Kuolettava myrkky on isketty
Odotan tuskallista kuolemaa
Viimeinen hengenveto
ennen uutta elämää
Kuolema.
Siltä se nyt tuntuu,tai alkava kuolema.Mitä sekin on??? Tätä.
Kidutetaan henkihieveriin ja sitten vain et jaksa enää
Luovutat.
Sanot,ota henkeni,lopeta.
Kyyneleet polttaa,ne haluaa pestä koko naaman,uudelleen ja uudelleen
Miksi?Mitä ne kyyneleet tässä kohtaa enään...enkö ole kärsinyt,kitunut,kuollut jo tarpeeksi.
No se on vain sydänvereni vuotamista,silmien kautta,ulos.
Suruveri pois pois pois
Pelottaakin. Mitä seuraavaksi?
Nouset aina,sanotaan.Nousen kyllä, vaikka en edes pyytänyt tulla kaadetuksi,maahan tallotuksi.
Huokaus,hengenveto.
Uuden elämän alku voi olla tässä,jos vaan niin päätän ja haluan.
Valheellisen ja epätoden elämän jättäminen taakse tuntuu myös vapauttavalle.
Elämäni on totta,joka sana.
Ja siinä Totuudessa pysyn,siinä asun,siinä kuolen.
The End --------- Chapter One
Kommentit
Lähetä kommentti