No nyt se on verhotettu!!!
Mies osas ostaa oikeat verhot (nimen perusteella joo) Ikeasta,kustansi huikeat 14 euroa.Ihanat,mä tykkään!
Tällaisen kranssin osti itse Ikeasta niinikään
Tuolla se nyt on seinällä,ja tosiaan runkopatjat lähti alta....
Sängynrunkoa tässä metsästelen ;)
Jottei hommat vaan loppuisi kesken.



Kommentit
Lähetä kommentti