No niin,nyt ollaan siis torstaissa,ja viikko sitten perjantaina aloitimme siirtää kamaa toiseen osoitteeseen.
Alku tuntui leppoisalle,kuvittelin vielä,että noh iisi piisi,hyvinhän tää menee.Jalkani otti sitten itteensä siinä perjantain aikana ,ja vaikka se lepääntyikin yön aikana ja lauantai aamuna olin hommissa mukana,totesin aika nopsaan että ei **ttu,sattuu,enkä pysty astua jalalle.Joten alkuun roudasin kamaa omaan autooni kunnes sain komennuksen lopettaa ja lähteä uudelle kodille purkuhommiin.Otin sitten äidin mukaan,joka komensikin mut melkein istuksimaan vaan,kun ei kestänyt katsoo jalkavaivaisen könkkäämistä.
Huono omatunto vaivasi muuton suhteen,ja kiitollisena katselin kun mun muuttoporukani johon kuului äiti ja isä ,omat isot pojat x2 ja heidän 3 kaveria ,toisiks vanhin tytär,mieheni tottakai,kummipojan isukki sekä ihana ystäväni miehensä kanssa.Edelleen lämmin kiitos teille,ilman teitä mistään ei olisi tullut mitään,kun näinkin se oli riittävän rankkaa,edes katsoa :(
No minun bileet alkoi sitten kun kuormat oli tuotu,järjestely.
Kaaoksessa on ollut kestämistä,ja lisäsäilytystilaa on joutunut ostaa 2x Malm ja 2x kallax,koska yhdessä huoneessa ei ollut kaappeja lainkaan,eikä kämpässä ole vaatehuonetta.Kaikki neiliöt on huushollissa.
Hitonmoinen ahdistus on vaivannut jo monena päivänä tämän työmäärän äärellä,ja super angsti ragelta ei ole vältytty,koska olen menettänyt hermoni lapsiin,jotka eivät viitsi omia kamojaan purkaa ja laittaa paikoilleen.Olen ollut tosi vihainen siitä laiskuudesta jota näen,itse kun joudun laittaamaan täällä yhtesissä tiloissa juttuja,ja sitten he eivät viitsi edes omia romujaan laittaa :(
Muutenkin muksut olleet taas omia itsejään-jumalatonta tappelua,rissaamista ja suoraan päin naamaa vastaansanomista.Olen NIIN VÄSYNYT ja NIIN KETTUUNTUNUT,että olen ihan valmis lahjoittamaan kakarat hyvänteeväisyyteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänään olin ekaa kertaa vanhalla kodilla hakemassa loppusälää ja siivoamassa.Kyllä siellä ihan hitonmoinen saasta onkin perässä,hyi hitto!!! Tienasin tietenkin taas jalkakivun,joten hommat on tältä iltaa tehty.
SUNNUNTAINA,muuttohulinoiden jälkeen iskä ja mieheni kasasivat meille iiihanan superison lankkupöydän,jonka päällisen isskä oli maalaillut kotona,ja toivat äidin kanssa ne tullessaan muuttoon.
Pöydästä tuli NIIN ihana,ja se on iso,240cm x 100cm,viidestä lankusta tehty.Runkona käytettiin Ikean Norden-pöydän runkoaa,joka meillä oli aiemmin (mutta pöytälevyt meni pilalle)
Laitan kuvaa kun saan sievän kuvan otettua- tähän saakka pöytä on ollut ylikuormitettu kaikesta purkutavarasta,ja kun se on hetken tyhjä,en ole muistanut ottaa kuvaa...no ehkä tänään illalla kun siivoan pöydän iltapalan jäljiltä,saan sen kuvankin ;)
Muuten olen tosi tyytyväinen ja iloinen muutosta!!!
Asunto on kiva,ja hassu.Mukava.Sauna on testattu kertaalleen.
Purettavaa riittää edelleen.Pikkupoikien vaatteet odottaa,että malmit saadaan teljettyä seinään kiinni,kippaavat nimittäin oikeesti pirun herkästi,tuo kolme laatikkoinenkin!! HUH heijaa,oikeasti.
Mutta täällä sitä nyt ollaan,uures koros,ja pikku hiljaa laitellaan kotia kuntoon.
Kyl te sit näätte ;)
Alku tuntui leppoisalle,kuvittelin vielä,että noh iisi piisi,hyvinhän tää menee.Jalkani otti sitten itteensä siinä perjantain aikana ,ja vaikka se lepääntyikin yön aikana ja lauantai aamuna olin hommissa mukana,totesin aika nopsaan että ei **ttu,sattuu,enkä pysty astua jalalle.Joten alkuun roudasin kamaa omaan autooni kunnes sain komennuksen lopettaa ja lähteä uudelle kodille purkuhommiin.Otin sitten äidin mukaan,joka komensikin mut melkein istuksimaan vaan,kun ei kestänyt katsoo jalkavaivaisen könkkäämistä.
Huono omatunto vaivasi muuton suhteen,ja kiitollisena katselin kun mun muuttoporukani johon kuului äiti ja isä ,omat isot pojat x2 ja heidän 3 kaveria ,toisiks vanhin tytär,mieheni tottakai,kummipojan isukki sekä ihana ystäväni miehensä kanssa.Edelleen lämmin kiitos teille,ilman teitä mistään ei olisi tullut mitään,kun näinkin se oli riittävän rankkaa,edes katsoa :(
No minun bileet alkoi sitten kun kuormat oli tuotu,järjestely.
Kaaoksessa on ollut kestämistä,ja lisäsäilytystilaa on joutunut ostaa 2x Malm ja 2x kallax,koska yhdessä huoneessa ei ollut kaappeja lainkaan,eikä kämpässä ole vaatehuonetta.Kaikki neiliöt on huushollissa.
Hitonmoinen ahdistus on vaivannut jo monena päivänä tämän työmäärän äärellä,ja super angsti ragelta ei ole vältytty,koska olen menettänyt hermoni lapsiin,jotka eivät viitsi omia kamojaan purkaa ja laittaa paikoilleen.Olen ollut tosi vihainen siitä laiskuudesta jota näen,itse kun joudun laittaamaan täällä yhtesissä tiloissa juttuja,ja sitten he eivät viitsi edes omia romujaan laittaa :(
Muutenkin muksut olleet taas omia itsejään-jumalatonta tappelua,rissaamista ja suoraan päin naamaa vastaansanomista.Olen NIIN VÄSYNYT ja NIIN KETTUUNTUNUT,että olen ihan valmis lahjoittamaan kakarat hyvänteeväisyyteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänään olin ekaa kertaa vanhalla kodilla hakemassa loppusälää ja siivoamassa.Kyllä siellä ihan hitonmoinen saasta onkin perässä,hyi hitto!!! Tienasin tietenkin taas jalkakivun,joten hommat on tältä iltaa tehty.
SUNNUNTAINA,muuttohulinoiden jälkeen iskä ja mieheni kasasivat meille iiihanan superison lankkupöydän,jonka päällisen isskä oli maalaillut kotona,ja toivat äidin kanssa ne tullessaan muuttoon.
Pöydästä tuli NIIN ihana,ja se on iso,240cm x 100cm,viidestä lankusta tehty.Runkona käytettiin Ikean Norden-pöydän runkoaa,joka meillä oli aiemmin (mutta pöytälevyt meni pilalle)
Laitan kuvaa kun saan sievän kuvan otettua- tähän saakka pöytä on ollut ylikuormitettu kaikesta purkutavarasta,ja kun se on hetken tyhjä,en ole muistanut ottaa kuvaa...no ehkä tänään illalla kun siivoan pöydän iltapalan jäljiltä,saan sen kuvankin ;)
Muuten olen tosi tyytyväinen ja iloinen muutosta!!!
Asunto on kiva,ja hassu.Mukava.Sauna on testattu kertaalleen.
Purettavaa riittää edelleen.Pikkupoikien vaatteet odottaa,että malmit saadaan teljettyä seinään kiinni,kippaavat nimittäin oikeesti pirun herkästi,tuo kolme laatikkoinenkin!! HUH heijaa,oikeasti.
Mutta täällä sitä nyt ollaan,uures koros,ja pikku hiljaa laitellaan kotia kuntoon.
Kyl te sit näätte ;)
No täs nyt hiukan fiilarii muuton jälkeisestä elämästä :P
Kommentit
Lähetä kommentti