakaan.
Pyykit ovat saaneet niinikään kovaa kuria. Pyykkikone laulanut viikonloppuna, ja sitten lapsityövoimaa hyväksikäyttäen niitä viikattu ja viety paikoilleen. Tuo pyykkihuolto on kyllä aika hurjaa, ja perin ärsyttävää siitä tulee silloin, kun juuri pestyjä vaatteita tuodaan pesuun, vain koska ne on pyörineet lattialla....Viikonloppuna sai tosiaan pestä lakanapyykkiäkin paljon, koska joskushan niitäkin pitää vaihtaa, heh ;)
Joopa, taas uusi viikko alkanut, mutta KOHTA EI OO KAUAA ENÄÄ kunnes kesäloma!!
Mökkiloma varattu, harmi vain ei ehditä olemaan täyttä viikkoa, mutta onhan sekin parempi kuin ei mitää. Päästään ees Tuuriin käymään! Ja sitten lötkötellään kesä täällä jotta jaksetaa muuttaa, heh heh. Mutta kyllä tätä aikataulua on tässä taas juostukin, hirveesti kaikenlaista menoa ollut ja ihan jo toki se,että kerhoajat on rytmittäneet kaikkia päiviä. Loma on tarpeen. Ei aamuheräämisiä, ja luoja minua auttakoon, etten ota aamuille mitään menoa. Luulen, että oikeasti lapsillekin on parasta lomaa se, että saa vaan olla. Toivottavasti he olisivat sen verran ideoivia, että innostaisivat minuakin lähtemään, siis viemään heitä, milloin minnekin.
Pitänee tehdä ihan varmuudenvuoksi semmoinen kesän To Do- lista, johon kerätään kaikkia mahdollisuuksia, siis jos inspis iskee niin VOI jos HALUU :)
Mä taidan nyt haluta lopettaa tämän tyhjän jaarituksen. En taida osata enää edes kirjoittaa, vaikka itsellehän näitä kirjoitan, kun olen suurin oman elämäni fani kumminkin :)
(ainakin joskus, silloin kun kakarat eivät oo tapellu kaikkea aikaa tai muuten käyttäytyneet hankalasti)
Tähän loppuun kaksi mua tänään ilahduttanutta asiaa kuvina:
Perjantaina alkoi piinapäivät. Juu, ei tässä vauvaa enää metsästetä eikä siksi piinailla, mutta kahden viikon piina-aika käynnistyi, kun postilaatikkoon kolisi asuntotarjous. Huomenna pääsee katsomaan,ja sitten jääkin jäljelle enää se piinailu, ja haaveilu, mitä toki olen tehnytkin joka päivä.Viikonloppuna heräsin kahdesti siihen että olin sisustamassa uutta kotia. Ajatukset pörränneet todella tiiviisti siinä asunnossa. Se olis ihan erilainen, kuin mikään aiemmin, missä asunut. ja onhan siinä ne omat extreme-tilanhallintajututkin toki, kun on pienempi kuin mikään missä ollaan viimeiseen 12 vuoteen asuttu. Mutta juu, odotukset on silleen korkealla, jännittää!!
Ihanista ilmoista saatiin nauttia viikonloppu. Herra E oli meillä ja käytiin Perhepuistossakin koko muksuköörin kanssa. Oli kyllä kivaa, kaunis ilma ja silleen, mutta tuuli kävi, ja mua ainakin palelsi kun ei ollut t-paidan päällä kuin huppari.
Viikonloppuna sain kuivata pyykkejäkin ulkona!! Meillähän on tässä kodissa omalla pihalla semmoinen iso kuivausteline, niinkuin useimmin on taloyhtiöiden pihalla. Eilen vein sinne ekat lakanat kuivumaan (ja äsken hain pois kun näyttää että hipsuttaa lumihiutaleita!!!!)
Tänään siis sää kääntynyt kylmemmäksi, ja nyt tosiaan tuolta taivaalta leijailee valkoisia hiutaleita. Ihan hullua!!!
Mikähän vika tuossa meijän keittiössä on...
se on aina sotkuinen!!!
Herranjestas sentään, sen kun selkänsä kääntää, niin jo vain taas roikkua retkottaa jos jotakii työtasoilla. Eniten ärsyttää tätä nykyä tuo kierrätettävä materiaali, joiden keräämiselle ei vaan oo tilaa keittiössä. hemmetti!!!! Maitotölkit tiskipöydällä aina roikkuu, ja siis kaikki muukin pahvi ja kartonkijäte. On aika tekeminen olla ekologinen ja kierrättäjä, kun siihen kierrätykseen on niin vähän tilaa. Ja ihan tuo meidän perus roskiskin, energia ja kaatopaikkajäte. EI BIOJÄTETTÄ!!! Että mua riepoo!! Ihan jo sen takia, voisin haluta muuttaa, kun takaraivoa kiristää ihan liikaa tuo että biojäte laitettava kaatopaikkajätteeseen. Karseaa.
Ruokapöydän kanssa olen ottanut kovan kurin. Katsotaan kauanko pokka pitää koko ajan siivota se niin puts blankiksi, että ne ärsyttävät kamakasat jotka siihen aina hakeutuvat, unohtaisivat koskaan niissä paikoissa loikoillensakaan.
Pyykit ovat saaneet niinikään kovaa kuria. Pyykkikone laulanut viikonloppuna, ja sitten lapsityövoimaa hyväksikäyttäen niitä viikattu ja viety paikoilleen. Tuo pyykkihuolto on kyllä aika hurjaa, ja perin ärsyttävää siitä tulee silloin, kun juuri pestyjä vaatteita tuodaan pesuun, vain koska ne on pyörineet lattialla....Viikonloppuna sai tosiaan pestä lakanapyykkiäkin paljon, koska joskushan niitäkin pitää vaihtaa, heh ;)
Joopa, taas uusi viikko alkanut, mutta KOHTA EI OO KAUAA ENÄÄ kunnes kesäloma!!
Mökkiloma varattu, harmi vain ei ehditä olemaan täyttä viikkoa, mutta onhan sekin parempi kuin ei mitää. Päästään ees Tuuriin käymään! Ja sitten lötkötellään kesä täällä jotta jaksetaa muuttaa, heh heh. Mutta kyllä tätä aikataulua on tässä taas juostukin, hirveesti kaikenlaista menoa ollut ja ihan jo toki se,että kerhoajat on rytmittäneet kaikkia päiviä. Loma on tarpeen. Ei aamuheräämisiä, ja luoja minua auttakoon, etten ota aamuille mitään menoa. Luulen, että oikeasti lapsillekin on parasta lomaa se, että saa vaan olla. Toivottavasti he olisivat sen verran ideoivia, että innostaisivat minuakin lähtemään, siis viemään heitä, milloin minnekin.
Pitänee tehdä ihan varmuudenvuoksi semmoinen kesän To Do- lista, johon kerätään kaikkia mahdollisuuksia, siis jos inspis iskee niin VOI jos HALUU :)
Mä taidan nyt haluta lopettaa tämän tyhjän jaarituksen. En taida osata enää edes kirjoittaa, vaikka itsellehän näitä kirjoitan, kun olen suurin oman elämäni fani kumminkin :)
(ainakin joskus, silloin kun kakarat eivät oo tapellu kaikkea aikaa tai muuten käyttäytyneet hankalasti)
Tähän loppuun kaksi mua tänään ilahduttanutta asiaa kuvina:


Kommentit
Lähetä kommentti