Heissan hopsan.
Aika aikaansa kutakin.
Nyt on pakko napsauttaa netit nippuun,somet suppuun,viestiohjelmat vaimentaa, ja mietiskellä.
Kokeilla hengitellä ja tuntea uusia energiavirtoja.
Ehkä nakkaan jotain blogiin,ehkä en.
Juuri nyt alan tehdä sitä,mitä siellä Caribialla tein, kelluin.Kelluin siellä ulkoaltaassa auringonpaisteessa,ja toivoin,etten kelluessani törmää kehenkään.
Korvat vedenpinnan alla,koko muu kroppa kevyesti puoliksi pinnalla.Mahtava olo.
Vesi.
Se saa nyt toimia mun terapeuttina ihan aktiivisesti.Sekä hiljaisuus.
Vetäydyn nyt ns. mietiskelemään.
Juttelemaan itsekseni,ja ehkä myös blogille.
Toivon että saisin raapustettua juttuja myös "paperille",toivon että saisin asioita runomuotoon,kauniimmaksi lauluksi josta myös tunteet helpommin erottuvina soittimina sävellyksessä.
Sellainen on minun matkani tämä vaihe.
Aika aikaansa kutakin.
Nyt on pakko napsauttaa netit nippuun,somet suppuun,viestiohjelmat vaimentaa, ja mietiskellä.
Kokeilla hengitellä ja tuntea uusia energiavirtoja.
Ehkä nakkaan jotain blogiin,ehkä en.
Juuri nyt alan tehdä sitä,mitä siellä Caribialla tein, kelluin.Kelluin siellä ulkoaltaassa auringonpaisteessa,ja toivoin,etten kelluessani törmää kehenkään.
Korvat vedenpinnan alla,koko muu kroppa kevyesti puoliksi pinnalla.Mahtava olo.
Vesi.
Se saa nyt toimia mun terapeuttina ihan aktiivisesti.Sekä hiljaisuus.
Vetäydyn nyt ns. mietiskelemään.
Juttelemaan itsekseni,ja ehkä myös blogille.
Toivon että saisin raapustettua juttuja myös "paperille",toivon että saisin asioita runomuotoon,kauniimmaksi lauluksi josta myös tunteet helpommin erottuvina soittimina sävellyksessä.
Sellainen on minun matkani tämä vaihe.

Kommentit
Lähetä kommentti