Tuli vaan tässä mieleen,kuinka kivaa on,kun saa tusata itselleen mieluisia juttuja :)
No vaikka kodin sisustaminen ja suunnittelu ja sitä sivuavat touhut.
No minä kävin tänään,taas vaihteeksi,Ikeassa.Mentiin vanhimman tyttären asioissa sinne,mukana oli kaksi pientä poikaa ja nuorin tytär,oikeen mainio Ikeaporukka siis kasassa.Pienet pojat vietiin Smålandiin tunniksi leikkimään,sen jälkeen kun olin naurattanut itseäni meidän Ikea ravintola-laskulla,joka oli 2,25e. Lapset söivät ilmaiseksi siis,ja itse otin pienemmän (siis kai lastenannoksen) kasvispyöryköitä,5 kpl ja sitten sellaista ohranjyvii mitälie ja paholaiskastiketta.Ihan täydellisen sopiva ruoka-annos meikäläisellekkin,jos saan mainita.
No siis,tulihan sieltä itsellekin hankittua muutama tarvejuttu- tytär halusi jakkaran uuden koulupöytänsä kaveriksi,ja siihen päälle ostettiin sikasöde päällinen. Oikeastaan me ostettiin änitä settejä kaksi,onneksi,koska keskineitikin halusi sellaisen kun kotiin päästiin ;)
Mamma itse osti teflonpintaisen kattilan,koska on kyllästynyt perheen narinaan siitä,että HE polttavat maitopohjaiset jutut aina pohjaan (no niiden ongelma,heh) ja sitten investoin 5 euroa siisteihin kiiltäviin valkoisiin ruokalautasiin (10 kpl) Koulupoijjaalle ostin työlampun pöydälleen,eli vähän jokaiselle jotakin,nice.
Eilen bongasin Torista STUVA-järjestelmään kuuluvan "säilytyspenkin"- siitä tulee meidän uuden,yli puolet suuremman akvaarion alle kaappi,siis,vaikka totesinkin että NIIN hyvää säilytystilaa en uhraa akvaariotarvikkeille.Ja siinä sitä tusaamista piisaakin! Tuotiin sunnuntaina tää akvaari kummipojan kotoa,sitä on nyt pesty ja puunattu ja uudet silikoonit laitettava siihen ja testattava pitääkö,sitten voi alkaa laittaa vesiä tekeytymään siihen ja ehkäpä viikonloppuna saattaisi jo kalat muuttaa uuteen kotiin.Tuo on sen verran iso akvaario jo,että sinne saan sellasii kivan näköisiä,suurempaa tilaa vaativia kaloja.
Muutenhan täällä huushollissa olen viimeiset ajat saanut toteutttaa itseäni sillä,että mietin mihin hiisiin tungen ne kamat,jotka on jääneet vähän niinkuin yli,kun huoneita vaihdettiin...Omaa makkaria ei enää ole,joten viime Ikeareissulla ostin vain uudet pussilakanat sänkyyn,joka siis tuolla verhojen kätkössä,alkovissa.Tykkään muuten sikana nukkua siellä,tulee ihan prinsessa-fiilis ;)
Vanha makkari on siis nuorimman tyttären ja nuorimman pokkosen yhteinen,se on kyllä sisustettu hyvin tyttömäisesti,mutta 3vee ei vielä piittaa ;) Hänelle riittää että saa palloilla siellä huoneessa ja että omassa sängyssä on omat unilelut.Joten tyttö saapi pitää valtaa huoneessa.Älyttömän kivasti niillä kyllä menee,on semmoinen tyttö,että haluaa lukea veikalle illalla jne.Kiva että on niin kiva tyttö mulla.Tänäänkin Ikeassa sai reissusta täydet kymmenen pointsii,sen sijaan pikkuveljien kartuttaessa hiukka vähemmän.
Varmaan se on syy,kun viettää liki kaiken aikansa kotona.Tämä on työpaikka ja koti,en mä kaipaakkaan juuri muualle,en osaa hakea sellaista tunnetta edes,että tarvisi paljon muuta.Joskus vain.Niin että aika luonnollista kai,että sitä antaa luovuutensa kukkia näiden seinien sisällä.
:)
Kaiken kaikkiaan se tekee ihmiselle extrahyvää kun saa toteuttaa omia unelmiaan ja visioitaan.Vaikkei kaikkia voisi edes toteuttaa,niin haaveillahan saa,muttei liian vakavasti ottaa ;)
Minun huumorintajuni kun loppuu siihen,että kuvitellaan kaikkien haaveiden edes koskaan toteutuvan :P
No vaikka kodin sisustaminen ja suunnittelu ja sitä sivuavat touhut.
No minä kävin tänään,taas vaihteeksi,Ikeassa.Mentiin vanhimman tyttären asioissa sinne,mukana oli kaksi pientä poikaa ja nuorin tytär,oikeen mainio Ikeaporukka siis kasassa.Pienet pojat vietiin Smålandiin tunniksi leikkimään,sen jälkeen kun olin naurattanut itseäni meidän Ikea ravintola-laskulla,joka oli 2,25e. Lapset söivät ilmaiseksi siis,ja itse otin pienemmän (siis kai lastenannoksen) kasvispyöryköitä,5 kpl ja sitten sellaista ohranjyvii mitälie ja paholaiskastiketta.Ihan täydellisen sopiva ruoka-annos meikäläisellekkin,jos saan mainita.
No siis,tulihan sieltä itsellekin hankittua muutama tarvejuttu- tytär halusi jakkaran uuden koulupöytänsä kaveriksi,ja siihen päälle ostettiin sikasöde päällinen. Oikeastaan me ostettiin änitä settejä kaksi,onneksi,koska keskineitikin halusi sellaisen kun kotiin päästiin ;)
Mamma itse osti teflonpintaisen kattilan,koska on kyllästynyt perheen narinaan siitä,että HE polttavat maitopohjaiset jutut aina pohjaan (no niiden ongelma,heh) ja sitten investoin 5 euroa siisteihin kiiltäviin valkoisiin ruokalautasiin (10 kpl) Koulupoijjaalle ostin työlampun pöydälleen,eli vähän jokaiselle jotakin,nice.
Eilen bongasin Torista STUVA-järjestelmään kuuluvan "säilytyspenkin"- siitä tulee meidän uuden,yli puolet suuremman akvaarion alle kaappi,siis,vaikka totesinkin että NIIN hyvää säilytystilaa en uhraa akvaariotarvikkeille.Ja siinä sitä tusaamista piisaakin! Tuotiin sunnuntaina tää akvaari kummipojan kotoa,sitä on nyt pesty ja puunattu ja uudet silikoonit laitettava siihen ja testattava pitääkö,sitten voi alkaa laittaa vesiä tekeytymään siihen ja ehkäpä viikonloppuna saattaisi jo kalat muuttaa uuteen kotiin.Tuo on sen verran iso akvaario jo,että sinne saan sellasii kivan näköisiä,suurempaa tilaa vaativia kaloja.
Muutenhan täällä huushollissa olen viimeiset ajat saanut toteutttaa itseäni sillä,että mietin mihin hiisiin tungen ne kamat,jotka on jääneet vähän niinkuin yli,kun huoneita vaihdettiin...Omaa makkaria ei enää ole,joten viime Ikeareissulla ostin vain uudet pussilakanat sänkyyn,joka siis tuolla verhojen kätkössä,alkovissa.Tykkään muuten sikana nukkua siellä,tulee ihan prinsessa-fiilis ;)
Vanha makkari on siis nuorimman tyttären ja nuorimman pokkosen yhteinen,se on kyllä sisustettu hyvin tyttömäisesti,mutta 3vee ei vielä piittaa ;) Hänelle riittää että saa palloilla siellä huoneessa ja että omassa sängyssä on omat unilelut.Joten tyttö saapi pitää valtaa huoneessa.Älyttömän kivasti niillä kyllä menee,on semmoinen tyttö,että haluaa lukea veikalle illalla jne.Kiva että on niin kiva tyttö mulla.Tänäänkin Ikeassa sai reissusta täydet kymmenen pointsii,sen sijaan pikkuveljien kartuttaessa hiukka vähemmän.
Varmaan se on syy,kun viettää liki kaiken aikansa kotona.Tämä on työpaikka ja koti,en mä kaipaakkaan juuri muualle,en osaa hakea sellaista tunnetta edes,että tarvisi paljon muuta.Joskus vain.Niin että aika luonnollista kai,että sitä antaa luovuutensa kukkia näiden seinien sisällä.
:)
Kaiken kaikkiaan se tekee ihmiselle extrahyvää kun saa toteuttaa omia unelmiaan ja visioitaan.Vaikkei kaikkia voisi edes toteuttaa,niin haaveillahan saa,muttei liian vakavasti ottaa ;)
Minun huumorintajuni kun loppuu siihen,että kuvitellaan kaikkien haaveiden edes koskaan toteutuvan :P
Kommentit
Lähetä kommentti