Tänään tein kuitenkin raskaan päätöksen olla ottamatta ja tekemättä sopparia siitä asunnosta.
Ja täytyy sanoa, päätös on oikea. Helpotus kertoo sen.
Aloin nimittäin ahdistua siitä, että se nyt kumminkin, vaikka olisi ollut uusi pinnoiltaan ym, olisi tarkoittanut ahtaampaa asumista.
Me muutettiin tähän kotiin siksi, että tarvitsimme väljyyttä ympärillemme, ja nytkö olisimme palanneet kahta ahtaampaan?
Kyllähän minä siihen olisin pystynyt, saanut kamat laitettua jne, mutta jos ei ole ihan pakko, niin what´s the point?
Torstaille oli sovittu allekirjoitustilaisuus.
Hassua kyllä, minulle tarjottiin kahta ilmaista teatterilippua torstaille, tismalleen samalle kellonlyömälle.
Merkkikö?
No aika sopivasti synkronoitui tämä tilanne minulle, joten olihan se otettava aika-lisä ja mietittävä.
Siirsin ajan maanantaille.
Torstain ahdistelin itseni kera asiaa, ja tänään sitten purskautin sen ulos, ja kaikki vedetty takaisin, paluu lähtöpisteeseen.
Mutta ei ihan kumminkaan.
Tulihan tästä taas opittua jotain.
Ja juotua paljon kaahvia asiaa pohtiessa :)
Mutta nyt se on takana, ja uudet kuviot edessä.
Maltti on valttia.
Tiedän nyt, etten voi tyytyä yhtään vähempään kuin on tarve. Eikä tällä hetkellä ole tilannetta, että olisi pakko. Se on sitten eri asia, jos joskus elämässä niin on, että pakon edessä.Nyt ei ole.
kesä on viimein täällä!!!
Linnut visertelee ihan sairaan ihanasti ja aurinko killottaa niin kuumasti nyt, että pakko laittaa sälekaihtimet kiinni,ja toivoa, ettei kämppä ole kamala pätsi yöllä.
Ihana Kesä, mä niin rakastan lämpöö!
Ai niin, olen yksin kotona. Kaksi poikaa lähteneet omille kavereilleen, ja vanhin tytär vanhoille kotikonnuille, nuorempi tytär perheen kuopuksen kera hänen kaveria vastaan ja lupasi pikkuiselle käyttää puistossa... saas nähdä miten käy.
Ihanaa viikonloppua sulle sulle ja sulle!
Ja täytyy sanoa, päätös on oikea. Helpotus kertoo sen.
Aloin nimittäin ahdistua siitä, että se nyt kumminkin, vaikka olisi ollut uusi pinnoiltaan ym, olisi tarkoittanut ahtaampaa asumista.
Me muutettiin tähän kotiin siksi, että tarvitsimme väljyyttä ympärillemme, ja nytkö olisimme palanneet kahta ahtaampaan?
Kyllähän minä siihen olisin pystynyt, saanut kamat laitettua jne, mutta jos ei ole ihan pakko, niin what´s the point?
Torstaille oli sovittu allekirjoitustilaisuus.
Hassua kyllä, minulle tarjottiin kahta ilmaista teatterilippua torstaille, tismalleen samalle kellonlyömälle.
Merkkikö?
No aika sopivasti synkronoitui tämä tilanne minulle, joten olihan se otettava aika-lisä ja mietittävä.
Siirsin ajan maanantaille.
Torstain ahdistelin itseni kera asiaa, ja tänään sitten purskautin sen ulos, ja kaikki vedetty takaisin, paluu lähtöpisteeseen.
Mutta ei ihan kumminkaan.
Tulihan tästä taas opittua jotain.
Ja juotua paljon kaahvia asiaa pohtiessa :)
Mutta nyt se on takana, ja uudet kuviot edessä.
Maltti on valttia.
Tiedän nyt, etten voi tyytyä yhtään vähempään kuin on tarve. Eikä tällä hetkellä ole tilannetta, että olisi pakko. Se on sitten eri asia, jos joskus elämässä niin on, että pakon edessä.Nyt ei ole.
kesä on viimein täällä!!!
Linnut visertelee ihan sairaan ihanasti ja aurinko killottaa niin kuumasti nyt, että pakko laittaa sälekaihtimet kiinni,ja toivoa, ettei kämppä ole kamala pätsi yöllä.
Ihana Kesä, mä niin rakastan lämpöö!
Ai niin, olen yksin kotona. Kaksi poikaa lähteneet omille kavereilleen, ja vanhin tytär vanhoille kotikonnuille, nuorempi tytär perheen kuopuksen kera hänen kaveria vastaan ja lupasi pikkuiselle käyttää puistossa... saas nähdä miten käy.
Ihanaa viikonloppua sulle sulle ja sulle!
Ai niin, oltiin eilen laavulla, jälkkäriksi grillattua vaahtokarkkia.Pitihän se kokeilla tulisko siitä hyvä, kun sen lössön laittaa keksien väliin ;)
Nooo,ennytiä.

Kommentit
Lähetä kommentti