Sunnuntait on tehokkaita työpäiviä!!!
Johan sitä on kerinny lauantain rötväillä ja laiskotella, niin jovain sitä joutaa puuhailla sunnuntaina projekteja eteenpäin, eihän tässä oo ku aikaa!!
Yleensä meillä siivotaan tai rempataan, tai järjestellään huonekaluja uuteen uskoon tai jotain muuta sentasoista puuhaa, että hikihelmet päästä kirpoo.
Tänää proggiksena oli roudata juuri hetki sitten alakertaan päätynyt kulmasohva ylös. Sitä ennen piti alakerrassa imuroida se, ja sillä välillä minä TYPERYS menin sinne saakelin vaatehuoneeseen, jonka ovessa olisi pitänyt olla lappu:
ÄLÄ HELVETISSÄ TULE TÄNNE!
Se oli takuuvarma mind blow kun sinne menin, eikä tarvinnut kuin pariin laatikkoon ja pussukkaan kurkata, kun jo tajurin mikä epätoivoinen proggis se onkaan, SITKU sen jaksaa alkaa. Tai no, eipä se kai paha oo, pitää ensin vain päättää pari juttua
- lahjoitanko FB kirppiksillä kamat, joka tarkoittaisi sitä, että ne pitäis kaikki kuvata ekaksi
- kerätäänkö ne vaan jätesäkkeihin ja roudataan jonkun kirpputorin keräilypisteelle taikka Hope:lle
Päätöksen jälkeen homma on helppoa.
Olen opetellut luopumaan ja laittamaan kamaa kiertoon.
Ymmärrän jo Marie Kondon idean, edes lukematta ainuttakaan hänen kirjaansa. Tosin sen metodin nimi ei ole Marie Kondo, vaikkakin samat nimikirjaimet siinä on ;)
Muistojakin sisältävien tavaroiden täytyy antaa mennä. Määräänsä enempää ei muistojakaan voi kerätä.
Mutta se proggis siellä odottaa kyllä vielä hetken. Pitää pohtia myös, kenet houkuttelen siihen minun kanssani, joko tytär numero 1 taikka 2 :D
Mutta joo, jos sunnuntait olis tarkoitettu rentoiluun, niin kai minä sen tietäisin?????
Toivottavasti sulla oli hyvä sunnuntai, lepäsit ja sitä rataa - tai vietit sen juuri niin kuin parhaimmaksi näit, ja olet siitä onnellinen.
Se on ainoa asia jolla on väliä.

Kommentit
Lähetä kommentti