Viime viikolla jo fiilistelin tätä keventynyttä oloa. Ihan tuntuu et olis laihtunut, että ois silleen keveempi olo fyysisestikin,päässä ja mielessä tuntuu kevemmälle myös. Mä jotenkin tunsin jo ennen muuttoo että näin kävisi,tunsin tämän asunnon ja uuden kodin hyvin paljon ilmavampana,keveämpänä,ja tää on jotenkin ollut sellanen korjaava muutos. En tiedä mikä vanhassa kodissa oli et elämä ja mun olo muuttui niin raskaaksi siellä, mut nyt tosiaan parempi, paljon parempi!!
Perjantaina tapasin kaupassa yhden Perhetyöntekijän, joka sitten soittikin perään ja sanoi että olin hurjan pirtee. Mä mietin et niin oon ollu ja fiilis ollut hyvä vaikka ollut jalkojen kaa vaivaa niin silti. Ihan uskomatonta!! Olen todella tyytyväinen,tottakai.Tunne,että ihan kehotasollakin mä korjaannun,jos ei nyt lasketa sitä ,että nuo koivet..mutta niilläkin alkaa selkeesti selkeytyminen,ja voimat palaa pikku hiljaa,ja kipuja on vähentynyt ihan kiitettävästi.Olen niin tyytyväinen!
Nää ihanat kelit tietenkin vaikuttaa myös oloon,olen ihan onnessani ollut ulkona,tästä tulee mentyä ulos ihan koko ajan,tietty kun Ipanan perään mentävä,ja muutenkin hakeudun mielellään nyt ulos.Usein on juttukaveria siellä.Tänäänkin naapurin äidin kanssa jutustettiin tärkitä asioita lapsukaisista ja perhe-elämästä, olen niin iloinen että on kivat naapurit ja vieläpä niin,että hänestä saa aina juttukaveria :)
Muutenkin on ollut jotenkin kauheen kiva,kun on tavannut erilaisia ihmisiä vaikkapa kaupankäynnin merkeissä,ja huomaa että tulenkin toimeen erilaisten kanssa ja että he,ketkä olen tavannut ,ovat olleet sellaisia jotka voisi olla minun kaveripiirissä muutenkin.Semmoinen uusien ihmisten sisääntulo energioissa ollut,siis uusia tuttavuuksia,ja se tietenkin antaa hyvän tunteen siitä suunnasta,johon tässä ollaan menossa.
Olen tyytyväinen,ei tässä muuta voi sanoa :)
Ihanaa tiistai-päivää Sinullekin,toivottavasti on yhtä hyvä päivä sinullakin :D
Kommentit
Lähetä kommentti