Jep,en ole herännyt tähän viikkon vieläään....
Viikonlopun leiri oli rankempi kuin tavallaan osasin odottaa,toki hirveen kiva,eikä sisällä tarvinnut juuri olla,koska säätkin suosi.Itse vähän varoen menin jalkani takia,mutta melko hyvin kesti kummiskin.Mutta oli se semmoinen repisy kumminkin,1,5 vuorokautta ja kuudet petivehkeet petaus ja poisto.Sunnuntai ja maanantai-iltoina kyllä väsyttänyt,mutta itseäni riivannut samaan aikaan nukahtamisen vaikeus,joten lepääntyminen ollut sitä ja tätä sitten yön aikana.Jospa tässä ehtisi elbaantua viikonloppuun mennessä,niin jaksaisi sitten nauttia laatuajasta miehen kanssa :) Kivoja suunnitelmia on.
Tänään on Ipanan eka kerhopäivä uudessa kaupungissa ja uudessa kerhossa.Hän jäi kuin vanha tekijä sinne,kuinkas muuten.Ennen kerhoon menoa käytiin päästämässä minun vanhemmat taas riehumaan meidän vanhaan kotiin.Voi hyvänen aika sentään,kun vanhukset sinne väkisin haluaa mennä,auttaahan he haluaa mutta kyllä se nolottaa,todellakin!Suurella kiitollisuudella otetaan vastaan apu,koska ei tämä muutto nyt ihan niin piece of cake ollutkaan/olekaan,mitä taas annettiin itsemme muistaa.
Nyt en uskalla edes miettiä "seuraavaa muuttoa"...mihin kaikki tämä nyt JO tänne hankittu lisäkama menee,kun ne ei ole löytäneen paikkaansa vielä edes täältä...HUH HUH,sarkaa on.Olen ärsyttävästi jo turtunut tähän sekamelskaan,ja tuntuu ettei voimia ole keksiä enää paikkoja ja järjestelyjä.Ehkä se hetki taas tulee,ja koti voisi olla kunnossa vaikkapa jouluna :)
...tarina jatkuu keskiviikkona...
Viimeinen Paja-päivä.Kävimme tutustumispäivällä TAKK:ssa "TAKKi auki".Sielläpä sitä oli koulutusta jos jonkinmoista,ja kyllä se nyt on sellainen #kipinänhetki ,että jotain tehdään tulevaisuutta ajatellen,ja mietin että ei kai se niin vakavaa ole,vaikka opiskelisi jotain ei ihan niin unelmaa,kunnes keksii jonkun muun?
Kivaa oli ja jalat on nyt soossina toki,mutta taas askel kohti jotain uudempaa juttua?
Kuka tietää mitä tämäkin poikii???
:D
Kyllä tää koomailu tosiaan on tämän viikon teema,hyvä jos nyt viikonlopuksi "heräisi"
Viikonlopun leiri oli rankempi kuin tavallaan osasin odottaa,toki hirveen kiva,eikä sisällä tarvinnut juuri olla,koska säätkin suosi.Itse vähän varoen menin jalkani takia,mutta melko hyvin kesti kummiskin.Mutta oli se semmoinen repisy kumminkin,1,5 vuorokautta ja kuudet petivehkeet petaus ja poisto.Sunnuntai ja maanantai-iltoina kyllä väsyttänyt,mutta itseäni riivannut samaan aikaan nukahtamisen vaikeus,joten lepääntyminen ollut sitä ja tätä sitten yön aikana.Jospa tässä ehtisi elbaantua viikonloppuun mennessä,niin jaksaisi sitten nauttia laatuajasta miehen kanssa :) Kivoja suunnitelmia on.
Tänään on Ipanan eka kerhopäivä uudessa kaupungissa ja uudessa kerhossa.Hän jäi kuin vanha tekijä sinne,kuinkas muuten.Ennen kerhoon menoa käytiin päästämässä minun vanhemmat taas riehumaan meidän vanhaan kotiin.Voi hyvänen aika sentään,kun vanhukset sinne väkisin haluaa mennä,auttaahan he haluaa mutta kyllä se nolottaa,todellakin!Suurella kiitollisuudella otetaan vastaan apu,koska ei tämä muutto nyt ihan niin piece of cake ollutkaan/olekaan,mitä taas annettiin itsemme muistaa.
Nyt en uskalla edes miettiä "seuraavaa muuttoa"...mihin kaikki tämä nyt JO tänne hankittu lisäkama menee,kun ne ei ole löytäneen paikkaansa vielä edes täältä...HUH HUH,sarkaa on.Olen ärsyttävästi jo turtunut tähän sekamelskaan,ja tuntuu ettei voimia ole keksiä enää paikkoja ja järjestelyjä.Ehkä se hetki taas tulee,ja koti voisi olla kunnossa vaikkapa jouluna :)
...tarina jatkuu keskiviikkona...
Viimeinen Paja-päivä.Kävimme tutustumispäivällä TAKK:ssa "TAKKi auki".Sielläpä sitä oli koulutusta jos jonkinmoista,ja kyllä se nyt on sellainen #kipinänhetki ,että jotain tehdään tulevaisuutta ajatellen,ja mietin että ei kai se niin vakavaa ole,vaikka opiskelisi jotain ei ihan niin unelmaa,kunnes keksii jonkun muun?
Kivaa oli ja jalat on nyt soossina toki,mutta taas askel kohti jotain uudempaa juttua?
Kuka tietää mitä tämäkin poikii???
:D
Kyllä tää koomailu tosiaan on tämän viikon teema,hyvä jos nyt viikonlopuksi "heräisi"
Kommentit
Lähetä kommentti