Jes, huomenna vaihtuu tämän vaakanaisen syntymäkuukausi.
Lokakuu on mulle aina erityinen kuukausi, enkä usko että se on vain siksi, että olen syntynyt lokakuussa. Tai sitten se on juuri siksi.
Lokakuulla on aina hyvät fibat ollut minulle, ja vuonna 2008 sain siihen kuukauteen vielä yhden erityisen syyn lisää olla erityisen haltioissani- seitsemäs tähteni syntyi silloin, sopivasti vielä edellisen vuorokauden puolella, että saatiin eri syntymäpäivät.
Tänään aloitettiin juhlinta. Kummit, kummitädin vanhemmat sekä mummo ja pappa tulivat kaikki tänne tapaamaan tulevaa synttärisankaria. Oli hieno päivä kaikkien ihanien ihmisten kanssa, nautin niin paljon!
Lokakuu on mulle aina erityinen kuukausi, enkä usko että se on vain siksi, että olen syntynyt lokakuussa. Tai sitten se on juuri siksi.
Lokakuulla on aina hyvät fibat ollut minulle, ja vuonna 2008 sain siihen kuukauteen vielä yhden erityisen syyn lisää olla erityisen haltioissani- seitsemäs tähteni syntyi silloin, sopivasti vielä edellisen vuorokauden puolella, että saatiin eri syntymäpäivät.
Tänään aloitettiin juhlinta. Kummit, kummitädin vanhemmat sekä mummo ja pappa tulivat kaikki tänne tapaamaan tulevaa synttärisankaria. Oli hieno päivä kaikkien ihanien ihmisten kanssa, nautin niin paljon!
Tuleva synttärisankari sai koristella kakkunsa, ja tää on niin hieno, mikä symmetria, jess äiskän poika, vaakamaista tarkkuutta selkeästi tässäkin nähtävillä !
Eilen kävimme kaupassa hankkimassa kakuntäytteitä ja vähän muutakin, ja käpälään tarttui Santen hiusväri. Luonnonkosmetiikkaa!!
Olin niin hypessä tästä löydöstä, sillä olin juuri vaakamaiseen tapaani
1) varannut
2)tullut toisiin aatoksiin
3) perunut
kampaaja ajan.
Halusin sittenkin hierontaan :D Mutta onhan tälle letillekin jotain tehtävä, joten ajattelin jälleen kerran ottaa kohtalon omiin käsiini, ja alkaa riehumaan väripurkin kanssa.
Koskapa Lahdessa ei ole edes Ruohonjuurta, josta oisi voinut hakea kasvivärejä, aloin henkisesti valmistautua peuhaamaan lehmänpaskan kanssa, eli siis luonnon hennan.
Onneksi löytyi tämä ihanalle vaikuttava tuote ihan Prismasta! (raportin tästä saatte sitten kun huomenna ehdin sen läträtä hiuksiini) Olin enemmän kuin haltioissani!!!
Nyt on pitkä päivä illassa. Kotona olevat lapset katsovat Possea, minä istun kuulokkeet päässä läppäri sylissä myös olkkarissa muiden seurassa, mutta Possen sijaan kuuntelen ihan omaa musaa, tällainen iltarentoutus ja omien värähteiden normalisoiminen.
En tiedä mikä minun oikea diagnoosini olisikaan lopulta, mutta kyllä minä kuormitun myös mukavista sosiaalisista tilanteista.
Eilinen kauppareissu sosiaalisena tilanteena ja paniikkioireineen ei ollut kylläkään kiva.
Ihanaa, nyt minulla on vielä hetki omaa aikaa ennen iltaralleja.
Kuulumisiin huomenna, kunhan saan testattua tämän Santen värin


Kommentit
Lähetä kommentti