Mullakin on ollut tänään ihan reipasta menoa.Huipennukseksi ajoin kotiin aivan järkyttävän paskassa kelissä,joka tarkoittaa
-pimeää
-räntäpaskaa tuulilasiin
-musta maa (jossa toki räntärohjoo pinnassa)
Kaikki valo imeytyi tiehen,ja paskat tuulilasin pyyhkijät jättivät näkymän jatkuvasti epätarkaksi.Pimeänäön heikkeneminen ei todellakaan auttanut asiaa.
Niin ja!! se,että täällä Tampereella on ihan helvetisti itsemurhakandidaatteja,perustan väittämäni niihin myös jalankulkijoina-tunnettuun ryhmään,jotka ilman heijastimia pompaavat suojatielle henkirievustaan piittaamatta,koska ovathan he SUOJAtiellä,sitä ei missään nimessä pidä ottaa huomioon,ettei heitä ehkä näe,edes likikään tarpeeksi ajoissa..
Tälläkään kertaa en onneksi ajanut kenenkään yli,vaikka kyllä säikäyttäviä tilanteita olikin.
Oli se vain harmi,että piti miestä häiritä ehdottamalla,että hän voisi käydä katsomassa alakerrassa Ipanaa,joka oli aika hiljaa,eikä tehnyt omien sanojensa mukan "mitään".
ALARM ALARM ALARM.
Mutta olimpa minä niin itsekäs paskiainen,että pyysin- kehotin.Meinasin että hän voisi ehkä terveillä kintuillaan käydä....Ihan hyvä etä se istui sohvalla,niin että tabletti pumpsahti pehmeästi sohvaan,eikä vaikkapa seinään..Mutta eihän sitä toki ois tohtinut,kun TYÖtabletti kyseessä jolla katseli Ebay tilauksia ;)
Ja oli se vaan helvetin harmi,että mainitsin mitään siinä kohtaa kun mietittiin,montako sellaista punssirullaa olikaan kellekin.Minulle oikeen piti kirota pärräyttää kun kehtasin mennä toteamaan saamani määrän.Voi hitto mikä ahne paskiainen olenkaan,kun kehtasin todeta asian.Voi voi.Mutta onneksi minut palautettiin ruotuun kiroamalla.
Teinieini totesi kyllä perin tyynestu ja rohkeasti ukolle että kiroaminen oli kyllä ASIATONTA.
Että 14 veekin tietää että semmoinen on asiatonta.Hyvä tyttö,mennyt perille äidin opit siitä,millainen käytös toista kohtaan on kaunista.
Pisteet 10- 0
Että semmoisilla fiilareilla täällä puolivapaata viikonloppua aletaan,mut yks hauska juttu- mua ei haittaa.Se ei ole minun vika taikka ongelma,jos joku MUU ei osaa käyttäytyä.
Mutta on se vaan hämmästyttävää.
Ja koska Possekin jäi nyt mieheltä katsomatta,koska PITI jäädä LEIKKIMÄÄN Ipanan kanssa,niin tokihan siitäkin piti murnuttaa.
Ipana vaan halusi aikaa isältäänkin.Deal with it!!
En anna pilata mun oloa,mulla on hyvä olo,tasainen olo,ei oo mitään hätää.
Ainoo vaan,että en taida jaksaa enää edes yrittää selittää näitä purkauksia mitenkään hyvinpäin,vaikka luinkin tänään juuri ihan fiksun kirjoituksen "oikeanlaisesta riitelystä".
Harmi vaan että mä en nyt osallistunut tähän riitaan.
WIIKENDIT teille kaikille !
-pimeää
-räntäpaskaa tuulilasiin
-musta maa (jossa toki räntärohjoo pinnassa)
Kaikki valo imeytyi tiehen,ja paskat tuulilasin pyyhkijät jättivät näkymän jatkuvasti epätarkaksi.Pimeänäön heikkeneminen ei todellakaan auttanut asiaa.
Niin ja!! se,että täällä Tampereella on ihan helvetisti itsemurhakandidaatteja,perustan väittämäni niihin myös jalankulkijoina-tunnettuun ryhmään,jotka ilman heijastimia pompaavat suojatielle henkirievustaan piittaamatta,koska ovathan he SUOJAtiellä,sitä ei missään nimessä pidä ottaa huomioon,ettei heitä ehkä näe,edes likikään tarpeeksi ajoissa..
Tälläkään kertaa en onneksi ajanut kenenkään yli,vaikka kyllä säikäyttäviä tilanteita olikin.
Oli se vain harmi,että piti miestä häiritä ehdottamalla,että hän voisi käydä katsomassa alakerrassa Ipanaa,joka oli aika hiljaa,eikä tehnyt omien sanojensa mukan "mitään".
ALARM ALARM ALARM.
Mutta olimpa minä niin itsekäs paskiainen,että pyysin- kehotin.Meinasin että hän voisi ehkä terveillä kintuillaan käydä....Ihan hyvä etä se istui sohvalla,niin että tabletti pumpsahti pehmeästi sohvaan,eikä vaikkapa seinään..Mutta eihän sitä toki ois tohtinut,kun TYÖtabletti kyseessä jolla katseli Ebay tilauksia ;)
Ja oli se vaan helvetin harmi,että mainitsin mitään siinä kohtaa kun mietittiin,montako sellaista punssirullaa olikaan kellekin.Minulle oikeen piti kirota pärräyttää kun kehtasin mennä toteamaan saamani määrän.Voi hitto mikä ahne paskiainen olenkaan,kun kehtasin todeta asian.Voi voi.Mutta onneksi minut palautettiin ruotuun kiroamalla.
Teinieini totesi kyllä perin tyynestu ja rohkeasti ukolle että kiroaminen oli kyllä ASIATONTA.
Että 14 veekin tietää että semmoinen on asiatonta.Hyvä tyttö,mennyt perille äidin opit siitä,millainen käytös toista kohtaan on kaunista.
Pisteet 10- 0
Että semmoisilla fiilareilla täällä puolivapaata viikonloppua aletaan,mut yks hauska juttu- mua ei haittaa.Se ei ole minun vika taikka ongelma,jos joku MUU ei osaa käyttäytyä.
Mutta on se vaan hämmästyttävää.
Ja koska Possekin jäi nyt mieheltä katsomatta,koska PITI jäädä LEIKKIMÄÄN Ipanan kanssa,niin tokihan siitäkin piti murnuttaa.
Ipana vaan halusi aikaa isältäänkin.Deal with it!!
En anna pilata mun oloa,mulla on hyvä olo,tasainen olo,ei oo mitään hätää.
Ainoo vaan,että en taida jaksaa enää edes yrittää selittää näitä purkauksia mitenkään hyvinpäin,vaikka luinkin tänään juuri ihan fiksun kirjoituksen "oikeanlaisesta riitelystä".
Harmi vaan että mä en nyt osallistunut tähän riitaan.
WIIKENDIT teille kaikille !
Kommentit
Lähetä kommentti