Perjantai!
Vihdoinkin!
Jo sitä on odotettu!
Takana hillitön menoviikko,niin paljon ollut muistettavaa ja tehtävää että voi hittolainen.Ja tänään on perjantai.
Eräs nuori herra on odottanut tätä päivää,aktiivisesti varmaan vuoden alusta.Päiviä alettiin laskea kuukausi sitten,ja nyt se on:
18v!
Onnea Onnea Onnea,kolmas muruseni!
Äiti kyllä tuotti pettymyksen ilmiselvästi,kun ei ollut kakkua laittanu,ja myönnän,harmittaa itseenikin
:(
Huono mikä huono.
....
Muistelin omaa 18v päivää.Se oli tavallinen koulupäivä opiskelukaupungissani,taisi olla keskellä viikkoa lie.Postissa tuli onnittelukortti vanhemmilta ja viikonloppuna he sitten tulivat kakun kanssa käymään synttäreillä.Muuten ei tainnut tapahtua mitään suuria mullistuksia,ei tuntunut yhtään sen kummemmalta hyvään eikä huonoon suuntaan.Mutta juu,sitten sai sen kaiken tehdä laillisesti,mitä oli tehnyt laittomasti siihen saakka :P ups.
Tänään oli muutenkin lasten jakelupäivä.Kaksi lähti pohjanmaalle ja kaksi isilään.Se toinen isilään mennyt sai eilen silmälasimääräyksen,ja hassua kyllä,oli mielissään.Katseltiin pokiakin jo,mutta kun hänen kanssa pitää käydä silmälääkärillä ensin,niin päätettiin että tilataan rillit sitten kun lääkärikin on katsonut.Niin että kyllä sieltä sitten sitä miinusta löytyi,kuten oletinkin valittelujen pohjalta,jottei näe tarkasti.Sen silmänpohjakuvan perusteella käydään kuitenkin lääkärin tutkimuksessa.
Sky-neiti kävi sitten sterilisaatiossa ja rokotuksen tehosteella,aikaa oli jouduttu siirtää ja se oli vasta illalla,kissan sai hakea kotiin klo 21! Mutta huh huh sentään millainen lasku siitä syntyi,221 euroa,mokoma.Huoh.No nyt ei tarviikkaan vuoteen käyttää missään,tätä kissaa.Muillekkin pitäis tehosteet kaiketi käydä tuikkaamassa,mutta ehkäpä alkaisin hiukan hintatietoisemmaksi,vaikka palvelu olikin ensiluokkaista tuolla missä käytiin.
Mitäpä tässä muuta,sohvalle kuolemaan ja katselemaan tallenteita ja naukkimaan pikkuisen Baileysta,mitä on jäljellä laivareissulta.Se tökötti on niitä harvoja,joita suostun maistelemaan,se on sentään hyvää,eikä maistu silleen "viinalle",heh.Sanoo kokenut juoppolalli,kjeeh he heee
Hauskaa viikonloppua beibs!
Vihdoinkin!
Jo sitä on odotettu!
Takana hillitön menoviikko,niin paljon ollut muistettavaa ja tehtävää että voi hittolainen.Ja tänään on perjantai.
Eräs nuori herra on odottanut tätä päivää,aktiivisesti varmaan vuoden alusta.Päiviä alettiin laskea kuukausi sitten,ja nyt se on:
18v!
Onnea Onnea Onnea,kolmas muruseni!
Äiti kyllä tuotti pettymyksen ilmiselvästi,kun ei ollut kakkua laittanu,ja myönnän,harmittaa itseenikin
:(
Huono mikä huono.
....
Muistelin omaa 18v päivää.Se oli tavallinen koulupäivä opiskelukaupungissani,taisi olla keskellä viikkoa lie.Postissa tuli onnittelukortti vanhemmilta ja viikonloppuna he sitten tulivat kakun kanssa käymään synttäreillä.Muuten ei tainnut tapahtua mitään suuria mullistuksia,ei tuntunut yhtään sen kummemmalta hyvään eikä huonoon suuntaan.Mutta juu,sitten sai sen kaiken tehdä laillisesti,mitä oli tehnyt laittomasti siihen saakka :P ups.
Tänään oli muutenkin lasten jakelupäivä.Kaksi lähti pohjanmaalle ja kaksi isilään.Se toinen isilään mennyt sai eilen silmälasimääräyksen,ja hassua kyllä,oli mielissään.Katseltiin pokiakin jo,mutta kun hänen kanssa pitää käydä silmälääkärillä ensin,niin päätettiin että tilataan rillit sitten kun lääkärikin on katsonut.Niin että kyllä sieltä sitten sitä miinusta löytyi,kuten oletinkin valittelujen pohjalta,jottei näe tarkasti.Sen silmänpohjakuvan perusteella käydään kuitenkin lääkärin tutkimuksessa.
Sky-neiti kävi sitten sterilisaatiossa ja rokotuksen tehosteella,aikaa oli jouduttu siirtää ja se oli vasta illalla,kissan sai hakea kotiin klo 21! Mutta huh huh sentään millainen lasku siitä syntyi,221 euroa,mokoma.Huoh.No nyt ei tarviikkaan vuoteen käyttää missään,tätä kissaa.Muillekkin pitäis tehosteet kaiketi käydä tuikkaamassa,mutta ehkäpä alkaisin hiukan hintatietoisemmaksi,vaikka palvelu olikin ensiluokkaista tuolla missä käytiin.
Mitäpä tässä muuta,sohvalle kuolemaan ja katselemaan tallenteita ja naukkimaan pikkuisen Baileysta,mitä on jäljellä laivareissulta.Se tökötti on niitä harvoja,joita suostun maistelemaan,se on sentään hyvää,eikä maistu silleen "viinalle",heh.Sanoo kokenut juoppolalli,kjeeh he heee
Hauskaa viikonloppua beibs!
Kommentit
Lähetä kommentti