Aamulla koin jonkun ihmeen reippauskohtauksen,ja päätin että lähden suorittamaan tämän viikon uimareissun.Kyselin yhtä kaveria mukaan,mutta hän ei päässyt.Päätin silti lähteä,ajattelin että paras se on vaan yksin mennä,saan vaan olla hiljaisuudessa ja miettiä tai olla miettimättä.Niimpä sinne lomps.Ihmettelin vielä usko-oville mennessä että ihanko totta mä olen tulossa tänne yksin!!??
Mitä mulle on tapahtumassa ;)
Uimahallissa oli toki pari alakoulun luokkaa,joten aluksi ei todellakaan ollut hiljaista,mutta sain jotenkin omaan tilaani vaivuttua kun sätkin kuin hukkuva koppakuoriainen altaassa.Yritin muistella kaikenlaisia liikesarjoja vesijumpasta,mutta kyllä ne aikalailla sovelluksiksi meni. No mutta,tunti siellä meni,välillä vähän kelluin kun altaassa ei ollut kuin pari muuta.Olen siis sellaisessa terapia-altaassa,jossa on lämmin vesi ja hierovia suihkuja ym,muistuttaa enemmän privaattiallasta koska mitään ratoja ei siellä ole.Semmoiset radat on niin ,rajaavia :>D hah. Tykkään uiskennella mitenpäin vain,eikä siellä uimaradalla voi vaihtaa tyyliä tuosta vaan.FreeSpirit, tässäkin.
Muksujen lähtöselvitykset meni hyvin.Muistin tietty vasta tänään että yhden lapsen synttäreille piti ostaa lahja,joten lähdettin sitten kaupan kautta tukiperheeseen,ja samalla hain Ipanan päiväkodista.Ostettiin foliopallot pienimmille,ja isommat osti muuta vappukivaa.Reissu meni hirveän kivasti,ja samalla reissulla sain vielä hakea pakettini postista,mistä tuli ensinnäkin Greyn Anatomian kaudet 9-10-11 ja eiku katsomaan, ja minun tilaama tietokone.Kirjoitan nyt testikappaletta sillä...
Yritimme vähän siivoilla,mutta pitsan paistaminen oli niin paljon kivempaa. Sitten vähän (okei koko viikon) Salkkarit sivusilmällä,koska Ipanan kanssa piti leikkiä melkein koko ajan.Hän on kyllä ihana pieni tyyppi.Iskää on vähän jo ikävä,onneksi huomenna illalla ehkä tapaa isin?
Tässä olisi nyt 3pv ihan kolmeen pekkaan taikka akkaan tässä,ihan hyvillä fiiliksillä.Uimassa tosiaan koetin mennä ajatuksilla tähän tilanteeseen,mutta ei se oikein onnistunut,minusta tuntuu että ajatusten aika ei ole nyt,vaan toiminnan.
Ipana meni nukkumaan,mamma lähtee yläkertaan viimeistelemään Greyn Anatomian kasikauden,ja semmoista.
Oikeen hyvää viikonloppua sulle,ja kivaa Pallojuhlaa myös. Me emme juhli,kuten kuvaan kuuluu.
Jos kaupasta ostettuja hillomunkkeja ei lasketa!
Mitä mulle on tapahtumassa ;)
Uimahallissa oli toki pari alakoulun luokkaa,joten aluksi ei todellakaan ollut hiljaista,mutta sain jotenkin omaan tilaani vaivuttua kun sätkin kuin hukkuva koppakuoriainen altaassa.Yritin muistella kaikenlaisia liikesarjoja vesijumpasta,mutta kyllä ne aikalailla sovelluksiksi meni. No mutta,tunti siellä meni,välillä vähän kelluin kun altaassa ei ollut kuin pari muuta.Olen siis sellaisessa terapia-altaassa,jossa on lämmin vesi ja hierovia suihkuja ym,muistuttaa enemmän privaattiallasta koska mitään ratoja ei siellä ole.Semmoiset radat on niin ,rajaavia :>D hah. Tykkään uiskennella mitenpäin vain,eikä siellä uimaradalla voi vaihtaa tyyliä tuosta vaan.FreeSpirit, tässäkin.
Muksujen lähtöselvitykset meni hyvin.Muistin tietty vasta tänään että yhden lapsen synttäreille piti ostaa lahja,joten lähdettin sitten kaupan kautta tukiperheeseen,ja samalla hain Ipanan päiväkodista.Ostettiin foliopallot pienimmille,ja isommat osti muuta vappukivaa.Reissu meni hirveän kivasti,ja samalla reissulla sain vielä hakea pakettini postista,mistä tuli ensinnäkin Greyn Anatomian kaudet 9-10-11 ja eiku katsomaan, ja minun tilaama tietokone.Kirjoitan nyt testikappaletta sillä...
Yritimme vähän siivoilla,mutta pitsan paistaminen oli niin paljon kivempaa. Sitten vähän (okei koko viikon) Salkkarit sivusilmällä,koska Ipanan kanssa piti leikkiä melkein koko ajan.Hän on kyllä ihana pieni tyyppi.Iskää on vähän jo ikävä,onneksi huomenna illalla ehkä tapaa isin?
Tässä olisi nyt 3pv ihan kolmeen pekkaan taikka akkaan tässä,ihan hyvillä fiiliksillä.Uimassa tosiaan koetin mennä ajatuksilla tähän tilanteeseen,mutta ei se oikein onnistunut,minusta tuntuu että ajatusten aika ei ole nyt,vaan toiminnan.
Ipana meni nukkumaan,mamma lähtee yläkertaan viimeistelemään Greyn Anatomian kasikauden,ja semmoista.
Oikeen hyvää viikonloppua sulle,ja kivaa Pallojuhlaa myös. Me emme juhli,kuten kuvaan kuuluu.
Jos kaupasta ostettuja hillomunkkeja ei lasketa!
Pitsaperjantai.
Ipanan pallo
Vähän suhdetta näppäimistön kokoon



Kommentit
Lähetä kommentti