Nyt sekuntikello käyntiin,mä oon yksin koton!!!!
Yks ajokortillinen lähti viemään kolmea kauhukakaraa isälleen viikonlopuksi,ja teinityttö joka ei isilästä piittaa,lähti juuri Ipanan kanssa hakemaan naapurin Salesta kananmunia,koskapa leipomiskärpänen iski häneen.Ukko on vielä kauppareissulla,ja luvassa on hyvää ruokaa perjantain ja vapaan viikonlopun kunniaksi.
Mä NIIN AION NAUTTIA tästä parista päivästä,kun mun ei tarvi kuunnella to kolmikon alituista tappelua.
Läksiäisiksi ne toki veti toisiaan kuonoon,joten ei yhtään harmita että lähtivät.
Se harmittaa että pitää tuntea näin.Mutta mä en vaan jaksa vastaanottaa tollasta enää :(
Tai pakkohan se on,mutta saan varmaan sanoo,että en yhtään tykkää!!!!!
Me kävimme Ipanan kanssa tänään suht järkyttävällä keikalla munuaispolilla TAYS:ssa.Siis ei muuten,mutta TAYSin alue on ihan jäätäväsä rempassa,ja sisäänkäynti koko kompleksiin oli ihan eripuolella,mihin oon tottunut 14 vuoden aikana.No pääsimme sit sisäänkin ja siitähän se hauskuus sitten alkoikin- JOO,mistä mä löydän paikan jonne mennä??
Ilmoittautumisautomaatti oli simppelein kohta koko reissussa :D Siitä se suunnistus, mutta ilman karttaa ja kompassia,sitten alkoikin.
Röntgenosastolla käytiin ultrassa.Terve munuainen on kasvanut hienosti ja se sairas,tai siis se mitä ei niinkuin ole,niin on enää kolmen kystan kokoinen,eli vesirakkuloita munuaisen paikalla,yhtään ei ole munuaiskudosta siinä enää,ja eihän se koskaan ole toiminutkaan,että sen puoleen,näinhän se pitikin mennä.
Verikokeet ja paineet oli priimaa,ja muuten pikku-ukko kunnossa ja ihan älyttömän reipas,kuten aina.Täässä muksu,joka on pienestä pitäen joutunut tottumaan sairaalahenkilökunnan käsittelyyn,ja hyppää tutkimuspöydälle ihan oma-aloitteisesti jo.Minun reipas kultamuru.
Päästiin sitten kahden tunnin TAYS-hengailun jälkeen lähtemään,meinattiin mennä syömään...meinattiin niin,kunnes huomaan että mun lompakosta puuttuu maksukortti.Jumalaare mikä tilanne,kassalla ja ei korttia.Tietty hätäännyin missä se on ja samalla alkoi ketuttaa ihan hurjasti ,koska oma olo alkoi olla vähän hankala,verensokeri pudonnut liian alas liian pitkän ruokailuvälin takia :( Sitten alkoi aivotkin tilttaamaan ja en kertakaikkiaan enään muistanut,mistä olimme tulleet.
Hyvä etten itkua vääntänyt ,väsymys,huono olo ja ketutus ettei mulla ollut mahkua edes ostaa syötävää jolla korjata oloa...
Pääsimme kotiin sentään.Ja äkkiä ruokaa kitusiin.
Aloin kuulustella ipanoita,joista kukaan ei tietty tiennyt mitään.Kumminkin korttini löytyi ekaluokkalaisen lompakosta,ja muksulla ei tietty ollut aavistustamaan miten se oli sinne päätynyt.
Että joopa joo.Aikalailla alkaa olemaan olo tuon muksun kanssa että
WTF???? Oikeestikko???? Ei naurata.
Nyt unohdan kaikki kurjuudet ja nautin 2pv vähälapsisuudesta.Siis käytännössä meidän "riesana" on vain Ipana,koska nuita kahta isoo örkkii ei voi laskee,kun ne duunaa enemmän kuin kuormittaa.Onneksi edes niin!
HYVÄÄ viikonloppua,nautihan SINÄKIN elämästäsi,niin minäkin meinaan!!!!
Yks ajokortillinen lähti viemään kolmea kauhukakaraa isälleen viikonlopuksi,ja teinityttö joka ei isilästä piittaa,lähti juuri Ipanan kanssa hakemaan naapurin Salesta kananmunia,koskapa leipomiskärpänen iski häneen.Ukko on vielä kauppareissulla,ja luvassa on hyvää ruokaa perjantain ja vapaan viikonlopun kunniaksi.
Mä NIIN AION NAUTTIA tästä parista päivästä,kun mun ei tarvi kuunnella to kolmikon alituista tappelua.
Läksiäisiksi ne toki veti toisiaan kuonoon,joten ei yhtään harmita että lähtivät.
Se harmittaa että pitää tuntea näin.Mutta mä en vaan jaksa vastaanottaa tollasta enää :(
Tai pakkohan se on,mutta saan varmaan sanoo,että en yhtään tykkää!!!!!
Me kävimme Ipanan kanssa tänään suht järkyttävällä keikalla munuaispolilla TAYS:ssa.Siis ei muuten,mutta TAYSin alue on ihan jäätäväsä rempassa,ja sisäänkäynti koko kompleksiin oli ihan eripuolella,mihin oon tottunut 14 vuoden aikana.No pääsimme sit sisäänkin ja siitähän se hauskuus sitten alkoikin- JOO,mistä mä löydän paikan jonne mennä??
Ilmoittautumisautomaatti oli simppelein kohta koko reissussa :D Siitä se suunnistus, mutta ilman karttaa ja kompassia,sitten alkoikin.
Röntgenosastolla käytiin ultrassa.Terve munuainen on kasvanut hienosti ja se sairas,tai siis se mitä ei niinkuin ole,niin on enää kolmen kystan kokoinen,eli vesirakkuloita munuaisen paikalla,yhtään ei ole munuaiskudosta siinä enää,ja eihän se koskaan ole toiminutkaan,että sen puoleen,näinhän se pitikin mennä.
Verikokeet ja paineet oli priimaa,ja muuten pikku-ukko kunnossa ja ihan älyttömän reipas,kuten aina.Täässä muksu,joka on pienestä pitäen joutunut tottumaan sairaalahenkilökunnan käsittelyyn,ja hyppää tutkimuspöydälle ihan oma-aloitteisesti jo.Minun reipas kultamuru.
Päästiin sitten kahden tunnin TAYS-hengailun jälkeen lähtemään,meinattiin mennä syömään...meinattiin niin,kunnes huomaan että mun lompakosta puuttuu maksukortti.Jumalaare mikä tilanne,kassalla ja ei korttia.Tietty hätäännyin missä se on ja samalla alkoi ketuttaa ihan hurjasti ,koska oma olo alkoi olla vähän hankala,verensokeri pudonnut liian alas liian pitkän ruokailuvälin takia :( Sitten alkoi aivotkin tilttaamaan ja en kertakaikkiaan enään muistanut,mistä olimme tulleet.
Hyvä etten itkua vääntänyt ,väsymys,huono olo ja ketutus ettei mulla ollut mahkua edes ostaa syötävää jolla korjata oloa...
Pääsimme kotiin sentään.Ja äkkiä ruokaa kitusiin.
Aloin kuulustella ipanoita,joista kukaan ei tietty tiennyt mitään.Kumminkin korttini löytyi ekaluokkalaisen lompakosta,ja muksulla ei tietty ollut aavistustamaan miten se oli sinne päätynyt.
Että joopa joo.Aikalailla alkaa olemaan olo tuon muksun kanssa että
WTF???? Oikeestikko???? Ei naurata.
Nyt unohdan kaikki kurjuudet ja nautin 2pv vähälapsisuudesta.Siis käytännössä meidän "riesana" on vain Ipana,koska nuita kahta isoo örkkii ei voi laskee,kun ne duunaa enemmän kuin kuormittaa.Onneksi edes niin!
HYVÄÄ viikonloppua,nautihan SINÄKIN elämästäsi,niin minäkin meinaan!!!!
PS. Mulla on maanantaina kampaaja-aika...oiskos toi oikeenpuoleinen mitä ;) hehe.


Kommentit
Lähetä kommentti