Ois saanu nää lämmöt olla kun oltii lomilla,ja ois ehtiny uimassa käyä.No ne on nyt ja kyllähän niistä päästiin nauttimaan kun käytiin Hämeessä tuossa viikonloppureissulla,eilen vasta palattiin kotiin.
Käytii eläinpihalla ja uimassa ja perhepuistossa,niin ja mummolassa.
Kotona ootti sama kaaos ja kuumuus kuin lähteissä.Matkasta pois jääny ukko oli jaksanu istuu sohvalla leffoja katsoen.Sen jutun nimi oli kuitenkin "etsin akkuporakoneen laturia" Jännäksi on nääkin hommat menny...
Tullessani toin tuulettimen,joka soikin hiukan helpotusta yöhön.
No nyt on sitten seitsemäs tenava saateltu kouluun ja kohta pitää loikkia hänet hakemaankin.
Vanhalla kaavalla itseltä,mutta jokaiselle lapsellehan se on oma ainutlaatuinen aloitus
Kohtahan sen kuulee,miten on koulupäivät menny itse kullakin,taitaa klo 12 loppuu kaikilla tänään.Jopa yläkoululaisella.
Huonosti on kämppäkuvia tullut,kun ei viitsi sotkuista kuvia ottaa :P
Käytii eläinpihalla ja uimassa ja perhepuistossa,niin ja mummolassa.
Kotona ootti sama kaaos ja kuumuus kuin lähteissä.Matkasta pois jääny ukko oli jaksanu istuu sohvalla leffoja katsoen.Sen jutun nimi oli kuitenkin "etsin akkuporakoneen laturia" Jännäksi on nääkin hommat menny...
Tullessani toin tuulettimen,joka soikin hiukan helpotusta yöhön.
No nyt on sitten seitsemäs tenava saateltu kouluun ja kohta pitää loikkia hänet hakemaankin.
Vanhalla kaavalla itseltä,mutta jokaiselle lapsellehan se on oma ainutlaatuinen aloitus
Me palasimme Ipanan kanssa kotiin.Hän vollitti kun ei ehtinyt halata veljee. Täällä meillä sisällä on 26 lämpöö,ja vähän kun hommii tekee,niin naama märkänä.Oiskohan toi kalorinpoltollisesti sitten tehokkaampaa,en tiiä.Pikkuisen taas hommii eteenpäin.Ei liikaa,jotta muillekki jää ;)
Tuo uusi kissa tuottaa kyllä hermoromahduksen minulle,ja juu ukollekin.Pissannut kahdesti meijän sänkyyn ja kymmeniä paskoja saunan lattialla ja suihkutilassa ja joitakin muuallakin.Niin riepoo,en tajuu mikä ongelma sillä on....Mietin jopa koko kissasta luopumista,mutta kai sille pitää antaa vähän viel armon aikaa???
Kohtahan sen kuulee,miten on koulupäivät menny itse kullakin,taitaa klo 12 loppuu kaikilla tänään.Jopa yläkoululaisella.
Huonosti on kämppäkuvia tullut,kun ei viitsi sotkuista kuvia ottaa :P
Kommentit
Lähetä kommentti