Huh tämä viikko meni kuin unessa.En ollut kauhean kartalla mistään,mutten kyllä unohtanutkaan mitään menoa taikka muuta, kiitos siitä kuuluu kalenteriohjelmalle,joka muistuttelee minua.
Aivot on vieläkin osittaisessa offline-tilassa.Mitäpä sitä mitään miettimään,kun ei ne miettimällä ole parantuneet tähänkään saakka.Antaa hevosten miettiä,niillä on isompi pää!
Se mitä olen tällä viikolla tehnyt,on itsetutkiskelu.Olen lukenut paljon hyviä juttuja,joista oivalluksia,ahaa-elämyksiä,syviä tunteitakin irronnut,ja sitä kautta sitten vielä uudesta vinkkelistä saanut ymmärrystä. Tämä on ollut paljon parempi tyyli,kuin pelkkä "mietinpä aivoni puhki"-menetelmä.Olen ikäänkuin irrottanut otteeni asioista,ne ikäänkuin leijuvat tässä ympärillä,mutten aiokaan edes koskea niihin,ne leijuvat sen mitä leijuvat,ja asettuvat sitten paikoilleen,mikä se paikka sitten ikinä onkaan.Olen oikeastaan ihan tyytyväinen nyt tähän tilanteeseen,kun tarkemmin ajattelen.Olen tällaisella tasanteella nyt,lepäilen,ei haittaa vaikkei koko ajan jaksakaan kiivetä portaita.Joten kerrankin elämässäni osaan vaan olla,pysähtyä,enkä tunne ahdistusta siitä,etten etene,etten saa asioita eteenpäin.Niin kauan,kuin tämän tilanteen osaset pysyvät näinkin stabiileina,on ihan ok,ei hätää.
Oikeasti kun mietin,miten ihmeessä päässyt tähän tilanteeseen.Tämä on vaatinut oikeasti aika monta "luopumista", mutta nyt kun olen harjoitellut luopumista ja sen luopumisen tarkoituksen ymmärtämistä,alan harjaantua siihen,ja siitä tulee helpompaa.Tämä palvelee aivan selvästikin minun elämän seuraavia askeleita,ja olen oikeastaan aika innoissani tästä!
Mutta,nyt meillä on tässä lauantai käsillä,kera kahden lapsen.
Suunnitelma voisi olla seuraava: Ikeaan syömään+ leikkimään+pällistelemään, sieltä sitten uimaan!!!
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nyt pitää vain vakuuttaa tuo teini-eini mun idean parhaudesta.
BYE,see ya!
Aivot on vieläkin osittaisessa offline-tilassa.Mitäpä sitä mitään miettimään,kun ei ne miettimällä ole parantuneet tähänkään saakka.Antaa hevosten miettiä,niillä on isompi pää!
Se mitä olen tällä viikolla tehnyt,on itsetutkiskelu.Olen lukenut paljon hyviä juttuja,joista oivalluksia,ahaa-elämyksiä,syviä tunteitakin irronnut,ja sitä kautta sitten vielä uudesta vinkkelistä saanut ymmärrystä. Tämä on ollut paljon parempi tyyli,kuin pelkkä "mietinpä aivoni puhki"-menetelmä.Olen ikäänkuin irrottanut otteeni asioista,ne ikäänkuin leijuvat tässä ympärillä,mutten aiokaan edes koskea niihin,ne leijuvat sen mitä leijuvat,ja asettuvat sitten paikoilleen,mikä se paikka sitten ikinä onkaan.Olen oikeastaan ihan tyytyväinen nyt tähän tilanteeseen,kun tarkemmin ajattelen.Olen tällaisella tasanteella nyt,lepäilen,ei haittaa vaikkei koko ajan jaksakaan kiivetä portaita.Joten kerrankin elämässäni osaan vaan olla,pysähtyä,enkä tunne ahdistusta siitä,etten etene,etten saa asioita eteenpäin.Niin kauan,kuin tämän tilanteen osaset pysyvät näinkin stabiileina,on ihan ok,ei hätää.
Oikeasti kun mietin,miten ihmeessä päässyt tähän tilanteeseen.Tämä on vaatinut oikeasti aika monta "luopumista", mutta nyt kun olen harjoitellut luopumista ja sen luopumisen tarkoituksen ymmärtämistä,alan harjaantua siihen,ja siitä tulee helpompaa.Tämä palvelee aivan selvästikin minun elämän seuraavia askeleita,ja olen oikeastaan aika innoissani tästä!
Mutta,nyt meillä on tässä lauantai käsillä,kera kahden lapsen.
Suunnitelma voisi olla seuraava: Ikeaan syömään+ leikkimään+pällistelemään, sieltä sitten uimaan!!!
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nyt pitää vain vakuuttaa tuo teini-eini mun idean parhaudesta.
BYE,see ya!
Kommentit
Lähetä kommentti