muutama kuva siis Mobilian automuseosta.
Tahmela-keskustori... eli Tampereen vanha bussi????
Paloauto
Tikasauto
Kuplavolkkari jonka sisällä kun istui niin saattoi kuulema samaistua köröttelyyn 60-luvun Suomessa-screenillä kulki tuo ajovideo.Oli hyvä auto,ei haitannut vaikka koitti miten ohjata ojaan,tiellä pysyi.
Itsekkin Ipana sai kokeilla autolla ajoa liikennepuistossa.
Olihan siellä hienoja muitakin,vaikkapa Chrysler Newyorker,kuulema pressan limusiini.Ja monia muita hienoja autoja.On ne ollut jotenkin niin hienoja kyllä,muotoilut ja kaikki.Nyt kaikki on aika tasapaksua tavallaan,ei niin selkeää muotokieltä.
Katselemista haittasi ihan vaan hiukan yliktiivinen sinkoileva Ipana.
Kommentit
Lähetä kommentti