Tässähän nyt kävi niin, että tuli hankittua uusi asunto.
Sisustussuunnitelmat on tehty, ja vielä pitäisi valita värit ja materiaalit pintoihin, nekun nyt tulee tässä kaupantekijäisinä.
Mä olen aikaslailla innoissani!!!
Muuttoon vaan on vielä 3 kuukautta aikaa :D
Haparoivon ja tunnustelevin fiiliksin mentiin pitkään, mutta koskapa omat tunnelmat tästä nykyisestä kodista on olleet niin ristiriitaisia alusta saakka, eikä ne siitä mihinkään korjaantuneet, vaikka mitä yritetty, ja sitten kun viimein hoksasin ihan vahingossa, mikä tässä kaikessa mättää...
Nyt odotan omaan tupaan pääsyä, se asunto ei mene alta. Siellä saa sitten laittaa omannäköisekis tupaa, jos sitä haluaa.
Tähän asuntoon ihastuin heti kun ilmoituksen löysin. Ihanilla fiiliksillä funtsinut sitä koko ajan, ja eilen kun päästiin katsomaan sisäänkin, niin oli jännittävää. Mä vähän niinku jäädyn siinä tilanteessa,ja kävelen vaan ympäriinsä ja oon ihan järkyttynyt, semmoinen mä vähän oon. Mutta oli siel nurkat semmosii, että hyvä pohja ja persoonallinen koti. Sitten kun vielä osaisi sen sisustaa noin niinku värimaailmalta ja muilta puitteilta tyylikkääksi, niin avot.
Jos meillä oli tänne muuttaessa hyvin aikaa ennen muuttoa- elokuussa tehtiin soppari ja syyskuun viimeisinä päivinä muutettiin- niin nyt on vielä enemmän. Luulisi olevan aikaa pakata, heh. Aikaa taas lajitella kamaa...ei olis vapaa-ajan ongelmia, kun vaan jaksaisi ja saisi aikaan tehä.
Samaan aikaan meidän muuton kanssa, tulee sitten lapsen muutto opiskelupaikkakunnaalle. Ihan hirvittävää, etten sanois!
Mutta juu, tää oli nyt tässä, ja sitten kokeillaan palata taas arkeen, kaiken tän tunnemyllerryksen keskellä :D
Sisustussuunnitelmat on tehty, ja vielä pitäisi valita värit ja materiaalit pintoihin, nekun nyt tulee tässä kaupantekijäisinä.
Mä olen aikaslailla innoissani!!!
Muuttoon vaan on vielä 3 kuukautta aikaa :D
Haparoivon ja tunnustelevin fiiliksin mentiin pitkään, mutta koskapa omat tunnelmat tästä nykyisestä kodista on olleet niin ristiriitaisia alusta saakka, eikä ne siitä mihinkään korjaantuneet, vaikka mitä yritetty, ja sitten kun viimein hoksasin ihan vahingossa, mikä tässä kaikessa mättää...
Nyt odotan omaan tupaan pääsyä, se asunto ei mene alta. Siellä saa sitten laittaa omannäköisekis tupaa, jos sitä haluaa.
Tähän asuntoon ihastuin heti kun ilmoituksen löysin. Ihanilla fiiliksillä funtsinut sitä koko ajan, ja eilen kun päästiin katsomaan sisäänkin, niin oli jännittävää. Mä vähän niinku jäädyn siinä tilanteessa,ja kävelen vaan ympäriinsä ja oon ihan järkyttynyt, semmoinen mä vähän oon. Mutta oli siel nurkat semmosii, että hyvä pohja ja persoonallinen koti. Sitten kun vielä osaisi sen sisustaa noin niinku värimaailmalta ja muilta puitteilta tyylikkääksi, niin avot.
Jos meillä oli tänne muuttaessa hyvin aikaa ennen muuttoa- elokuussa tehtiin soppari ja syyskuun viimeisinä päivinä muutettiin- niin nyt on vielä enemmän. Luulisi olevan aikaa pakata, heh. Aikaa taas lajitella kamaa...ei olis vapaa-ajan ongelmia, kun vaan jaksaisi ja saisi aikaan tehä.
Samaan aikaan meidän muuton kanssa, tulee sitten lapsen muutto opiskelupaikkakunnaalle. Ihan hirvittävää, etten sanois!
Mutta juu, tää oli nyt tässä, ja sitten kokeillaan palata taas arkeen, kaiken tän tunnemyllerryksen keskellä :D

Kommentit
Lähetä kommentti