Kun sä tulit mun elämään,perseaukisena,työttömänä ja asunnottomana,etkä osallistunut edes ruokakuluihin saatikka muuhun, kun mä otin asian sitten puheeksi(kysyin eikö sua hävetä elää yksinhuoltajan siivellä),sä sanoit "kyllä hävettää", mutta eipä ollut tullut sulle mieleen sanoa mulle esim että, mulla ei ole nyt rahaa,sopiiko että maksan sitten kun san rahaa? Mutta ei,eihän tällainen repla kuulunut siihen,hänhän vain ajatteli lusmuilla luonani ilmaiseksi kunnes potkin hänet pihalle.Niin ilkeä en kehdannut koskaan olla,vaikka tuntematon ihminen asui mun luona ilmaiseksi.Semmoinen nössökkä minä olin silloin. En edes tajunnut kysyä mihin sen työttömyyskorvaukset menee...
Mä muistan kuinka mua ärsytti.Sitten mietin että no ok,hän auttaa mua lasten kanssa,menköön ruokapalkaksi sitten. Meni joitakin kuukausia ennenkuin hän osallistui rahallisesti.Sekin eka hulluus jonka teki,hajoitti mun eteiseni, se mistä minun olisi pitänyt tajuta että ei,tätä mä en halua,alkoi rahasta. Raha on näytellyt koko ajan isoa roolia tässä paletissa.Voisin tietenkin ajatella että se on vaan rahaa,materiaa,ei sillä voi mitata ihmissuhdetta,mutta jälleen kerran,se olisi ollut yksi seikka,joka olisi pitänyt ottaa vakavasti,ymmärtää että ei,tätä en halua elämääni.Se piittaamattomuus asioiden hoitamisesta.Sekin 15 euron cd-levyostos,jonka minä maksoi perinnästä hintaan 200euroa.
Ja ne velat,jotk hän oli tehnyt itselleen erottuaan ex vaimostaan,hukuttaessaan suruaan viinaan ja ties mihin.Nekin minä maksoin.
Niin että jonkinlainen painoarvo sillä rahalla kumminkin on.
Toi asia tuli mulle tänään mieleen,toi että minäkään en ole nyt puhunut hänelle mun aikeistani,vaikka ne tiedänkin.Vois sanoa,että minuakin hävettää,ja otan syyllisyyttä taas kaikesta.Siitä että hän vaihtoi mun renkaat autoon. Siitä että hän ideoi meidät eilen uimaan.Siitä että hän kantoi ostamani lipaston yläkertaan,ja että haki lähikaupasta leipää.
Muakin hävettää,mutta ei vaan tule sanottua mitä mielessä.
Rumempi toistaan,kumpikin teko,eikä niitä tekemättömiksi saa.
Eikä ne huomaa,kumpikin on,vain pahempi toistaan.. (Apulanta) <- biisi linkin takana :)
Paljon on tänään tullut luettua kaikkea jännää, mm tämä
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/parisuhdekouluttaja_ystavina_ei_voi_erota
ja joitakin muitakin vahvistavia juttuja.
Järjellä tietenkin kaikki on selvää pässinlihaa,juuri näin sen pitää mennä.Mutta tunnepuoli.SÄÄLI.Herran jestas sentään,kun minä tunnen itseni niin ällöttäväksi,koska teen tuolle ihmisparalle julmat,vaikka se nytkin ihan rauhassa vain laittelee meille Viaplaylta Greyn Anatomiaa katsottavaksi,siis ihan harmiton heppu.
Olen niin uskomattoman hullu ihminen vissiin????
Niin että HUH HUH,tuliko tästä taas hullua hurskaammaksi????
-mut tulipahan nyt ainakin taas laitettua omaan muistiin, kohtahan se muisti on varmaan taas mennyttä kalua,kun kunnon ryske alkaa :(
Mä muistan kuinka mua ärsytti.Sitten mietin että no ok,hän auttaa mua lasten kanssa,menköön ruokapalkaksi sitten. Meni joitakin kuukausia ennenkuin hän osallistui rahallisesti.Sekin eka hulluus jonka teki,hajoitti mun eteiseni, se mistä minun olisi pitänyt tajuta että ei,tätä mä en halua,alkoi rahasta. Raha on näytellyt koko ajan isoa roolia tässä paletissa.Voisin tietenkin ajatella että se on vaan rahaa,materiaa,ei sillä voi mitata ihmissuhdetta,mutta jälleen kerran,se olisi ollut yksi seikka,joka olisi pitänyt ottaa vakavasti,ymmärtää että ei,tätä en halua elämääni.Se piittaamattomuus asioiden hoitamisesta.Sekin 15 euron cd-levyostos,jonka minä maksoi perinnästä hintaan 200euroa.
Ja ne velat,jotk hän oli tehnyt itselleen erottuaan ex vaimostaan,hukuttaessaan suruaan viinaan ja ties mihin.Nekin minä maksoin.
Niin että jonkinlainen painoarvo sillä rahalla kumminkin on.
Toi asia tuli mulle tänään mieleen,toi että minäkään en ole nyt puhunut hänelle mun aikeistani,vaikka ne tiedänkin.Vois sanoa,että minuakin hävettää,ja otan syyllisyyttä taas kaikesta.Siitä että hän vaihtoi mun renkaat autoon. Siitä että hän ideoi meidät eilen uimaan.Siitä että hän kantoi ostamani lipaston yläkertaan,ja että haki lähikaupasta leipää.
Muakin hävettää,mutta ei vaan tule sanottua mitä mielessä.
Rumempi toistaan,kumpikin teko,eikä niitä tekemättömiksi saa.
Eikä ne huomaa,kumpikin on,vain pahempi toistaan.. (Apulanta) <- biisi linkin takana :)
Paljon on tänään tullut luettua kaikkea jännää, mm tämä
http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/parisuhdekouluttaja_ystavina_ei_voi_erota
ja joitakin muitakin vahvistavia juttuja.
Järjellä tietenkin kaikki on selvää pässinlihaa,juuri näin sen pitää mennä.Mutta tunnepuoli.SÄÄLI.Herran jestas sentään,kun minä tunnen itseni niin ällöttäväksi,koska teen tuolle ihmisparalle julmat,vaikka se nytkin ihan rauhassa vain laittelee meille Viaplaylta Greyn Anatomiaa katsottavaksi,siis ihan harmiton heppu.
Olen niin uskomattoman hullu ihminen vissiin????
Niin että HUH HUH,tuliko tästä taas hullua hurskaammaksi????
-mut tulipahan nyt ainakin taas laitettua omaan muistiin, kohtahan se muisti on varmaan taas mennyttä kalua,kun kunnon ryske alkaa :(
Kommentit
Lähetä kommentti