Niin no,viikonloppu nyt tulee toki aina arkiviikon päätteeksi,mutta tämä nimenomainen viikonloppu,koska me ollaan jo aika väsyneitä tehtyämme muuttoa ja siihen liittyvää siivousta ynnä muuta jo kuukausi! YLIKIN!!!
Siis todellakin alkaa uuvuttaa.
Niin että,kun me tänä viikonloppuna mennään neljän muksun kanssa perheleirille,niin se todellakin on lepoa meille.EI kokkausta,EI siivousta,EI hullua lasten viihdyttämistä,koska siellä menee aika tutustuessa uusiin kamuihin (jotka toki asuu sit Kangasalla,koska Kangasalan srk:n leiri)
mutta mutta mutta,kyllä me niin tätä ootetaan!! Kreivin aikaan tämä paussi.
Seuraava vkl onkin sitten taas "lapsivapaa",ja Ipanallekin järkättiin 1 päivän hoito,joten,kuulostaa sille,että saadaan olla ukkelin kanssa kaksin!!! O-M-G :D Käydään kuulema leffassa katsomassa joku uutuus,jonka ensi-ilta olisi nyt perjantaina,mutta ei nyt siihen päästä.Ihanaa! Ja sit totutulla kaaviolla koko pv lötköilyä ja syödään hyvin.
Siitä se meijän parisuhdeaika yleensä koostuu,ei valittamista.
Tosin,jos mulla olis säädyllinen uikkari,voitais mennä kylpylään- sekin ois ihanaa ;)
Eilen takapihalle tuli AITA- ei porttia.Totesin että niin on selkeämpää,me ollaan omalla pihalla enkä haluu muksurallia sinne,vaikka kivaahan se on ollut että ovat saaneet pomppia kamujenkin kanssa trampalla.No aina ei voi voittaa,ja nyt näin.Sitten olkkari sai rullaverhon,sellaisen jossa on aurinkoa heijastava toinen puoli,eli kun tänne alkaa autinko killaamaan,niin lasken verhon,jottei olkkari ole kuin sauna sitten iltapäivällä.
Niin että aina vähän edistystä :) Niin ja kissatarhakin tuli eilen myytyä,ja se on nyt pois pihalta,JOS hyvin käy,patiokin tulee rakennettua huomenna,tänään kuulema taas lepäillään,kokkaillaan ja suunnitellaan vkl ruokia kotiin jääville teineille.Pienii järjestely- ja kotihommia toki,vaikkapa viikata nuot kaksi kopallista puhdasta pyykkiä.Josta tulikin mieleen,että aamulla viitosluokkalainne ei muka löytänyt vaatteit itselleen...joopa joo.Oli jättänyt purkamatta pussin,jossa oli T-paitoja,mutta tarinahan tottakai meni niin,että hän ei tiedä missä vaatteet on.Huokaus.Just tuollasia draamoja ei haluis aamuun,eikä sellaisia että meillä on liikkaa tänään,missä mun lenkkarit on...
Mutta joo,tämmöistä sekoilua tämä koulun alku ja muutto yhdistttynä on.Onneksi ollan jo uudessa kodissa,eikä vasta säädetä pakkaamista ym,koska sitten tässä vasta hulluksi tulisi!
Tänään on sitten sairaanhoitajan aika.
Kuinkahan osaan valittaa kun nyt on just parempi hetki?
Ehkä mä sitten improvisoin :)
Siis todellakin alkaa uuvuttaa.
Niin että,kun me tänä viikonloppuna mennään neljän muksun kanssa perheleirille,niin se todellakin on lepoa meille.EI kokkausta,EI siivousta,EI hullua lasten viihdyttämistä,koska siellä menee aika tutustuessa uusiin kamuihin (jotka toki asuu sit Kangasalla,koska Kangasalan srk:n leiri)
mutta mutta mutta,kyllä me niin tätä ootetaan!! Kreivin aikaan tämä paussi.
Seuraava vkl onkin sitten taas "lapsivapaa",ja Ipanallekin järkättiin 1 päivän hoito,joten,kuulostaa sille,että saadaan olla ukkelin kanssa kaksin!!! O-M-G :D Käydään kuulema leffassa katsomassa joku uutuus,jonka ensi-ilta olisi nyt perjantaina,mutta ei nyt siihen päästä.Ihanaa! Ja sit totutulla kaaviolla koko pv lötköilyä ja syödään hyvin.
Siitä se meijän parisuhdeaika yleensä koostuu,ei valittamista.
Tosin,jos mulla olis säädyllinen uikkari,voitais mennä kylpylään- sekin ois ihanaa ;)
Eilen takapihalle tuli AITA- ei porttia.Totesin että niin on selkeämpää,me ollaan omalla pihalla enkä haluu muksurallia sinne,vaikka kivaahan se on ollut että ovat saaneet pomppia kamujenkin kanssa trampalla.No aina ei voi voittaa,ja nyt näin.Sitten olkkari sai rullaverhon,sellaisen jossa on aurinkoa heijastava toinen puoli,eli kun tänne alkaa autinko killaamaan,niin lasken verhon,jottei olkkari ole kuin sauna sitten iltapäivällä.
Niin että aina vähän edistystä :) Niin ja kissatarhakin tuli eilen myytyä,ja se on nyt pois pihalta,JOS hyvin käy,patiokin tulee rakennettua huomenna,tänään kuulema taas lepäillään,kokkaillaan ja suunnitellaan vkl ruokia kotiin jääville teineille.Pienii järjestely- ja kotihommia toki,vaikkapa viikata nuot kaksi kopallista puhdasta pyykkiä.Josta tulikin mieleen,että aamulla viitosluokkalainne ei muka löytänyt vaatteit itselleen...joopa joo.Oli jättänyt purkamatta pussin,jossa oli T-paitoja,mutta tarinahan tottakai meni niin,että hän ei tiedä missä vaatteet on.Huokaus.Just tuollasia draamoja ei haluis aamuun,eikä sellaisia että meillä on liikkaa tänään,missä mun lenkkarit on...
Mutta joo,tämmöistä sekoilua tämä koulun alku ja muutto yhdistttynä on.Onneksi ollan jo uudessa kodissa,eikä vasta säädetä pakkaamista ym,koska sitten tässä vasta hulluksi tulisi!
Tänään on sitten sairaanhoitajan aika.
Kuinkahan osaan valittaa kun nyt on just parempi hetki?
Ehkä mä sitten improvisoin :)
Kommentit
Lähetä kommentti