alan olla vähän kyllästynyt tähän roikottimeeni.Tätä on hartaudella kasvatettu 3 vuotta ja tuloksena oli pitkä tukka .Kuvassa se on melkein pisimmillään,tammikuussa kuvattu.Toki se ehti kasvaa vielä muutaman sentin toukokuuhun tuosta,kunnes sakset osui siihen radikaalimmin,vei varmaan 6-7cm (instassa kuvaa kun otin raidat ym.)Sittenhän minä en kotiutunut (odotetusti) niiden vaaleiden raitojen kanssa elämään,vaan tempaisin pinkkiä suoraväriä päälle.Se olikin kiva,mutta vaalennus+ uusi väri kuivattivat kikkuraisen pintahiuksen pörröiseksi sotkuksi,ja nyt auki pitäminen on aika toivotonta,kun en saa pintaa siliämään.Rautaa voisi näyttää sille hiukan koemielessä,mutta kun tykkään kikkuroistani.
Juhannuksena pyysin äitiä laittamaan minulle kalanruotoletin,ja siitähän hän innostui kehumaan,kuinka kivan näköinen se olikaan minulla,ja vaikken itse sitä lettiä saakkaan,niin ainakin ponnari..PLAAH.Ponnarissa/nutturassa näytän ihan mummelille,ja vaikka toki ikäneito olenkin,niin en sentään mummelille halua näyttää.Kasvoilta olisi kuulema saatava hiukset pois,eli vaihtoehdot ovat ponnari taikka niin lyhyt tukka,kuin minulla oli häitteni aikaan :)
Kiva kun en osaa valita.Kuvien välillä on siis kokolailla tasan 3v!!!
Ehkäpä menen vain pesemään hiukseni ja nykerrän niihin jonkun kampauksen,kun kerrankin on inspistä.(inspiksen sain katseltuani googlesta lettikampauksia...)
Yleensä mun tyyli kyllä on
WASH& GO!!!!!
Mitäs muuta elämään?
No hyvin pyyhkii,mieli on ihan iloinen.Eilen yksi nuori nainen (oman esikon ikäinen) lupasi virkkailla mulle isoäidin neliöistä neuletakin!
Oon niin onnessani,mikä viitseliäisyys ja hyväntahtoisuus,kun tarjoutui,kun avasin suuni ja kerroin että sellaisesta haaveilen.
Toinen mistä haaveilen,on uuden laukun ompelu.Meidän ompelukone vaan taisi tulla hulluksi,koska se ompelee vaikkei jalalla edes painaisi.No,onhan se vuoden 1974 Eva Midinette,eli jopa tuolla on ikääkin.Virtajohtohan siinä tuntuis renaavan,muuten ois kone vielä iskussa.Sillä on miulle ommeltu kesämekot,barbinvaatteet ja lakanat ja sillä oon itse ommellut ekoille lapsilleni vauvan vaatteita,itselle äitiysvaatteita,myöhemmille muksuille kestovaippoja ... Tyttärenikin ehti sillä ompelemaan,kunnes tämä ongelma ilmeni.
Ja minulla olisi tarve uudelle hippilaukulle, kun tuo käytössä oleva ihan mahtavakuosinen kylläkin,Desigualin veska alkaa kyllästyttää.Vaihtelu se mielen virkiänä pitää!!
Tällaisin terveisin torstaina.
Tänään (no viimeistään huomenna) pitää pakata muksuille viikoksi rompetta,kun menevät isälleen.Vanhin toki lupasi kestää ehkäpä vain päivän,mutta olkoon se sitten niin.Mitäs ei viitsi isukki luoda sinne olosuhteita,joissa lapsella olisi kiva ja hyvä olla,ja poistaa kuvioista semmoset kaakattajat jotka ei lapsia siedä.Noh,tätä asiaa aletaan puimaan heinäkuussa lastenvalvojalla- "odotan innoissani",heh.
Oikeen mukavaa TORSTAITA ja pitäkäähän mielet aurinkoisina vaikkei kelit sitä oiskaan.
Tääl Pirkanmaalla näyttää satelevan hissuksiin taas (mutta tää onkin miun lempikeli)

Kommentit
Lähetä kommentti