Mitä kuuluu?
No mitäpä tässä.Samaa kuin melkeen aina ennenkin,mihkäs se siitä muuttuisi?
Onneksi en syntynyt maahan,jossa how do you do (mitä kuuluu) on vain tervehdys,koska alkaisin taatusti avautua jos olisi jotain aihetta :)
Toisaalta vastaan kysymykseen useimmin juuri " mitäpä tässä" tai " ei kurjuutta kummempaa" ,jälkimmäinen on perintöä lapsuudenkodista,jossa joko äiti tai mummo sanoi niin.
Kurjuus on oletusarvo,aina on jotain kurjaa,niin se vaan menee,mutta jos muuten elämä normaaliuomissa,siihen kurjuuteen ei tarvi tarttua,vaan voi olla ihan onnellinen,kun vaan ymmärtää että x-määrä kurjuutta on oletusarvo.
No aamu.Olisin voinut vähän pidempään maata,mutta Ipanan vaippa oli vuotanut ja kastellut sängyn
Ukko uuteli tulemaan vahtimaan puuroa liedellä.
JOOJOO!!!!!
Mutta kuitenkin hyvällä fiiliksellä alkoi aamu.
Siivosin keittiön tasot itselleni mukavaan kuntoon,ja voi että miten hyvä fiilis siitäkin tuli :)
-tietty kun yleensä katsoo vain ahdistuneena sitä sotkuisuutta.
Onku muiden perheissä sama vika kuin meidän kodissa,semmoinen että kaikenlaista random sälää kerääntyy työtasoille ja roikkuu ja notkuu pitkin huushollia?
Se on kaikista rasittavinta,jotenkin.
Joten jos ei muuta,niin tiputan kaiken p*skan vain vetolaatikoihin-löytyyhän ne sieltä JOS joku kaipaa.Hitonko pakko ne on olla "esillä"????????????????
Hitsi mikä oivallus :D
Olen paljon onnellisempi,tyynempi,enemmän ITSENI,kun mun ympäristö on simppeli ja siisti.
Mutta se vaatii aika paljon energiaa ylläpitää sitä.
Aamuun palatakseni,höyrypuhdistimella sitten putsailin patjaamme vaippavuodon jäljistä,ja lopuilla höyryillä pesin keittiön lattian.Pyykkishow jatkuu,mutta siihenkin kekkasin ihan HUIKEAN idiksen:
kuskaan pyykkihommat suihku ja saunatilaan (eli sinne kodinhoitohuoneen perukoille) ja siellä saapi jatkossa tapahtua viikkailu ja lajittelu.
HITTOOKO mä annan sen pyykkivuoren valloittaa koko alakertaa?????????????
Samaa ideologiaa on se,että raivaan pesukoneen ja kuivurin päälle absoluuttista vapaata tilaa,joka toimii laskutilana,nimenomaan pyykin käsittelylle.
Kuten voi ehkä aistia,olen saanut monesta jutusta tarpeekseni.
Tämä energialataus tulee tarpeeseen,tarvin muutokseen valmistavaa energiaa elämääni.
Liian kauan onkin kaikki ollut niin samaa,niin pysähtynyttä.Nyt tuntuu että elän taas.Se että ideat ja inspiraatiot kulkevat vapaasti ja nopeasti lävitseni,kertoo että olet taas MINÄ.
En se väsynyt tiskirätti joka olen ollut kauan.
Liekö syynä suklaa vaiko rautatabletit anemiaan,mutta vointi on hyvä,ja tunne että senkun kohenee vaan!
VAU,vau todella.
Nyt jos vielä imurin varteen roikkumaan ennen kuin Ipanaa kerhoon
Tästä se taas lähtee,HYVÄ PÄIVÄ
No mitäpä tässä.Samaa kuin melkeen aina ennenkin,mihkäs se siitä muuttuisi?
Onneksi en syntynyt maahan,jossa how do you do (mitä kuuluu) on vain tervehdys,koska alkaisin taatusti avautua jos olisi jotain aihetta :)
Toisaalta vastaan kysymykseen useimmin juuri " mitäpä tässä" tai " ei kurjuutta kummempaa" ,jälkimmäinen on perintöä lapsuudenkodista,jossa joko äiti tai mummo sanoi niin.
Kurjuus on oletusarvo,aina on jotain kurjaa,niin se vaan menee,mutta jos muuten elämä normaaliuomissa,siihen kurjuuteen ei tarvi tarttua,vaan voi olla ihan onnellinen,kun vaan ymmärtää että x-määrä kurjuutta on oletusarvo.
No aamu.Olisin voinut vähän pidempään maata,mutta Ipanan vaippa oli vuotanut ja kastellut sängyn
Ukko uuteli tulemaan vahtimaan puuroa liedellä.
JOOJOO!!!!!
Mutta kuitenkin hyvällä fiiliksellä alkoi aamu.
Siivosin keittiön tasot itselleni mukavaan kuntoon,ja voi että miten hyvä fiilis siitäkin tuli :)
-tietty kun yleensä katsoo vain ahdistuneena sitä sotkuisuutta.
Onku muiden perheissä sama vika kuin meidän kodissa,semmoinen että kaikenlaista random sälää kerääntyy työtasoille ja roikkuu ja notkuu pitkin huushollia?
Se on kaikista rasittavinta,jotenkin.
Joten jos ei muuta,niin tiputan kaiken p*skan vain vetolaatikoihin-löytyyhän ne sieltä JOS joku kaipaa.Hitonko pakko ne on olla "esillä"????????????????
Hitsi mikä oivallus :D
Olen paljon onnellisempi,tyynempi,enemmän ITSENI,kun mun ympäristö on simppeli ja siisti.
Mutta se vaatii aika paljon energiaa ylläpitää sitä.
Aamuun palatakseni,höyrypuhdistimella sitten putsailin patjaamme vaippavuodon jäljistä,ja lopuilla höyryillä pesin keittiön lattian.Pyykkishow jatkuu,mutta siihenkin kekkasin ihan HUIKEAN idiksen:
kuskaan pyykkihommat suihku ja saunatilaan (eli sinne kodinhoitohuoneen perukoille) ja siellä saapi jatkossa tapahtua viikkailu ja lajittelu.
HITTOOKO mä annan sen pyykkivuoren valloittaa koko alakertaa?????????????
Samaa ideologiaa on se,että raivaan pesukoneen ja kuivurin päälle absoluuttista vapaata tilaa,joka toimii laskutilana,nimenomaan pyykin käsittelylle.
Kuten voi ehkä aistia,olen saanut monesta jutusta tarpeekseni.
Tämä energialataus tulee tarpeeseen,tarvin muutokseen valmistavaa energiaa elämääni.
Liian kauan onkin kaikki ollut niin samaa,niin pysähtynyttä.Nyt tuntuu että elän taas.Se että ideat ja inspiraatiot kulkevat vapaasti ja nopeasti lävitseni,kertoo että olet taas MINÄ.
En se väsynyt tiskirätti joka olen ollut kauan.
Liekö syynä suklaa vaiko rautatabletit anemiaan,mutta vointi on hyvä,ja tunne että senkun kohenee vaan!
VAU,vau todella.
Nyt jos vielä imurin varteen roikkumaan ennen kuin Ipanaa kerhoon
Tästä se taas lähtee,HYVÄ PÄIVÄ
Kommentit
Lähetä kommentti