Oho, tulipa kokeiltua jotain iiiihan uutta hommaa, tällaista videojutustelua.
Taisi viedä aurinko minut mukanaan, kun eilen kuvasin auringonkukkia Instaan :mariqueque1
Neitoperhoseksi tunnistimme perhosen, joka niin ihanasti siinä oli kuvattavana minullekin, ja oletan että sama perhonen lennähtää takaisin tuohon kukalle tämän videon lopussa.
Tämä oli elämäni ensimäinen "videoblogi" , ja makustelen tätä nyt jatkossa, kehtaako tällaista kokeilla koskaan uudelleen. Toisaalta nykyaikana operoidaan paljon videopuhelujen kautta, jopa työhaastatteluja tehdään videohaastatteluina, joten otan tämän itselleni ehkä vähän haasteenakin, opetella olemaan ihan normaali tällaisessa tilanteessakin. Jännää!!
Kokeilla saanko puhumalla näitä asioita ulos yhtä hyvin kuin kirjoittaen. Ainakin se on erilaista- tuokin video on aivan oman mielen juoksua ilman käsikirjoituksia.
Jos joku kehtaa kertoa, mitä ajatteli tästä, olisi ihan kivaa :)
Ja jos et ole nähnyt mun Instassa kuvaa, niin laitan sen tähänkin. Olen ihan fiiliksissä tästä!

Kommentit
Lähetä kommentti