Nyt on kesäläskit autoon,ja alumiinivanteet,voi hyvänen aika sentään.Ukko sai toiveensa täytettyä,ja mulle edellä mainitun setin,jotta voi hyvillä mielin periä minun auton kesägummit itselleen.Menihän se noinkin,mutta ilman vääntöö ei tästäkään selvitty (lol,sarkastisesti)
Ihana tapaaminen perinteisessä treffipaikassa "puolimatkassa" vanhempieni kanssa.Mukana oli eilisen synttärisankari,ja vastassa tämän päivän synttärisankari-pappa :)
Oi että millainen tarina liittyykään tähän pojan ja papan synttäripäiviin,ja vallankin pojan syntymäpäivään vrt laskettuaika...
Meillä oli siis ohjelmassa siellä puolivälissä ensin oltiin sisäleikkipaikassa Ipanan kanssa,sitten hiukan kierreltiin kauppoja,sitten syötiin,ja sitten mentiin pihalle perinteisille kevätkahveille leikkipaikan pöydän ääreen.Siinä leikkipaikalla Ipanakin viihtyi hyvin,malttoi syödä kakkuakin välillä liukumäenlaskun ja kiipeilyn lomassa.Aurinko helli meitä valolla ja lämmöllä,oli tosi ihanaa olla siinä.
Ipana väsyi kyllä kauheesti,ja paluumatka sujuikin hiljaisuuden vallitessa ja muiden kuin kuskin nuokkuessa ;)
Nyt on saunottu ja aika alkaa levolle,ehkä kumminkin sohvan kautta?
Ihana tapaaminen perinteisessä treffipaikassa "puolimatkassa" vanhempieni kanssa.Mukana oli eilisen synttärisankari,ja vastassa tämän päivän synttärisankari-pappa :)
Oi että millainen tarina liittyykään tähän pojan ja papan synttäripäiviin,ja vallankin pojan syntymäpäivään vrt laskettuaika...
Meillä oli siis ohjelmassa siellä puolivälissä ensin oltiin sisäleikkipaikassa Ipanan kanssa,sitten hiukan kierreltiin kauppoja,sitten syötiin,ja sitten mentiin pihalle perinteisille kevätkahveille leikkipaikan pöydän ääreen.Siinä leikkipaikalla Ipanakin viihtyi hyvin,malttoi syödä kakkuakin välillä liukumäenlaskun ja kiipeilyn lomassa.Aurinko helli meitä valolla ja lämmöllä,oli tosi ihanaa olla siinä.
Ipana väsyi kyllä kauheesti,ja paluumatka sujuikin hiljaisuuden vallitessa ja muiden kuin kuskin nuokkuessa ;)
Nyt on saunottu ja aika alkaa levolle,ehkä kumminkin sohvan kautta?
Paluumatkan koomailua
aivan ihana ilma oli kyllä,kiitti siitä ;)

Kommentit
Lähetä kommentti