Kivan eilisen jälkeen tulee aina Tyhmä huominen.
Niin tuli nytkin.
Ihanku joku krapulapäivä ilman alkoholia.
Kroppa on arka/kipee, kiitos eilisen 55 minuutin vesitreenin jossa taukoja ei tunnettu.
Mieli viistää maata ja motivaatio on totaalihukassa.
Hermoromahdus oli lähellä kun päätin sitten ponnistella rappuen alusen säilytyslaatikot järkkään,siis yksi laatikko oli jäänyt sinne laittamatta ja talvi-villaisia juttuja roikkui vielä eteisessä.Piti kaikki laatikot raastaa pois ja kurkata jälleen kerran,mitä niissä nyt onkaan.Juu,2 laatikkoa 140cm pojan vaatetta,elikkä nykyiselle ekaluokkalaiselle odottavaa, 1-2v päähän????Kaksi laatikkoa sekalaista talviasustetta.Pari laatikkoa juttuja,joita vaan "pitää" säästää,esim esikoisen eka toppatakki ja kuutosen ekan talven Muru- myssy.Ja tietty minun Tuhkolmasta vuonna -90 ostama valkoinen lyhyt farkkubolero,jota olen koittanut tarjota kahdelle tyttärelle,mutta jotka eivät jostain syystä ole innostuneet... (ihme) mutta säilöä niitä pitää.
Samaa kategoriaa sitten jatkui kauhunsekaisin fiiliksin,kun menin varastosta hakemaan paria palaa sellaista lattiaritilää,ja vein samalla kissan kantokopan ja yhden kenkätelineen varastoon.
Voi jumalan tähären,onko se edes totta???????????
EIIIIIIIIIIIIII. Niin paljon meille turhaa roinaa,miksi ne on varastossa,vauvan amme jota kukaan ei enää tule käyttämään,potkuauto,kaksi kenkätelinettä,mattoja,lamppuja...mua niin sieppaa!!Ja arvata saattaa,että ne on kaikki sillä tyylillä siellä,että ne on ovelta sinne nakattu.
Kun mä menisin sinne,niin tarvisin peräkärryn,johon roiskin ne,ja kuskaisin jonnekin.Kyllä minä sen voisin tehdä.
Varasto on aika piece of nakki,mutta kuka uskaltaa edes tsekata tämän huushollin kaappeja..mitä kaikkea sinne on varastoitu???
Tuo isoimman jäppisen huone on taas jostain syystä päätynyt joksikin roinien varastointipaikaksi,ja siitäkös hän tykkää ;) juu ei. Sinne on ukko tunkenut kaappeihin kaikenmaailman tietokoneen osia-romuja,siellä on käyttämätön tv ja ilmastointilaite.Voi härregyyd!!!!!!!!!
Kumpa olisi motivaatiota alkaa perkaamaan noita kaappeja,hankkiutumaan eroon NIIN paljosta.
Pelkästään tuota paperi"roinaa" on kymmeniä kiloja,uskallan väittää,koska kaikenlaisia tärkeitä ja säilytetäviä papereita on hurjasti.
En tiedä millainen kohtaus sitä olis saatava,jotta saisi tämän kaiken oordninkiin????
Kevät ja tämä sama ahdistus taas nostaa päätään,olisi saatava "siivottua" myös elämän näkyvät puitteet,kuin myös sisäiset maailmat...
Jos tässä suunnittelisi tarpeeksi kauan,niin oliskohan se sitten niinku puoliksi tehty?????
Niin tuli nytkin.
Ihanku joku krapulapäivä ilman alkoholia.
Kroppa on arka/kipee, kiitos eilisen 55 minuutin vesitreenin jossa taukoja ei tunnettu.
Mieli viistää maata ja motivaatio on totaalihukassa.
Hermoromahdus oli lähellä kun päätin sitten ponnistella rappuen alusen säilytyslaatikot järkkään,siis yksi laatikko oli jäänyt sinne laittamatta ja talvi-villaisia juttuja roikkui vielä eteisessä.Piti kaikki laatikot raastaa pois ja kurkata jälleen kerran,mitä niissä nyt onkaan.Juu,2 laatikkoa 140cm pojan vaatetta,elikkä nykyiselle ekaluokkalaiselle odottavaa, 1-2v päähän????Kaksi laatikkoa sekalaista talviasustetta.Pari laatikkoa juttuja,joita vaan "pitää" säästää,esim esikoisen eka toppatakki ja kuutosen ekan talven Muru- myssy.Ja tietty minun Tuhkolmasta vuonna -90 ostama valkoinen lyhyt farkkubolero,jota olen koittanut tarjota kahdelle tyttärelle,mutta jotka eivät jostain syystä ole innostuneet... (ihme) mutta säilöä niitä pitää.
Samaa kategoriaa sitten jatkui kauhunsekaisin fiiliksin,kun menin varastosta hakemaan paria palaa sellaista lattiaritilää,ja vein samalla kissan kantokopan ja yhden kenkätelineen varastoon.
Voi jumalan tähären,onko se edes totta???????????
EIIIIIIIIIIIIII. Niin paljon meille turhaa roinaa,miksi ne on varastossa,vauvan amme jota kukaan ei enää tule käyttämään,potkuauto,kaksi kenkätelinettä,mattoja,lamppuja...mua niin sieppaa!!Ja arvata saattaa,että ne on kaikki sillä tyylillä siellä,että ne on ovelta sinne nakattu.
Kun mä menisin sinne,niin tarvisin peräkärryn,johon roiskin ne,ja kuskaisin jonnekin.Kyllä minä sen voisin tehdä.
Varasto on aika piece of nakki,mutta kuka uskaltaa edes tsekata tämän huushollin kaappeja..mitä kaikkea sinne on varastoitu???
Tuo isoimman jäppisen huone on taas jostain syystä päätynyt joksikin roinien varastointipaikaksi,ja siitäkös hän tykkää ;) juu ei. Sinne on ukko tunkenut kaappeihin kaikenmaailman tietokoneen osia-romuja,siellä on käyttämätön tv ja ilmastointilaite.Voi härregyyd!!!!!!!!!
Kumpa olisi motivaatiota alkaa perkaamaan noita kaappeja,hankkiutumaan eroon NIIN paljosta.
Pelkästään tuota paperi"roinaa" on kymmeniä kiloja,uskallan väittää,koska kaikenlaisia tärkeitä ja säilytetäviä papereita on hurjasti.
En tiedä millainen kohtaus sitä olis saatava,jotta saisi tämän kaiken oordninkiin????
Kevät ja tämä sama ahdistus taas nostaa päätään,olisi saatava "siivottua" myös elämän näkyvät puitteet,kuin myös sisäiset maailmat...
Jos tässä suunnittelisi tarpeeksi kauan,niin oliskohan se sitten niinku puoliksi tehty?????
Kommentit
Lähetä kommentti