Älä toivo, vaan pyydä!
Ja nyt mä pyydän.
Mä pyydän yhtä juttua, että se onnistuisi. Koska kun mä ajattelen sitä, mun sisin liikuttuu niin lujaa että kyyneleet tulee silmiin. Se on mulle merkki siitä, että se asiaa on oikein.
Joten mä pyydän maailmankaikkeutta kuulemaan tämän asian ja pyynnön.
Se mysteeri kirje ei ole auennut minulle vielä, eikä kukaan ole ilmoittautunut sen lähettäjäksi.
Mä ymmärrän, että joku joka sen on lähettänyt minulle, tietää että arvostan enkelinviestejä ja tietää, että ymmärrän arvostaa myös niitä ohjeita, joita mukana tuli. Sen rahalahjan merkitystä en ole vielä ymmärtänyt.
Onko lähettäjä joku vanha asiakkaani?
Onko hän minun tuttuni, ystäväni?
En ole ehtinyt siihen vielä paneutua, kuin pinnallisesti. Mutta ompahan vain mysteeri!!
Syysloma Tampereella! Ihana kolmas lapseni tyttiksineen tulivat käymään meillä, ja toivat sitten tuliaisiksi tämän ihanan kivituikun. Tämä on seleniittiä,ja alta voitte lukea sen ominaisuuksia. Olin niin otettu ja liikuttunut ja mielissäni, kun he molemmat toimittivat tämän nimenomaisen kiven ominaisuuksia. Minähän siis rakastan kiviä! Tämä on niin ihana!!!
Ja nyt mä pyydän.
Mä pyydän yhtä juttua, että se onnistuisi. Koska kun mä ajattelen sitä, mun sisin liikuttuu niin lujaa että kyyneleet tulee silmiin. Se on mulle merkki siitä, että se asiaa on oikein.
Joten mä pyydän maailmankaikkeutta kuulemaan tämän asian ja pyynnön.
Kiitos. Amen.
Se mysteeri kirje ei ole auennut minulle vielä, eikä kukaan ole ilmoittautunut sen lähettäjäksi.
Mä ymmärrän, että joku joka sen on lähettänyt minulle, tietää että arvostan enkelinviestejä ja tietää, että ymmärrän arvostaa myös niitä ohjeita, joita mukana tuli. Sen rahalahjan merkitystä en ole vielä ymmärtänyt.
Onko lähettäjä joku vanha asiakkaani?
Onko hän minun tuttuni, ystäväni?
En ole ehtinyt siihen vielä paneutua, kuin pinnallisesti. Mutta ompahan vain mysteeri!!
Syysloma Tampereella! Ihana kolmas lapseni tyttiksineen tulivat käymään meillä, ja toivat sitten tuliaisiksi tämän ihanan kivituikun. Tämä on seleniittiä,ja alta voitte lukea sen ominaisuuksia. Olin niin otettu ja liikuttunut ja mielissäni, kun he molemmat toimittivat tämän nimenomaisen kiven ominaisuuksia. Minähän siis rakastan kiviä! Tämä on niin ihana!!!
Tänään kävimme vähän asioilla toisen Tampereelta syyslomaa viettävän kanssa, eli neiti-opiskelijan kanssa. Kampaajalla hän, minä kävin sillä välin psykan polilla ja Patinassa. Ennenkuin menin Patinaan, laitoin miehelle viestin :"Nyt menen Patinasta hakemaan huonekaluja" Lausuin ääneen siis aikeeni ja kappas sentään, se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Hiivin sen luo varoen, pohdin että tohdinko istuakaan jos se on niin ihana mille näytti, vaan pakkohan se oli istua. Se tuki minua niin ihanasti samalla upottaen pehmeään syliin, ja kun vivusta kääntää, niin rahi nousee ja kippaa istuinta lepoasentoon. Olin niin myyty!!! Mutta kuitenkin poistuin kaupasta ostamatta sitä...
Olin kumminkin miehelle ehtinyt siitä kuvaa laittaa ja hehkuttaa, joten hän sitten kävi ostamassa sen ja kotiintuotuna osti, joten joudun hetken odotella.
Patinahan on siis tällainen kierrätyskauppa, eli sohvakin on käytetty. Hyvässä käytetyssä kunnossa ja hinta oli noin 10% uuden vastaavan hinnasta. Olen NIIN onnellinen, kerrankin sohva, johon rakastuin ihen heti. Silloin sen tietää että se on Se Oikea.
Joten tänään mun aikomus on jo kertaalleen kuultu, ja nyt minä haluan vielä painottaa tätä minun Aikomusta, minun Tahtoa, että näin minä Pyydän tämän asian menevän, kiitos.
Hyvillä fiiliksillä siis jatkuu päivä :)


Kommentit
Lähetä kommentti