Kyllä tuo miehen sairasloma tuntuu sekoittavan koko huushollin elämää.Ei ole omaa rytmiä nyt yhtään,ja kaiken ajan viettää toisen kanssa.Onhan se vaihteeksi kivaa niinkin,mutta yhdessä me saadaan aina jotain kaliita ideoita,ja kydään säästämässä ja niin edelleen.Saikun aikan ollaan päästy jo kahdesti "ulos" syömäänkin kahdestaan.Tällaista tämä yhteiskunnan elättien elämä tällä hetkellä.
Ipanan päikkypäivien epätasaisuus huvittaa.Joillain viikoilla tulee kolmekin hoitopäivää,toisena yksi.Nyt kun isi on kotona,Ipanakaan ei haluisi lähteä.Hän viihtyy yllättävän hyvin yksinäänkin,pitkiä aikoja,toisinaan sitten tarvii leikkikaveria näihin keskusteluleikkeihin,kuten eilenkin,saunassa ;)
Hänellä oli Zoob-paloista rakennettu "popottikus" (vrt.sportagus) ja minä sain pilotti duploukon ralliauton kera omaksi leikittäväkseni.Ihan hyvän leikit siellä saunan ylälauteilla saatiin.Eskarilainenkin liittyi joukkoon mukaan jossain vaiheessa,ja sitten Karhunpennut halusi kylvyt.Meillä on vielä 2 pientä vauva-ammetta joita ollaan pidetty pesuhuoneessa juuri näitä hetkiä varten.Toinen on niinkin kaukaa kuin 22 vuoden takaa,eli esikoiselle ostettu amme,toinen on sitten Ipanalle ostettu.Kaikki muut ovat uineet tässä amme numero ykkösessä.Voisi sanoa että siinä on "katteet" kohdillaan.
Minusta tuli taloyhtiön luottamushenkilö eilen.Kävimme tiukkaa keskustelua pihojen kunnostuksista ym Isännöitsijän kanssa,ja kyllä oli isännöitsijäkin aika paineessa kun ymmärtää toki että paljon olis tehtävää mutta vähän rahaa.Saas ny nähä mitä täällä tehdään,mutta kevättalkoot lupasimme saada aikaan.
****
Muutama tunti eteenpäin ->
kävin pienessä toimenpiteessä,ja sen koommin en ole taas selvää hetkeä nähnyt.
Kiitos lääkeherkkyys,puuduteaine sai mun olon taas ihan tökkeröksi.Nukuinkin hetken,mutta silti vaan pöllöttää päässä.Tällaisessä pöllyssä nyt tää ilta ja huomenna virkeämpänä.
Perjantaina reissuun,ja kertailen tässä mitä pitää ottaa mukaan ja kenelle ne viedä.
Kämpän tyhjennys etenee ihan kivasti.Pienemmät romut liikkuu huonosti,mutta tänään lähti tosiaan viimeinen huonekalu,joka poistolistalla oli tällä erää.Tai onhan tuo vitriini tuossa,mutta kukaan ei ehkä halua maksaa siitä niin paljon kun siitä pyydän ;) Pitänee tarkistaa asiaa: haluanko siitä oikeasti eroon,ja siinä suhteessa,onko hinta ok :D Ainakin sen sisällöt pitäisi myydä ensin,muuten tulee ongelma.
Aprillia,aprillia,söitkös paljon silliä ja jouduitko juomaan kuravettä päälle?
Minä sain,paristi :)
Olenhan hyväuskoinen hömppäläinen.
Ipanan päikkypäivien epätasaisuus huvittaa.Joillain viikoilla tulee kolmekin hoitopäivää,toisena yksi.Nyt kun isi on kotona,Ipanakaan ei haluisi lähteä.Hän viihtyy yllättävän hyvin yksinäänkin,pitkiä aikoja,toisinaan sitten tarvii leikkikaveria näihin keskusteluleikkeihin,kuten eilenkin,saunassa ;)
Hänellä oli Zoob-paloista rakennettu "popottikus" (vrt.sportagus) ja minä sain pilotti duploukon ralliauton kera omaksi leikittäväkseni.Ihan hyvän leikit siellä saunan ylälauteilla saatiin.Eskarilainenkin liittyi joukkoon mukaan jossain vaiheessa,ja sitten Karhunpennut halusi kylvyt.Meillä on vielä 2 pientä vauva-ammetta joita ollaan pidetty pesuhuoneessa juuri näitä hetkiä varten.Toinen on niinkin kaukaa kuin 22 vuoden takaa,eli esikoiselle ostettu amme,toinen on sitten Ipanalle ostettu.Kaikki muut ovat uineet tässä amme numero ykkösessä.Voisi sanoa että siinä on "katteet" kohdillaan.
Minusta tuli taloyhtiön luottamushenkilö eilen.Kävimme tiukkaa keskustelua pihojen kunnostuksista ym Isännöitsijän kanssa,ja kyllä oli isännöitsijäkin aika paineessa kun ymmärtää toki että paljon olis tehtävää mutta vähän rahaa.Saas ny nähä mitä täällä tehdään,mutta kevättalkoot lupasimme saada aikaan.
****
Muutama tunti eteenpäin ->
kävin pienessä toimenpiteessä,ja sen koommin en ole taas selvää hetkeä nähnyt.
Kiitos lääkeherkkyys,puuduteaine sai mun olon taas ihan tökkeröksi.Nukuinkin hetken,mutta silti vaan pöllöttää päässä.Tällaisessä pöllyssä nyt tää ilta ja huomenna virkeämpänä.
Perjantaina reissuun,ja kertailen tässä mitä pitää ottaa mukaan ja kenelle ne viedä.
Kämpän tyhjennys etenee ihan kivasti.Pienemmät romut liikkuu huonosti,mutta tänään lähti tosiaan viimeinen huonekalu,joka poistolistalla oli tällä erää.Tai onhan tuo vitriini tuossa,mutta kukaan ei ehkä halua maksaa siitä niin paljon kun siitä pyydän ;) Pitänee tarkistaa asiaa: haluanko siitä oikeasti eroon,ja siinä suhteessa,onko hinta ok :D Ainakin sen sisällöt pitäisi myydä ensin,muuten tulee ongelma.
Aprillia,aprillia,söitkös paljon silliä ja jouduitko juomaan kuravettä päälle?
Minä sain,paristi :)
Olenhan hyväuskoinen hömppäläinen.
Kommentit
Lähetä kommentti