Siinä on tämän päivän kaksi teemanumeroa.
Tämä on 150.s blogiteksti tässä blogissa! Wuuhuu!! Usein on ollut pitkiäkin taukoja, kirjoitussblokkeja, jolloin ei kertakaikkiaan päässä liiku mitään painokelpoista,tai että sitten jaksaisi niitä ulos kirjoittaa, vaikka liikkuisikin. Niinä aikoina joku ääniblogi voisi olla hyvä, tai nauhoittaa juttuja ja postailla tänne? Hmm, mitenköhän onnistuisi?
Ja 45. Se on minun ikäni juuri tällä lyömällä. Kuulostaa ja näyttää aivan törkeän paljolle, eihän tuollaisilla numeroilla varustetulla voi olla enää mitään kehittävää aannettavaa elämälle?
Minusta tuntuu, että nyt minulla on "minun aikani" alkaakin taas elää omaa elämää, ei nyt ihan ikiomaa, mutta sellaista, jossa on tilaa vähän aiempaa enemmän myös minulle, ja minun toiveille ja kiinnostuksen kohteille. Voisi ehkä sanoa, että olen opetellut ihan pikkiriikkisin askelin olemaan itsekäs. Ottamaan sitä, mikä minulle kuuluu. Iän myötä olen myös pehmennyt hirmuisesti, tyyntynyt siihen, millaiseksi elämä minulle muodostui, ja jättää katkeruutta taakse, etten ole ehtinyt luoda uraa muutoin kuin kotiäitinä ja työttömänä luuserina.
Nyt minulla alkaa olemaan aikaa Minulle. Viimeinkin. Jo oli aikakin ;)
Synttäriteemaan liittyen nyt aluksi tämä video. Vaaka on minusta älyttömän hurmaava merkki, mutta tässä olisi vähän listaa hyvistä ja huonoista ominaisuuksista. Mitkäköhän näistä mätsää minulle?
Tänään on tosiaan teemana ollut minun synttärit. Jotenkin tämä luku nyt puhutteli minua niin paljon, että päätin juhlistaa sitä ihan omalla blogitekstillä. Kuvasin pätkiä tätä päivää, kokeilumielellä taas tätä videojuttuakin. Aloittelijan rävellystä mutta semmoista IRL- meininkiä kumminkin. Katsotaas mille on näyttänyt minun tämä päivä.(Jos videot ei aukea, niin kokeile alla olevia linkkejä)
Tämä on 150.s blogiteksti tässä blogissa! Wuuhuu!! Usein on ollut pitkiäkin taukoja, kirjoitussblokkeja, jolloin ei kertakaikkiaan päässä liiku mitään painokelpoista,tai että sitten jaksaisi niitä ulos kirjoittaa, vaikka liikkuisikin. Niinä aikoina joku ääniblogi voisi olla hyvä, tai nauhoittaa juttuja ja postailla tänne? Hmm, mitenköhän onnistuisi?
Ja 45. Se on minun ikäni juuri tällä lyömällä. Kuulostaa ja näyttää aivan törkeän paljolle, eihän tuollaisilla numeroilla varustetulla voi olla enää mitään kehittävää aannettavaa elämälle?
Minusta tuntuu, että nyt minulla on "minun aikani" alkaakin taas elää omaa elämää, ei nyt ihan ikiomaa, mutta sellaista, jossa on tilaa vähän aiempaa enemmän myös minulle, ja minun toiveille ja kiinnostuksen kohteille. Voisi ehkä sanoa, että olen opetellut ihan pikkiriikkisin askelin olemaan itsekäs. Ottamaan sitä, mikä minulle kuuluu. Iän myötä olen myös pehmennyt hirmuisesti, tyyntynyt siihen, millaiseksi elämä minulle muodostui, ja jättää katkeruutta taakse, etten ole ehtinyt luoda uraa muutoin kuin kotiäitinä ja työttömänä luuserina.
Nyt minulla alkaa olemaan aikaa Minulle. Viimeinkin. Jo oli aikakin ;)
Synttäriteemaan liittyen nyt aluksi tämä video. Vaaka on minusta älyttömän hurmaava merkki, mutta tässä olisi vähän listaa hyvistä ja huonoista ominaisuuksista. Mitkäköhän näistä mätsää minulle?
Tänään on tosiaan teemana ollut minun synttärit. Jotenkin tämä luku nyt puhutteli minua niin paljon, että päätin juhlistaa sitä ihan omalla blogitekstillä. Kuvasin pätkiä tätä päivää, kokeilumielellä taas tätä videojuttuakin. Aloittelijan rävellystä mutta semmoista IRL- meininkiä kumminkin. Katsotaas mille on näyttänyt minun tämä päivä.(Jos videot ei aukea, niin kokeile alla olevia linkkejä)
Äidin tekemä tiramisu, uuuuh, oli namii!!
Mieskin toi minulle kukkia, arvostan!
Täytyy sanoa että on ollut hyvä synttäripäivä minulla!! Tämmöisistä palasista koostui minun yksi tosi tärkeä päivä, jona olen saanut olla tosi iloinen ja onnellinen.
Kiitos teille kaikille, jotka teitte tästä päivästä ihanan!
Kiitos kaikille kavereille ja ystäville lukuisista onnitteluista Facebookissa!





Kommentit
Lähetä kommentti