Siirry pääsisältöön

Vaihtoehtoja

Meillä on matala MALM-sängynrunko.Ihan kiva,ihan nätti jne.Mutta.
Se on liian matala,jotta sen alle saisi minkäänlaista sängynaluslaatikkoa.
Nyt alkaa ärsyttää aivan liikaa se romumäärä (ja pöly) mikä ajelehtii aina sängyn alla.
Niin epäterveellistä ja ällöä.
Ukolle annettu ukaasit:
a) joko hän tukkii sängyn sivut,ettei sinne mene mitään
b) hän korottaa sänkyä niin,että sen alle saa Malmin omat sänkylaatikot
c) hän varautuu siihen,että joku Kaunis päivä,täällä on Uusi sänky.

Saakeli.Haluan että makkari on siivo.Simppeli.Pölytön.Terve.
ja sitä rataa.

Ei mulla muuta tälle lauantai-illalle ,muuta kuin että saunottu on,tehty niin maan perusteellisesti hommii että runko huusi jo hallelujaa ja silleesti.

Ipana ulkoillut lumessa :)
Tänne tuli nääs yhdessä päivässä talvi.
Ja ukko vietti ekan talvipäivän auraten Tampereen katuja,päivystys kun sattui juuri sopivasti.

Kommentit