Jatkettiin toki hommia sunnuntainakin,järjestelyä ja eteiskalusteen kasaamista.Tehtiin siinä samalla eka "fixaus" DC fixillä,ihan vahingossa.Stolmen-kalusteen kaapiston päällinen sai fixiä,ja ihan vain siksi,että siinä päällä voi sitten pitää kenkiä.Musta puukuvio oli varattu keittiöön,mutta tuon kokemuksen jälkeen tuskin olemme työtasoille laittamassa mitään.Vessan kaakeleita kumminkin aiotaan laittaa,sit joskus.
No mutta siis,sunnuntaina,joka on siis pyhitettävä lepopäiväksi,me linnut kumminkin aina duunataan ja rempataan.Mies ja isoin poika meni takapihalle roudaamaan terassilaudat sivuun,ja kasasivat trampoliinin.Typykkä harjasi laatat ja niille laitettiin tuo jäljelle jäänyt pihapöytä varjoineen.Todettiin että kissanhäkki menee myyntiin,ja niimpä napsuttelinkin sen toriin.
Istuksin siinä hurmioissani auringossa,ja totesin että jottahan se pitää grillatakin "uudella" takapihalla ;)
Tuumasta toimeen siis.
Illalla kun kolmikko oli jo tullut isilästä,huutelin ukon perään,jotta tulisi seurakseni grillaamaan nahkaa pihalle.Sanoin likalle että kysy mitä se tekee,ja sain vastauksen että istuu vaa alakerrassa.Itselle tuli kyllä vähän muunmoiset fiilarit asiasta ,ja varmistuksen sainkin kun hän tuli viimein pihalle,että niin oli kylppäriin vaihtunut mun ihana Bambu-peilini (löytyy jostain remppa postauksesta) ja se lamppu,joka peilin kaveriksi ostettiin.
Alkaapa näyttää kodilta! Sain hyvin sulatettua pari laatikollista kamaakin huusholliin,mitä tuotiin vanhalta kodilta siivouksen jälkeen perjantaina pois.Voi siis sissus sentään sitä kaman määrää!!! Puolustuksen puheenvuorona se,että se romu on pääsääntöisesti lasten kaikkea hilipiliä,eksyneitä keittiön koukkuja ja muuta vastaavaa sälää.Thottomasti siinä vaan aikaa menee,kun miettii,mihin ne kaikki ny kuuluu tääl uures koros.
Tän postauksen pääasiallisin syy oli laittaa kuvia.
Yritin faceen laittaa,mutta samperin puhelimeni laittaa ne väärinpäin,joten tietokonekäyttäjien on kovin kivaa kääntää (ehkä) näyttöä :D
Laitan parhaat palat mun eilisestä AURINKOA- hypetyksestäni tähän
No mutta siis,sunnuntaina,joka on siis pyhitettävä lepopäiväksi,me linnut kumminkin aina duunataan ja rempataan.Mies ja isoin poika meni takapihalle roudaamaan terassilaudat sivuun,ja kasasivat trampoliinin.Typykkä harjasi laatat ja niille laitettiin tuo jäljelle jäänyt pihapöytä varjoineen.Todettiin että kissanhäkki menee myyntiin,ja niimpä napsuttelinkin sen toriin.
Istuksin siinä hurmioissani auringossa,ja totesin että jottahan se pitää grillatakin "uudella" takapihalla ;)
Tuumasta toimeen siis.
Illalla kun kolmikko oli jo tullut isilästä,huutelin ukon perään,jotta tulisi seurakseni grillaamaan nahkaa pihalle.Sanoin likalle että kysy mitä se tekee,ja sain vastauksen että istuu vaa alakerrassa.Itselle tuli kyllä vähän muunmoiset fiilarit asiasta ,ja varmistuksen sainkin kun hän tuli viimein pihalle,että niin oli kylppäriin vaihtunut mun ihana Bambu-peilini (löytyy jostain remppa postauksesta) ja se lamppu,joka peilin kaveriksi ostettiin.
Alkaapa näyttää kodilta! Sain hyvin sulatettua pari laatikollista kamaakin huusholliin,mitä tuotiin vanhalta kodilta siivouksen jälkeen perjantaina pois.Voi siis sissus sentään sitä kaman määrää!!! Puolustuksen puheenvuorona se,että se romu on pääsääntöisesti lasten kaikkea hilipiliä,eksyneitä keittiön koukkuja ja muuta vastaavaa sälää.Thottomasti siinä vaan aikaa menee,kun miettii,mihin ne kaikki ny kuuluu tääl uures koros.
Tän postauksen pääasiallisin syy oli laittaa kuvia.
Yritin faceen laittaa,mutta samperin puhelimeni laittaa ne väärinpäin,joten tietokonekäyttäjien on kovin kivaa kääntää (ehkä) näyttöä :D
Laitan parhaat palat mun eilisestä AURINKOA- hypetyksestäni tähän



Kommentit
Lähetä kommentti