mutta en meinaa jaksaa
en meinaa jaksaa uskoa enää parempaan
en meinaa jaksaa uskoa että toinenknaa haluaa,oikeasti
On vain epätoivoinen tarve yrittää yrittää ja yrittää,ettei tarvisi myöntää epäonnistumistaan
Ettei tarvisi aloittaa elämää alusta,vaan jatkaa tästä pisteestä eteenpäin,samallalailla,kuvitella että vosi muka muuttaa toimintatapojaan ja sillä sada aikaan positiivisen muutoksen,joka oikeasti voisi helpottaa
Mutta en jaksa uskoa.
On yritetty niin monta kertaa.Miksi nyt olisi erilailla?
Huomasin ajattelevani,etten enää halua.Siis en jaksa aina toivoa,ja sitten pettyä.Eli en halua enää edes yrittää.
Tajuaako kukaan?
Voihan tämä olla väliaikaista,vai voiko?
Kun lepään,jaksanko taas haluta?
En minä tiedä.
en meinaa jaksaa uskoa enää parempaan
en meinaa jaksaa uskoa että toinenknaa haluaa,oikeasti
On vain epätoivoinen tarve yrittää yrittää ja yrittää,ettei tarvisi myöntää epäonnistumistaan
Ettei tarvisi aloittaa elämää alusta,vaan jatkaa tästä pisteestä eteenpäin,samallalailla,kuvitella että vosi muka muuttaa toimintatapojaan ja sillä sada aikaan positiivisen muutoksen,joka oikeasti voisi helpottaa
Mutta en jaksa uskoa.
On yritetty niin monta kertaa.Miksi nyt olisi erilailla?
Huomasin ajattelevani,etten enää halua.Siis en jaksa aina toivoa,ja sitten pettyä.Eli en halua enää edes yrittää.
Tajuaako kukaan?
Voihan tämä olla väliaikaista,vai voiko?
Kun lepään,jaksanko taas haluta?
En minä tiedä.

Kommentit
Lähetä kommentti