Nyt on ympäristössä niin rasittavaa energiaa,että ei meinaa millään jaksaa.Ei mitään näkyvää sinällään,mutta kuitenkin on.Häiritsevää.Harmi että se on oman kodin sisällä,siitä on omatoimisesti hankala hankkiutua eroon.Siksipä en jaksa asialle tehdä mitään,koitan vaan puhista ja puhkua ja hoitaa itseäni jotenkin (hirveän vaikeaa koska olen kaikkineen ihan tukossa) että saisin pysyttyä valoisissa fiiliksissä kumminkin.
Sain nyt sentään lopputuloksen mietintöihini koskien jatkosuunnitelmaa olkkarin Stage 1 jälkeen.
Eilen myin runkopatjat alta,ja viime yö sujui lattialla pelkillä patjoilla- joo oli hiukan kova alusta,mutta toisaalta ei ollut runko kipeä aamulla.Eli,mikä nyt on sitten mitä,oliko runkopatjat jotenkin liian joustavat,vaikka puolikiinteät olikin,vai onko se tuo petauspatja,joka myötää aivan sikana- pitäisi siis olla hyvä,ainakin ihan hiton kallis oli silloin kun se ostettiin,250e taisi olla.Semmoista "muisti vaahtomuovia" tai jotain.Uusivat mallistonsa Ikeassa,mutta vastaava on tässä
Meidän on Sultan Tafjord
Viime yönä alla oli vanhat lasten patjat,jotka ostettu -en edes muista milloin- johonkin kerrossänkyyn,jota meillä ei varmaan ole ollut sataan vuoteen.En millään saa päähäni millaiseen sänkyyn ne ostettiin,ja asuimmeko vielä sielläpäin maailmaa,missä asuimme 14 vuotta sitten,vaiko täälläpäin maailmaa.No vanhat ne nyt kumminkin ovat :) Luulen että ne saa nyt kuitenkin palvella meitä jonkin aikaa,jopa kun Stage 3 alkaa tässä olkkari-makkari proggiksessa.
Sain nyt sentään lopputuloksen mietintöihini koskien jatkosuunnitelmaa olkkarin Stage 1 jälkeen.
Eilen myin runkopatjat alta,ja viime yö sujui lattialla pelkillä patjoilla- joo oli hiukan kova alusta,mutta toisaalta ei ollut runko kipeä aamulla.Eli,mikä nyt on sitten mitä,oliko runkopatjat jotenkin liian joustavat,vaikka puolikiinteät olikin,vai onko se tuo petauspatja,joka myötää aivan sikana- pitäisi siis olla hyvä,ainakin ihan hiton kallis oli silloin kun se ostettiin,250e taisi olla.Semmoista "muisti vaahtomuovia" tai jotain.Uusivat mallistonsa Ikeassa,mutta vastaava on tässä
Meidän on Sultan Tafjord
Viime yönä alla oli vanhat lasten patjat,jotka ostettu -en edes muista milloin- johonkin kerrossänkyyn,jota meillä ei varmaan ole ollut sataan vuoteen.En millään saa päähäni millaiseen sänkyyn ne ostettiin,ja asuimmeko vielä sielläpäin maailmaa,missä asuimme 14 vuotta sitten,vaiko täälläpäin maailmaa.No vanhat ne nyt kumminkin ovat :) Luulen että ne saa nyt kuitenkin palvella meitä jonkin aikaa,jopa kun Stage 3 alkaa tässä olkkari-makkari proggiksessa.

Kommentit
Lähetä kommentti