Kyllä tässä on taas kaikkee nähnyt.Koitetaan vetää tätä arkea,mutta herran pinnaa kiristää saikku jota jatkunut jo 5-6vko ja vielä olisi toukokuu saikkua.Minusta olisi muuten ok että on kotona- voisi siis käyttää ajan hyväksi,remppailla,olla kahdestaan kun on Ipanan päiväkotipäiviä- mutta kun se pilaa fiiliksen aina silloin kun ollaan koko perheen voimin tilanteissa.Niin ja osaa se prkele pilata tilanteet vaikka oltaisi vain kahdestaankin.Niinkuin tänään.
Olen ollut siitä viimeisestä big bängistä saakka hyvin vaitonainen.Ollaan kyllä duunattu kotona juttuja eteenpäin,mitä on pitänytkin,mutta muuten olen ollut omissa oloissa ja aika hissuksiin.Ei mulla ole asiaa.En haluu istua sohvalla vieressä,vaan olen toisessa nurkassa.En halaa,en anna suukkoa,enkä anna suukottaa kuin poskelle.Kaikki muu tuntuu valehtelulle.Mietinkin tässä tällä viikolla,että herranjumala miten tunteeton olen!Onneksi mulla on maanantaina psykan aika,jolle voin ihmetellä tätä olotilaa.
-Enää ei satu sydämeen,muttei tunnu millekään muullekaan
Eniten mua häiritsee se,että pelkkä läsnäolonsa tuntuu tukahduttavalle :(
Olen ollut siitä viimeisestä big bängistä saakka hyvin vaitonainen.Ollaan kyllä duunattu kotona juttuja eteenpäin,mitä on pitänytkin,mutta muuten olen ollut omissa oloissa ja aika hissuksiin.Ei mulla ole asiaa.En haluu istua sohvalla vieressä,vaan olen toisessa nurkassa.En halaa,en anna suukkoa,enkä anna suukottaa kuin poskelle.Kaikki muu tuntuu valehtelulle.Mietinkin tässä tällä viikolla,että herranjumala miten tunteeton olen!Onneksi mulla on maanantaina psykan aika,jolle voin ihmetellä tätä olotilaa.
-Enää ei satu sydämeen,muttei tunnu millekään muullekaan
Eniten mua häiritsee se,että pelkkä läsnäolonsa tuntuu tukahduttavalle :(
Kommentit
Lähetä kommentti