Hiukan tässä on meijänkin porukka olotilassa X, elikkäs vähän meinaa yhellä jos toisella flunssaa pukata. Lapsilla olisi tukiviikonloppu, ja itse vaan odottaa näitä paria päivää että sais levätä nollille kaiken sen väsymyksen, mitä nämä viimeiset viikot tuoneet. Hirveästi ollut kaikkia menoja ja selvitettäviä asioita, niin että joka ikinen yhtään ylimääräinen energiapisara on taatusti käytetty. Itselläkin tämä tuntuu tosiaan kaikenmaailman oireena taas, tuntui että lämpö nousee- no ei noussu, tuntu vaan. Närästys on polttanut rintakehää monena päivänä ja iltana, ja sitten muunlainen henkinen kuormitus korventanut kuuppaa, niin että saanut miettii vähän väliä, mihin tämä ja tämä oire nyt kuuluu, ja onko tämä vakavaa.
Itse aloitin kortisonin taas tänään, koska minulla flunssa voi paukkasta astman sellaisiin sfääreihin, että oksat pois.
Tämän päivän olot taisi mennä siinä sekaisin, että jouduin olla puoli kymppiin saakka ravinnotta, koska labrat, ja sen jälkeen kun kävin ystävän luona aamukahvilla ja brunssilla, niin olo meni toiseen suuntaan, ja sitten taas toiseen ja...mukavia tällaiset diabeetikolle.
Meillä pitäisi olla siis lapsivapaa vkl, paitsi sunnuntaina Miikkari- kutsut, joille on kai tulossa kokonaista 1 vieras.
Kaikille teille viikonlopun viettäjille, joilla tanssivarvasta kolottais,muttei niinku taivu, niin ottakaapa kissusta mallii (tai sit ei)
Itse aloitin kortisonin taas tänään, koska minulla flunssa voi paukkasta astman sellaisiin sfääreihin, että oksat pois.
Tämän päivän olot taisi mennä siinä sekaisin, että jouduin olla puoli kymppiin saakka ravinnotta, koska labrat, ja sen jälkeen kun kävin ystävän luona aamukahvilla ja brunssilla, niin olo meni toiseen suuntaan, ja sitten taas toiseen ja...mukavia tällaiset diabeetikolle.
Meillä pitäisi olla siis lapsivapaa vkl, paitsi sunnuntaina Miikkari- kutsut, joille on kai tulossa kokonaista 1 vieras.
Kaikille teille viikonlopun viettäjille, joilla tanssivarvasta kolottais,muttei niinku taivu, niin ottakaapa kissusta mallii (tai sit ei)
Hyvää viikonloppua just Sulle!!!!
Kommentit
Lähetä kommentti